Citat:
Ursprungligen postat av
AutDisceAutDiscede
ALLA är utbytbara - snart kommer marknaden överflödas än mer av arbetsamma indier och stönigt IT-folk kommer sitta hemma framför datorn, UTAN lön...
Stämmer, men de sista kommer förlora jobbet vid nästa omorganisation även om de är villiga att göra 12 timmar om dagen slaviskt på ett kontor och njuter till fullo av att slicka chefens skor regelbundet.
Finns ingen större framtid i branschen för de som inte vaknar och ser utanför ramarna just nu.
"Indier" kan vara arbetsamma och trevliga men inom IT är de minst lika körda som inhemska förmågor.