Citat:
Ursprungligen postat av
knark-kungen
Att Jockeboy köpt följare är vida känt, att en 1/10 skulle följa gamnacken som sket på sig i tv är skrattretande.
Dom köpta följarna har dock tjänat honom väl, vi har Bo-Göran att tacka som krossade hans fasad som en liten myra.
Förfallet blir roligt att följa, kanske startar han upp runkbloggen igen.
Inte en chans att han är större än Anis eller RMM.
Bo-Göran var rätt person på rätt plats och nu har alla fått se vet alla vem Joakim Lundell är.
Tja, Joakim gör väl nu vad Jockiboi gjorde 2013?
Han gjorde pengar på att åka runt på festivaler och kryssningar, det har han återgått till. Han drevar och försöker tysta, det har han fortsatt med. Han festade med unga tjejer, det har han återgått till. Han lurade företag och barn på pengar, det har han fortsatt med och lagt in en extra växel nu när samarbetspartners börjar lysa med sin frånvaro, nu scammar han barn på medlemsskap för att få se produktioner som aldrig kommer bli av. Bloggen han hade för att sprida hat och mytomanhistorier har ersatts av en podcast.
Det är samma gamla vanliga. Joakim bryr sig inte, bara han tjänar pengar. Jockiboi kommer tillbaka i full kraft när mammisarna börjar förbjuda sina barn att titta på hans kanal.