2026-05-19, 10:10
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludan
Utan varken dokument eller utbildning kan jag säga att Jocke ljuger. Vet du hur man ser det? Hans mun rör sig

Med tanke på att Jockiboi alltid använt sina "diagnoser" som en sköld och även profiterat på dom både med boken "Du är inte ensam" och med serien Hudlös på SVT, så bör Jockiboi visa sina papper nu på sina diagnoser och därefter sitt LSS beslut han fick hos Norrköpings Socialtjänst. Men det kommer han inte kunna göra för även hans diagnoser är en lögn.
Senast redigerad av EnAnnanManniska 2026-05-19 kl. 10:13.
Citera
2026-05-19, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Okej, tack. Då väntar jag tills någon drar ner poddavsnittet.
Nu har han tagit bort kidnappning av Anjos barn och lagt till Fru Medvikts gliring till Anjo om skolskjutning istället. Enligt säker källa som faktiskt lyssnar på skiten.
Senast redigerad av Badrumsbadkar 2026-05-19 kl. 10:19.
Citera
2026-05-19, 10:12
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Hur har Joakim Lundell lyckats skicka PM till dig? Vet han alltså vem du är?
Jag skrev vilket konto det var som skrev till mig. Men eftersom du verkar utvecklingsstörd så tänker jag inte bistå med att vägleda dig rätt.
Jag är en av dom som lyckas trycka på jockis punkter där det svider riktigt rejält så han har blockat min YouTube och min instagram då hans skrämsel taktik inte biter på mig då fanns inga alternativ kvar för honom än att blocka 🤣
Senast redigerad av HeligaBritta 2026-05-19 kl. 10:14.
Citera
2026-05-19, 10:18
Medlem
Citat:
Hur har Joakim Lundell lyckats skicka PM till dig? Vet han alltså vem du är?

Hur kan man inte skriva pm till någon nu för tiden.

Jag skulle kunna skicka ett pm till dig nu om jag vill. Smart funktion va?
Citera
2026-05-19, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badrumsbadkar
Nu har han tagit bort kidnappning av Anjos barn och lagt till Fru Medvikts gliring till Anjo om skolskjutning istället. Enligt säker källa som faktiskt lyssnar på skiten.

Herregud, han blir bara mer och mer psykotisk.

Tänk att göra ett poddavsnitt om att man erkänt sexköp och sedan beskylla hela världen för att man sagt det.
Senast redigerad av cinmik 2026-05-19 kl. 10:24.
Citera
2026-05-19, 10:24
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Varför bryr du dig (som inte är Jockiboi) över vilka Jockiboi skickat PM till?
Jag vill bara veta hur så många konton här helt plötsligt kan veta att Joakim Lundell kontaktat en av dem och meddelat att en annan av dem har blivit filmad av In Your Head Media AB i söndags? När INGET av detta finns att läsa om någonstans?

Jag förstår inte tidslinjen, men som jag tolkar er:

Joakim Lundell har kontaktat "HeligaBritta" i PM (?) och meddelat att In Your Head Media AB har filman "Micro113" i söndags
"HeligaBritta" har på något sätt meddelat "Marsvinsbaronessan" detta
"Marsvinsbaronessan" skriver om detta här på flashback

Är det korrekt uppfattat vad som har skett? Ni är extremt kryptiska, och jag har så många frågor på detta :-)

Sitter alltså Micro113, HeligaBritta och Marsvinsbaronessan och pratar med varandra? De är alltså bekanta med varandra, eller vad är det jag missar?

Känner massa folk här i tråden varandra? hahahahaha
Senast redigerad av UTube 2026-05-19 kl. 10:26.
Citera
2026-05-19, 10:25
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Jag vill bara veta hur så många konton här helt plötsligt kan veta att Joakim Lundell kontaktat en av dem och meddelat att en annan av dem har blivit filmad av In Your Head Media AB i söndags? När INGET av detta finns att läsa om någonstans?

Joakim Lundell har kontaktat "HeligaBritta" i PM (?) och meddelat att In Your Head Media AB har filman "Micro113" i söndags

Är det korrekt uppfattat vad som har skett? Ni är extremt kryptiska, och jag har så många frågor på detta :-)

Vad tror du om att Jockiboi förmodligen diagnostiserat sig själv med Asberger och ADD då?
Citera
2026-05-19, 10:27
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Alltså, detta är extremt rörigt, hur visste Marsvinsbaronessan detta, menar du? Det var ju Marsvinsbaronessan som lyfte upp detta i tråden?
Hur kommer det sig att du är så väldigt intresserad av just detta?
Jockiboi skriver till massor av människor. Så fort han läser något negativt om sig själv så är han i den personens dm och skriver hot och väggar av text.

Din idol är fullkomligt manisk och galen. Vi är ganska många som ser det nu, och fler börjar vakna ...
Citera
2026-05-19, 10:30
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Hur kommer det sig att du är så väldigt intresserad av just detta?
Jockiboi skriver till massor av människor.
Tycker det är intressant att veta en sådan detalj om den kommande dokumentären, bara
Det var inte jag som började skriva om detta i tråden, jag hade ingen aning om något av detta förrän Marsvinsbaronessan började skriva om det
Citera
2026-05-19, 10:31
Medlem
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Tycker det är intressant att veta en sådan detalj om den kommande dokumentären, bara
Det var inte jag som började skriva om detta i tråden, jag hade ingen aning om något av detta förrän Marsvinsbaronessan började skriva om det

Är det rätt att din idol profiterar på att han ska ha diagnoser som han förmodligen inte fått papper på att han ens har? Och använder dom som sköld så fort saker blir jobbigt?
Citera
2026-05-19, 10:37
Avstängd
HeligaBrittas avatar
Citat:

Sitter alltså Micro113, HeligaBritta och Marsvinsbaronessan och pratar med varandra? De är alltså bekanta med varandra, eller vad är det jag missar?

Känner massa folk här i tråden varandra? hahahahaha

HalmstadSFB har kontaktad mig i PM och skrivit att de jobbar febrilt just nu med en dokumentär om flashbackkonton. Han skrev att man filmade Micro nu i Söndags och att mitt står på tur.
Jag svarade då att nej det stämmer inte. Och då blev han förbannad och hänvisade mig till att micro har bara postat 4 inlägg idag (söndags) som bevis på att hon varit upptagen med att filmas.
Jag sa till honom att det kan omöjligen vara en riktig dokumentär utan säkert nått trams på YouTube isåfall.
Han blev då arg och skrev att han kan berätta vad filmbolaget heter om jag vill. Men jag frågade aldrig om namnet så hur kan du veta mått om ”in your head media” isåfall Utube? Inget sånt har nämnts
Citera
2026-05-19, 10:41
Medlem
UTubes avatar
Alltså egentligen bryr jag mig inte om vilka Joakim kontaktar och skriver till via Instagram, men lite konstigt att det helt plötsligt dyker upp här på flashback bara någon dag efteråt?

Då måste ju Joakim Lundell rent logiskt hittat någon som åtminstone är i kontakt med någon/några av er här? Och ni är i kontakt med varandra och sprider detta mellan er?

JAja, jag får väl invänta dokumentären då för att få veta vad detta kan handla om eftersom ingen av er vill utveckla djupare :-)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in