2026-06-04, 23:22
  #3505
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillyRosee
Jag förstår ditt perspektiv, jag tror att jag snarare såg honom som en väldigt nervös kund som inte kom på något bättre att säga, en väldigt plump kommentar. Allt handlar om tonläge och hur man ställer frågan med, och hade jag upplevt att han även var förminskande och förnedrande så hade jag garanterat tyckt att han var vidrig.

Ibland har ju kunden frågat om man träffar många, är det också clown-igt, eller är det ett sätt att ”lära känna varandra” och att man är nyfiken på branschen? Återigen, det beror på hur frågan ställs känner jag.

Vi kan väl bara enas om att vissa personer låter saker rinna av sig helt enkelt.

Fast det är inte bara en enda kund som frågat om mina affärer, det är flera stycken och jag upplever det som att män ( både kunder och vanliga män) har ett ohälsosamt stort intresse för mitt body count och det är integritetskränkande om jag är face to face med en kund. Men tydligen älskar män att ha koll.

Har kunden inget annat samtalsämne att dra upp på bordet, så prata då hellre väder och vind, än att framkasta frågor som rör mina affärer. Det har inget att göra med hur frågan ställs. En ställd fråga är en ställd fråga oavsett i vilket sammanhang och oavsett tonläge.

Hur skulle det tas emot om jag sa till en kund: Vilken escort är jag i ordningen av de du köpt av?

Skulle aldrig hända och har aldrig hänt.

Har ni andra ställt den frågan? Funderar banne mig på att ställa den nästa gång jag får frågan om mina affärer.

En fråga blir till en motfråga.

Ja, baske mig.
__________________
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-06-04 kl. 23:24.
Citera
2026-06-04, 23:30
  #3506
Medlem
Vänlige Viktors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
En fråga blir till en motfråga.

Ja, baske mig.

Ur ett affärsmässigt perspektiv är det kanske inte så smart. Kunden har ju alltid rätt.
Ur ett mänskligt beteende, helt ok.

/VV
Citera
2026-06-04, 23:37
  #3507
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vänlige Viktor
Ur ett affärsmässigt perspektiv är det kanske inte så smart. Kunden har ju alltid rätt.
Ur ett mänskligt beteende, helt ok.

/VV

Ja, i den vanliga kommersiella världen sägs det att kunden alltid har rätt. Detta för att företaget inte ska mista kunden.

Men det här är inte den vanliga kommersiella världen . Det här är något annat.

Kunder som inte uppför sig är inte välkomna till mig igen. Nu är inte en fråga om mina affärer det avgörande om en kund ska avslutas eller inte, men frågan är bara så plump och irriterande.

Jag har råd att mista kunder och det sker hela tiden pga diverse clownerier, värre än just en fråga.
__________________
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-06-04 kl. 23:50.
Citera
2026-06-05, 12:54
  #3508
Medlem
Lill-Anns avatar
Vi har pratat mycket om clownerier från kundernas sida och det har vi gjort med rätta. Tycker jag allt.

Jag själv är inte heller en helt perfekt människa bakom min skinande yta. Jag gjorde totalt bort mig för en kund en gång och pinsamt värre blev det.

Kunden hade i sin barndom flyttat till Sverige från Österrike. Jag som aldrig varit där lyssnade med uppmärksamt öra till hans vackra beskrivningar av hur vackert det var där; bergen och naturen framförallt.

Så kommer det från mig: Var inte Adolf Hitler därifrån?

Jisses.Jösses.🤯

Det besvärade ansiktsuttryck han fick glömmer jag aldrig. 😵

Jösses.

Har ni andra också några pinsamma ögonblick ni helst vill glömma? Var inte så buskablyga som vi sa i Småköping.

Kramis.
__________________
Senast redigerad av Lill-Ann 2026-06-05 kl. 13:01.
Citera
2026-06-05, 14:59
  #3509
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Om du backar i tråden kommer du finna svaret. Vi har redan avhandlat detta. Detta är inte vanlig dejting utan något annat, även om det kan te sig snarlikt.

Jag har inga problem med korta män (min stora kärlek i tonåren var en söt kille lika lång som jag - dvs 167 cm - can't forget you, honey honey), och jag har haft betydligt kortare kunder, men ej typ 150 cm, men tror inte det skulle vara något problem.

Och vanställda ansikten på kunderna har jag heller inte haft, så kan inte svara.

Det är hur kunden ÄR som är det viktiga, inte själva utseendet. Och mitt jobb är att tillfredställa kunden, inte primärt att njuta själv, även om det kan komma som en bonus med vissa kunder.

Det måste ju funnits någon gång en eskort som varit med om att någon kund har varit deformerad eller liknande? Eller varit med om någon olycka och se väldigt väldigt skum eller läskig ut. Dessa män har väl också behov av sex och jag är bara nyfiken om hur en eskort reagerar när dessa män kommer.
__________________
Senast redigerad av Ollesompratar 2026-06-05 kl. 15:03.
Citera
2026-06-05, 17:30
  #3510
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollesompratar
Det måste ju funnits någon gång en eskort som varit med om att någon kund har varit deformerad eller liknande? Eller varit med om någon olycka och se väldigt väldigt skum eller läskig ut. Dessa män har väl också behov av sex och jag är bara nyfiken om hur en eskort reagerar när dessa män kommer.

Jag har som sagt aldrig haft en kund som varit så som du beskriver.

Men en del rätt snygga kunder som beklagat sig hur svårt det varit att träffa någon och hänvisat till Tinder och sedan förväntat sig av mig att jag ska veta varför det är så svårt för dessa män att träffa någon.

Sånt kan och vill jag inte svara på.
Citera
2026-06-05, 17:42
  #3511
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Jag har som sagt aldrig haft en kund som varit så som du beskriver.

Men en del rätt snygga kunder som beklagat sig hur svårt det varit att träffa någon och hänvisat till Tinder och sedan förväntat sig av mig att jag ska veta varför det är så svårt för dessa män att träffa någon.

Sånt kan och vill jag inte svara på.

Dessa snygga män som inte kan hitta tjejer kanske var väldigt korta? Om en man är väldigt väldigt kort så spelar utseendet ingen roll.
Citera
2026-06-05, 18:18
  #3512
Medlem
Lill-Anns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollesompratar
Dessa snygga män som inte kan hitta tjejer kanske var väldigt korta? Om en man är väldigt väldigt kort så spelar utseendet ingen roll.

Nej, det var de inte.

Tittade lite i din historik och ser ett mönster.

Har du fått nobben av en escort?
Citera
2026-06-05, 19:12
  #3513
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ollesompratar
Finns det någon utseende grad som ni sexarbetare vägrar?

Jag vet att ni sköter ett professionellt jobb men fortfarande så är instinkten kvar vad man attraheras av. Det kanske kan vara lätt att koppla bort om det är någon som inte är din typ, men fortfarande lång och relativt vanligt utseende.

Men vad händer om en man kommer som är 150 cm lång klart under medel utseende. Han har också tappat allt hår och är ca 50+ hur reagerar ni på detta? Han är absolut inte ofräscht på något sätt utan ta hand om sig men bara det är att han har fått den värsta tänkbara genetiken.

Eller vi säger att någon har en form av mutation eller råkat ut för en allvarlig olycka som har gjort ansiktet helt deformerat. Hur tänker ni kring detta genomför ni fortfarande träffen?
Detta har avhandlats många gånger i tråden och svaret är alltid att kundens utseende inte spelar någon roll. Jag har själv aldrig träffat en kund som varit så oattraktiv att jag känt att jag måste gå därifrån. Faktum är att jag aldrig någonsin har sett en människa som varit så ful att han aldrig skulle få köpa sex av mig.

Vet inte riktigt vad längd har med saken att göra i det här sammanhanget. Jag är ganska lång för att vara tjej och jag har träffat flera kunder som är märkbart kortare än mig själv och jag skulle absolut kunna sälja sex till en man som är 150 cm lång.

Jag har aldrig träffat på en kund som varit helt deformerad, så jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra i just den specifika situationen. Jag tror inte att jag skulle gå därifrån, men jag vet verkligen inte. Som Lill-Ann skrev så är det kundens beteende som är det viktiga, inte hur han ser ut.

Det finns minst 1 eskort i tråden som skrivit att hon bara träffar kunder som hon tänder på, så förhoppningsvis vill hon svara på din fråga. Det vore faktiskt intressant att veta om hon vänder i dörren om kunden inte är attraktiv eller hur hon hanterar det. ☺️
Citera
2026-06-05, 19:24
  #3514
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Nej, det var de inte.

Tittade lite i din historik och ser ett mönster.

Har du fått nobben av en escort?

Nej men är rädd att få det om jag kontaktar någon.
Citera
2026-06-05, 19:25
  #3515
Medlem
FestligPersikas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lill-Ann
Vi har pratat mycket om clownerier från kundernas sida och det har vi gjort med rätta. Tycker jag allt.

Jag själv är inte heller en helt perfekt människa bakom min skinande yta. Jag gjorde totalt bort mig för en kund en gång och pinsamt värre blev det.

Kunden hade i sin barndom flyttat till Sverige från Österrike. Jag som aldrig varit där lyssnade med uppmärksamt öra till hans vackra beskrivningar av hur vackert det var där; bergen och naturen framförallt.

Så kommer det från mig: Var inte Adolf Hitler därifrån?

Jisses.Jösses.🤯

Det besvärade ansiktsuttryck han fick glömmer jag aldrig. 😵

Jösses.

Har ni andra också några pinsamma ögonblick ni helst vill glömma? Var inte så buskablyga som vi sa i Småköping.

Kramis.
Usch, det här får mig att tänka på två situationer... 😱 Jag är ganska spontan när jag pratar och säger ofta det jag tänker på utan att reflektera så mycket över vad jag säger egentligen. De flesta kunder tycker att det är gulligt och charmigt, men ibland blir det fel.

Jag hade en tidigare stammis som berättade att han skaffat läsglasögon sen vi sågs sist. Och jag, min mupp, säger då "Aha, har du blivit ålderssynt? 😁". Kunden tog illa vid sig och började faktiskt gråta lite eftersom jag fick honom att känna sig gammal. Han var inte ens speciellt gammal, 40-ish kanske, men han hade tydligen väldigt mycket åldersnoja och jag gjorde det inte bättre! 😅

En annan kund som är i samma ålder som mina föräldrar berättade lite om hur det var att växa upp under 60- och 70-talet och då säger jag "Ah, det känner jag igen, det har mina föräldrar också sagt! 😁". Det blev samma sak som med den första kunden, jag fick honom att känna sig lastgammal och det blev lite lätt dålig stämning. 😅

Ett tillägg: Jag kom att tänka på en till. Jag och en kund diskuterade dejtingappar och jag kläcker då ur mig att det är väldigt många män som bara skriver "hej" och förväntar sig ett svar på det. Kunden blir då irriterad och frågar mig vad det är för fel på att bara skriva "hej". Stämningen blev lite frostig, men som tur var hade vi redan legat och det var i slutet av träffen. 😅
__________________
Senast redigerad av FestligPersika 2026-06-05 kl. 19:32.
Citera
2026-06-05, 19:27
  #3516
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FestligPersika
Detta har avhandlats många gånger i tråden och svaret är alltid att kundens utseende inte spelar någon roll. Jag har själv aldrig träffat en kund som varit så oattraktiv att jag känt att jag måste gå därifrån. Faktum är att jag aldrig någonsin har sett en människa som varit så ful att han aldrig skulle få köpa sex av mig.

Vet inte riktigt vad längd har med saken att göra i det här sammanhanget. Jag är ganska lång för att vara tjej och jag har träffat flera kunder som är märkbart kortare än mig själv och jag skulle absolut kunna sälja sex till en man som är 150 cm lång.

Jag har aldrig träffat på en kund som varit helt deformerad, så jag vet faktiskt inte vad jag skulle göra i just den specifika situationen. Jag tror inte att jag skulle gå därifrån, men jag vet verkligen inte. Som Lill-Ann skrev så är det kundens beteende som är det viktiga, inte hur han ser ut.

Det finns minst 1 eskort i tråden som skrivit att hon bara träffar kunder som hon tänder på, så förhoppningsvis vill hon svara på din fråga. Det vore faktiskt intressant att veta om hon vänder i dörren om kunden inte är attraktiv eller hur hon hanterar det. ☺️

Det måste ju någonstans finnas escorter som har varit med om att kunden har varit deformerad eller liknande. Finns ju som sagt människor som ser ut så,då kan man tänka att de vänder sig till sexköp?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in