Citat:
Vi är alla så olika. För mig personligen, som nu frilansanade hora i Sverige, är det livsviktigt att lägga alla dessa osköna typer och clowner som kontaktar mig på minnet. LIVSviktigt. Jag har tagit upp det flera ggr i tråden -- vi jobbar i en väldigt utsatt bransch. EXTREMT utsatt. På så många sätt och så är det även när man jobbar genom agentur utomlands, vi är utsatta då med även om utomstående här i Swe gärna får för sig annat.
Jobbar man som frilansare här så skulle jag personligen aldrig våga glömma bort alla clowner och osköna typer som kontaktar mig. Det handlar liksom om min hälsa och säkerhet. För mig är det väldigt viktigt att kunna jobba på ett säkert sätt, jag skulle inte kunna jobba annars. Som ensam frilansare så har man ju ansvaret för sin egen arbetsmiljö och sin egen säkerhet och sitt eget liv.
Men precis som överallt annars så går det tyvärr inte att helt värja sig från idioter och otrevlingar när man sexarbetar. Hur noga man än screenar och sållar och hur få man än träffar så kan man råka på det där läskiga nättrollet som bakom den vanliga och trevliga fasaden är 100% ofrisk och verkar ha grava problem med kvinnor men som i bokningar kan bete sig och är "normal" först. Sånt kan man tyvärr aldrig veta. Så är det utanför sexarbete också ju. 😞
Vi hittar alla våra arbetssätt och det är ju fint! Alla är olika! 🫶
Jag bara berättar hur jag känner och resonerar inför att sexarbeta och vad som är viktigt för just mig. Jag vill inte dansa nån på tårna eller så. Men så här är det för mig iaf. 😊
Jobbar man som frilansare här så skulle jag personligen aldrig våga glömma bort alla clowner och osköna typer som kontaktar mig. Det handlar liksom om min hälsa och säkerhet. För mig är det väldigt viktigt att kunna jobba på ett säkert sätt, jag skulle inte kunna jobba annars. Som ensam frilansare så har man ju ansvaret för sin egen arbetsmiljö och sin egen säkerhet och sitt eget liv.
Men precis som överallt annars så går det tyvärr inte att helt värja sig från idioter och otrevlingar när man sexarbetar. Hur noga man än screenar och sållar och hur få man än träffar så kan man råka på det där läskiga nättrollet som bakom den vanliga och trevliga fasaden är 100% ofrisk och verkar ha grava problem med kvinnor men som i bokningar kan bete sig och är "normal" först. Sånt kan man tyvärr aldrig veta. Så är det utanför sexarbete också ju. 😞
Vi hittar alla våra arbetssätt och det är ju fint! Alla är olika! 🫶
Jag bara berättar hur jag känner och resonerar inför att sexarbeta och vad som är viktigt för just mig. Jag vill inte dansa nån på tårna eller så. Men så här är det för mig iaf. 😊
Jag förstår hur du tänker, och håller med om att det är superviktigt med sin trygghet o säkerhet. Personligen känner jag mig ganska trygg i min process eftersom den här typen av personer oftast inte tar sig igenom min gallring från första början. Jag är inte naiv o visst kan vissa personer ändras eller att någon utger sig för vara reko men visar sig vara skit, men jag har varit aktiv ett par år och har heller aldrig stött på en otrygg eller läskig typ irl. De jag har haft kontakt med har varit väldigt trevliga och respektfulla irl.
Visst finns det nog osköna typer men om jag inte ens svarar dem så kommer jag aldrig behöva ha med dem att göra. Därför läggs ingen större energi på dem. Skulle någon skummis höra av sig igen är det väldigt enkelt att söka på aliaset och få fram profilen. Då ser man kanske eller minns varför man valde att inte svara eller gå vidare redan från början. Att någon skriver kortfattat och bara typ "Hej knulla om 2 h"?. Är detta oskönt sätt? Jo kanske men det är väl bara inte svara, för sånt svarar jag inte på och då blir det ingen big deal.
Jag har ju nämnt här att jag hade konto på BC förut och herregud, där kan man tala om märkliga typer. Alla som kontaktat mig för de vill träffa en eskort är ju på riktigt änglar jämfört med majoriteten på den sidan
Senast redigerad av Saanndraa 2026-06-03 kl. 23:20.
Senast redigerad av Saanndraa 2026-06-03 kl. 23:20.
Nej jag tycker att jag skrev tydligt att det handlar om bemötande och utlovar det man kommit överens om. Jag skrev såhär "Håller du det du lovar och vad ni har kommit överens om, bemöter kunder väl och skapar en härlig miljö, då är du proffsig" och att detta är nog utgångspunkten för alla kunder.