2026-06-04, 07:37
Medlem
Får mig att tänka på Mary Ann i GTA V.

"No, I don't want to sleep with you, and no, I don't care that I'm thirty-nine and single. It doesn't worry me a bit."

"I feel like I'm being chased by my creepy uncle."
Citera
2026-06-04, 09:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viravi
Nejnej, jag har inte disciplinen för sånt där. Jag vart bara nyfiken. Man kan ju inte gå fram till folk man inte känner och fråga om dom dopar sig.

Det handlar om att leva hälsosamt bara. Klart du har disciplin för det. Nya vanor bara. Du skulle kunna fråga någon hur den tränar och äter om du är intresserad. Annars förstår jag inte varför du bryr dig. Varenda en med fina resultat dopar sig inte. Min fru är 55 och skulle bara bli glad vid en sådan fråga.
Senast redigerad av JohnWicks 2026-06-04 kl. 09:29.
Citera
2026-06-04, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
I normalt tränad form ja men body building tjejer är verkligen inte snygga
Är det någon här i tråden som pratar om bodybuilder damer? Det är extremt och är mer en fetish än något annat. Men finns nog inte ens tio damer i Sverige som faktiskt har fysiken att tävla i bodybuilding här.
Citera
2026-06-04, 10:51
Medlem
Foliekavajs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Klart det kan vara naturliga muskler. Men äckligt är det, kan inte vara nån man som tänder på en muskulös kvinna.

Det är ganska möjligt att det inte är män dom vill attrahera heller.
Citera
2026-06-04, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av baradumheter
Är det någon här i tråden som pratar om bodybuilder damer? Det är extremt och är mer en fetish än något annat. Men finns nog inte ens tio damer i Sverige som faktiskt har fysiken att tävla i bodybuilding här.

Extremt rippad i övre medelålder" ser inte riktigt dom framför mig. Kan inte vara jättevanligt.
Citera
2026-06-04, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Extremt rippad i övre medelålder" ser inte riktigt dom framför mig. Kan inte vara jättevanligt.
Det jag menar. Har inte koll på scenen just nu, men ren byggning för damer dog ut för 10 + år sedan. Kolla upp Irene Andersson eller hon som har flex gymmet i farsta, tappat hennes namn helt bara för det.

Vet inte vad för tanter TS tänker på, men för en vanlig svensson så är tex min sambo ganska extrem (hon är hårdare än fitnesstjejer som tävlar i dagsläget) men har ingen jättemängd muskelmassa. Att det ens finns tanter som tävlar i byggning är inget svenssons vet om, så tror inte TS har sett massor av byggartanter på sitt gym.
Citera
2026-06-04, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marageo
Träningsnarkomaner som alltid tränat/kör 5ggr i veckan kan bli förvånansvärt muskulösa även som äldre.

Många som kör 7ggr veckan också.
Citera
2026-06-04, 11:44
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Till o med du klarar väl av att skriva in två ord i Google.

Källor är fan det larvigaste slöaste skiten att skriva på Flashback idag.

Såklart klarar jag det. Jag skrev "Källor?" för att jag ville att du skulle styrka ditt vaga och...ganska verklighetsfrånvända påstående om att anledningen till att TS ser fler rippade och muskulösa kvinnor i övre medelåldern på gymmet, kan förklaras med "Doping." och att "Tjejer o kvinnor ökar väldigt mkt i det segmentet". När du inte kunde det letade jag upp forskning/info. Man kan gå in i fler detaljer av forskningen såklart men detta är delvis vad som framkommer:

"Nja. Enligt Centralförbundet för alkohol- och narkotikaupplysning 2024:

Användningen av anabola androgena steroider (AAS) är relativt sällsynt, där över 90 procent av de misstänkta för dopningsbrott är män. Baserat på att totalt 0,1 procent av den vuxna befolkningen uppges använda substanserna årligen (2024), utgör kvinnor en liten andel av det uppskattade totalantalet användare, vilket innebär färre än 800 till 1 000 kvinnor."
Senast redigerad av ArtificialElegance 2026-06-04 kl. 12:19.
Citera
2026-06-04, 12:27
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 67arigGubbe
Klart det kan vara naturliga muskler. Men äckligt är det, kan inte vara nån man som tänder på en muskulös kvinna.
Tror det i fetischkretsar kallas "muscle mommy", men upphetsande är det sannerligen inte.
Senast redigerad av brukstjack 2026-06-04 kl. 12:29.
Citera
2026-06-04, 12:32
Medlem
ArtificialElegances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Quandmeme
Varför skulle det vara så
du kan inte bara sitta och fantisera ihop saker

Det är min erfarenhet som vältränad (lätt och stark) kvinna under 30 år. Vältränade killar uppskattar i regel vältränade tjejer. Och de MER vältränade killarna - byggarna - uppsakattar i ännu större grad mer vältränade tjejer. Om du vill kan vi diskutera anledningarna till att det förefaller vara så?

Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Det är väl delvis sant, men jag blir även imponerad av deras insatts.
Det krävs en hel del för att komma i bra form.
Jag har aldrig haft något krav att någon måste vara vältränad även om jag själv är i bra form.
Det är någonting som man gör för sig själv

Ja. Det säger något om disciplin och dedikation - därigenom delvis personlighet. Jag uppskattar av samma anledning vältränade killars output, utöver utseende. Jag hör att du aldrig haft något krav (förståeligt), jag talar enbart om att tända på/uppskatta.

Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Fortfarande så har det ökat rejält jämfört med tidigare.

Det är ett påstående som jag inte lyckats bekräfta när jag skummar forskningen dock.

Citat:
Ursprungligen postat av Pancev
Du tror att den siffran stämmer? Hur ofta tränar du o hänger vid styrkelyftsområdet? Hur många bekanta har du som säljer elr tar preparat regelbundet?

Det är som att hänvisa till hur många som fällts för kokain per år och anse att det är en korrekt siffra på användandet.

Dessutom skulle jag säga att 1000 kvinnor bara det är rätt mycket användande av AASer.

Och procentuellt ökar kvinnor mycket. Men från lägre nivåer.

Avser du segmentet damer i övre medelåldern , d.v.s. topic?
Senast redigerad av ArtificialElegance 2026-06-04 kl. 12:36.
Citera
2026-06-04, 12:43
Medlem
PutinDaAzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Viravi
Tränade mycket på gym för några år sedan, men sedan kom småbarnsåren emellan och jag har fokuserat mer på löpning och hemmaträning pga mer lättillgängligt. Nu har jag hittat tillbaka till gymmet så smått och helt plötsligt är mitt gym fullt av kvinnor i övre medelåldern som är grymt muskulösa. Vi snackar tvättbräda och svällande muskler och knappt nått fett på kroppen. Hur är det möjligt att kvinnor i klimakteriet kan se så sjukt rippade ut? Är det steroider tro eller är det möjligt att få en sån kropp naturligt?

Du har råkat gå på ett gym för transvestiter. Bara gilla läget och ta säden när den kommer.
Citera
2026-06-04, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ArtificialElegance
Vältränade killar brukar tända på vältränade tjejer.
Riktigt muskulösa killar brukar uppskatta muskulösa kvinnor.
Kan inte det hänga ihop med att dom vistas i samma kretsar/hobby?

Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Det är väl delvis sant, men jag blir även imponerad av deras insatts.
Det krävs en hel del för att komma i bra form.
Jag har aldrig haft något krav att någon måste vara vältränad även om jag själv är i bra form.
Det är någonting som man gör för sig själv
Är själv likadan där. Spelar ingen roll. Hellre en chill person än en gymråtta. Tycker oftast att gymråttor är för grova, och rent estetiskt inget som tilltalar mig.
Var av samma åsikt förut när jag själv var gymråtta och då la många timmar på gymmet, nästan dagligen.
Av en slump fick jag en KK långt bak i tiden som var besatt av sin kropp, träning, vikt.. blev riktigt avtänd på beteendet.
Han såg ut som modellerna i underklädes-reklamen. Mina tjejkompisar tyckte han hade en gudalik kropp medans jag successivt blev mer och mer äcklad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in