Citat:
Ursprungligen postat av
HudHertiginnan
Jag har skrattat så mycket åt den här tråden idag att jag nästan gråtit!
Man kan ju undra vad Jockiboi tänker om allt detta. Han verkar ändå hålla sig ganska lugn och har, såvitt man kan urskilja, bara tittat in snabbt.
Undrar om han fått rådet att inte gå in och interagera i tråden? Jag får nästan känslan av att de samlar material till dokumentären som ska handla om internets mörkare sidor.
Vi får väl se vad som dyker upp i höst. 😄
Det osmakliga med skämtet är att Jockes mamma aldrig friterade hans fingrar i en lampsockel så det är orättvist mot henne att låtsas att det förhöll sig så, som i hans lögn.
Hon är fortfarande så ledsen över denna lögn att hon grät i Hatet, men Jockes fans och TV4 och Expressen tror ändå att detta har hänt. Han bara råkade förtränga det, sedan ljuga om att det står i hans socpapper och GLÖMMA berätta att det var ett minne han fick tillbaka 33 år gammal för han LÄSTE sig till det. Men han läste aldrig om det heller, bevisligen. Utan han LJUGER.
Det roliga som uppstår blir därför i följande premiss: Det har aldrig hänt. HAN påstår hon gjorde FÖR HAN HAR BEVIS FÖR DET (han har inte) som han kom ihåg 33 år gammal, och han mörkat ordningen i hur han minns detta. Men ifrågasätter man så ifrågasätter man en 8-åring.
Hans obefintliga TROVÄRDIGHET när han LJUGER som många TROR på efter att han avslöjats med rumpan bar, är den stora premissen för skämtet.
Så skämtet är att han borde ha grillats hårdare med EL (han blev aldrig) för ett BARN aldrig blev torterat på det sättet vilket nu är allmän kännedom. Jocke är ertappad med att LJUGA.
Skriver detta om någon helt dum i huvudet missförstod vad som var osmakligt versus det komiska.