2026-06-02, 11:01
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
När Henke och Jasmine började prata om att de har svårt att komma, så blev det skämskudde fram.
Jag fick kräkkänslor.
Citera
2026-06-02, 13:09
Medlem
Jag fattar inte hur de rent geografiskt parar ihop folk heller. Henke bor på västkusten och en som bor på Gotland.
Citera
2026-06-02, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TaxenSixten
Jag fick kräkkänslor.

Tur att inte alla är så pryda då. Jag tycker det är helt naturligt och det var ju med sexologen de pratade. De har självdistans och är härliga människor.
Citera
2026-06-02, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maria222
Jag fattar inte hur de rent geografiskt parar ihop folk heller. Henke bor på västkusten och en som bor på Gotland.
nja hon bor väl i Stockholm för det mesta. Men han verkar ju inte direkt sugen på att lämna Bua så..
Citera
2026-06-02, 14:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Är det någon som har räknat hur många par knäppa glasögon den där relationsterapeutmänniskan har?
Jag kommer att tänka på Dame Edna, när jag ser Sexolog Suzanne i sina olika glasögon, det ena färgglada paret efter det andra.
Citera
2026-06-02, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villekulla90
Måste de prata om sina erektionsproblem varenda säsong, ska de inte gå in än mer i detalj på sexet? Kanske en mörkerkamera så man får se hur de tar för sig av "buffébordet".. är det efterfrågat av tittarna eller ytterligare ett patetiskt sätt av svt att locka tittare, glassar och mr boner. Pinsamt. Tur det är beslut snart, tråkigt och monotont detta. Får se om det blir någon fart med nya upplägget nästa säsong, annars är det väl dags att avveckla detta program nu.
Ja jag håller med dig om detta, hoppas det blir lite mer i det andra upplägget som kommer av programmet, denna säsong har varit lika tråkig som att kolla på målarfärg som torkar.
Citera
2026-06-02, 14:39
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
Tur att inte alla är så pryda då. Jag tycker det är helt naturligt och det var ju med sexologen de pratade. De har självdistans och är härliga människor.
Är inte ett dugg pryd.
Citera
2026-06-02, 14:42
Medlem
Huzzahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors
Jag kommer att tänka på Dame Edna, när jag ser Sexolog Suzanne i sina olika glasögon, det ena färgglada paret efter det andra.

Dom flerfärgade hon hade i senaste avsnittet var verkligen nått i hästväg.
Citera
2026-06-02, 14:43
Medlem
Huzzahs avatar
Herregud vilken P12a Henke var på parhelgen.
Citera
2026-06-02, 14:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av avocado88
nja hon bor väl i Stockholm för det mesta. Men han verkar ju inte direkt sugen på att lämna Bua så..

Jag antar att de får uppge om de är flyttbara eller inte innan matchningen. Sen har jag för mig att just Jasmine och Henrik har nämnt att de båda kan flytta.
Citera
2026-06-02, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissCooper
Jag antar att de får uppge om de är flyttbara eller inte innan matchningen. Sen har jag för mig att just Jasmine och Henrik har nämnt att de båda kan flytta.
jo...bara fick känslan att han är rätt rotad i Bua, men vem vet, han kanske offrar sig för kärleken hehe
Citera
2026-06-02, 14:53
Medlem
dialektikers avatar
Herregud, sluta. Bara för att han, vänsterpartisten, började prata om sina impotensproblem förra säsongen, ska de göra en copy av det.
Lägg av. Befria oss från den tillgjorda tanten, som medvetet byter till vansinniga glasögon, varje nytt klipp.
Hon är SÅÅÅ redigerad, för att väcka uppmärksamhet.
Men jag hatar engelsmannen mer iofs. Jag lyssnar inte ett ord på honom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in