Citat:
Jag säger redan nu att jag inte har full koll på allt kring Liverpool, utan utgår ifrån vad jag vet(så slipper det komma något larvigt inlägg om okunskap senare idag). Liverpool kommer väl behöva värva en hel del försvarare. Robertson ska väl ersättas om det inte finns någon yngre talang som kan vara reserv åt Kerkez? Minst 2 mittbackar, varav en ska hålla toppnivå och gå rakt in i laget. Vet inte hur länge italienaren är borta eller vilken nivå han egentligen håller, men lagen som spelar i alla tävlingar behöver egentligen ha minst 1 reserv på varje position. van Dick har förmodligen inte många säsonger kvar i sig, och om inte Saudi får för sig att köpa honom så kommer det kosta en hel del stt ersätta honom.
Köper av Isak är fortfarande för mig helt obegripligt. Men dom pengarna hade kunnat användas på en reserv till Ekitike, Guehi och ytterligare en mittback eller vettig innermittfältare. Nu bör ju deras ekonomiska situation ändå vara bland dom bättre i PL, sen vet vi ju inte heller hur Iraola kommer spela, han är grym på att få ut det bästa ur sina spelare
Xabi är grym men dagens Chelsea är vad det är. Ibland undrar man ju om amerikanfettot ens bryr sig om klubbens prestationer. Tror han räknat ut att dom kommer tjäna mer på att få lyckas med talanger att ta nästa steg och öka rejält i värde.
City vet att domen kommer, Pep lämnar inte utan anledning. Vad domen blir det skiter jag faktiskt fullständigt i, vill som resten av världens normala fotbollsfans också vill; att alla ska veta att dom är fiskare.
Vettefan om jag tror på Carrick, visst han har vänt på säsongen och det ska han ha all heder för. Men poängen dom tagit har inte alltid varit övertygande, ofta nästan rent orättvisa. Men en sommar med nyförvärv som han vill ha, så blir det spännande.
För oss själva så bör ju vänsterkanten vara prioriterad. Jag älskar både Trossard och Martinelli, men Arsenal behöver en spelare i Sakas kaliber där. Men var fan hittar dom den? Det är fortfarande inga stora försäljningar på G, om ingen oväntad säljs, och vi tappar väl dom enda spelarna som hade kunnat säljas då deras kontrakt går ut.
Köper av Isak är fortfarande för mig helt obegripligt. Men dom pengarna hade kunnat användas på en reserv till Ekitike, Guehi och ytterligare en mittback eller vettig innermittfältare. Nu bör ju deras ekonomiska situation ändå vara bland dom bättre i PL, sen vet vi ju inte heller hur Iraola kommer spela, han är grym på att få ut det bästa ur sina spelare
Xabi är grym men dagens Chelsea är vad det är. Ibland undrar man ju om amerikanfettot ens bryr sig om klubbens prestationer. Tror han räknat ut att dom kommer tjäna mer på att få lyckas med talanger att ta nästa steg och öka rejält i värde.
City vet att domen kommer, Pep lämnar inte utan anledning. Vad domen blir det skiter jag faktiskt fullständigt i, vill som resten av världens normala fotbollsfans också vill; att alla ska veta att dom är fiskare.
Vettefan om jag tror på Carrick, visst han har vänt på säsongen och det ska han ha all heder för. Men poängen dom tagit har inte alltid varit övertygande, ofta nästan rent orättvisa. Men en sommar med nyförvärv som han vill ha, så blir det spännande.
För oss själva så bör ju vänsterkanten vara prioriterad. Jag älskar både Trossard och Martinelli, men Arsenal behöver en spelare i Sakas kaliber där. Men var fan hittar dom den? Det är fortfarande inga stora försäljningar på G, om ingen oväntad säljs, och vi tappar väl dom enda spelarna som hade kunnat säljas då deras kontrakt går ut.
Juste glömde att Robbo lämnade Liverpool också. Ja försvaret var redan otillräckligt för dem denna säsongen, kommer bli väldigt svårt att få ihop ett lika bra försvar igen.
Visst Chelsea kan sälja unga talanger men man förlorar mycket pengar på att missa Europaspel också, sen kan ju de unga talangerna tappa hypen lite om laget inte spelar bra. Chelsea kan bli ännu mer desperata att behöva sälja om de får ekonomiska problem, vilket kan ge andra klubbar lite mer förhandlingsutrymme att pressa ner priset. Chelsea är ju tyvärr mästare på att få till bra deals för sina spelare så hade inte förvånat mig om de fortsätter på samma spår heller.
Tror inte United vinner ligan nästa år, men med tanke på hur många andra topplag som är i rebuild nu så känns det lite som att Carrick är den som kan utmana Arteta. Tycker ändå han gjort ett bra jobb när man har i beaktning hur dålig stämning och form United var i när han tog över. Att fixa tredjeplats i en sån pressad situation som ny tränare för en storklubb för första gången är ju ändå imponerande. Mycket beror ju på vad som kommer hända under transfermarknaden också, så allt är ju väldigt spekulativt just nu. Om Bruno lämnar är det ju ett massivt tapp för United.
Har inte börjat tänka så mycket på övergångar än men håller med om att en vänsterytter är allra högsta prio för Arsenal. Barcola?