2026-03-01, 21:20
Medlem
En avigsida med att vara fotbollssupporter.
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Ångesten kommer tätt... 😁
Citera
2026-03-02, 17:12
Medlem
Generalanderssons avatar
Var en outstanding match av Arsenal i går, och våra killar förtjänade att ta 3p.
Citera
2026-03-03, 13:47
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Var en outstanding match av Arsenal i går, och våra killar förtjänade att ta 3p.

Vilken match kollade du på? Långt ifrån en ”outstanding” prestation, om det inte vore för ett flertal makalösa räddningar av Raya så hade det slutat illa. Första halvlek var bra bortsett det insläppta målet, men andra var under all kritik, speciellt efter Chelseas röda kort. Under vissa delar av andra såg det nästan ut som att det var Arsenal som spelade med 10 man. Jag fick flashbacks från Chelsea på bortaplan tidigare under säsongen.

Ibland är det ett bra tecken att vinna även när man inte spelar sitt bästa, men nu måste man ändå höja nivån lite i ligan. Går inte att leva på marginalerna när titelstriden ser ut att bli riktigt tajt mot slutet.
Citera
2026-03-03, 18:09
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Vilken match kollade du på? Långt ifrån en ”outstanding” prestation, om det inte vore för ett flertal makalösa räddningar av Raya så hade det slutat illa. Första halvlek var bra bortsett det insläppta målet, men andra var under all kritik, speciellt efter Chelseas röda kort. Under vissa delar av andra såg det nästan ut som att det var Arsenal som spelade med 10 man. Jag fick flashbacks från Chelsea på bortaplan tidigare under säsongen.

Ibland är det ett bra tecken att vinna även när man inte spelar sitt bästa, men nu måste man ändå höja nivån lite i ligan. Går inte att leva på marginalerna när titelstriden ser ut att bli riktigt tajt mot slutet.
Jag såg Chelsea - Arsenal, vilken match såg du?

Vi var, allt i allt, det bättre laget matchen igenom och förtjänade att åka hem med 3p.
Citera
2026-03-03, 18:21
Avstängd
SpaceGayAndSunshines avatar
Citat:

Vi var, allt i allt, det bättre laget matchen igenom och förtjänade att åka hem med 3p.

Man åker inte hem med poäng från en hemmamatch.
Citera
2026-03-03, 18:23
Medlem
Jag kan inte förstå hur domare och VAR inte gav Chelsea straff när Declan Rice håller ett "brottargrepp" (livtag) på en Chelseaspelare på en hörna och dessutom stöter iväg bollen med armbågen. Intressant att höra om VAR har någon förklaring på den situationen. Utmärkte målvakten Raya råkade dessutom boxa en Chelseaspelaren Joao Pedro i huvudet, något som också kunde blivit straff.
Citera
2026-03-03, 18:46
Medlem
Drickbacks avatar
The referee’s call of no penalty was checked and confirmed by VAR – with it deemed there was no punishable handball offence with Rice challenging an opponent as the ball hit his arm.

Skrattretande av Maquire
https://x.com/SkySportsPL/status/2028832773331435736/mediaViewer?mode=profile&currentTweet=202883277333 1435736&currentTweetUser=SkySportsPL
Citera
2026-03-03, 19:09
Medlem
skogsburkans avatar
Går rykte Sunderlands målvakt kanske missar och Ellborg debuterar. Hoppas.
Citera
2026-03-03, 19:14
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:

Arsenal-Chelsea
Citera
2026-03-03, 19:28
Medlem
HycklarSveriges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Arsenal-Chelsea

Hahaha han tror fortfarande att vi spelade på bortaplan.
Citera
2026-03-03, 22:35
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Går rykte Sunderlands målvakt kanske missar och Ellborg debuterar. Hoppas.

Fina Ellborg håller nollan.

Citat:
Ursprungligen postat av HycklarSverige
Hahaha han tror fortfarande att vi spelade på bortaplan.

Eftersom han inte följer Arsenal. Det krävdes inte mer än såhär för bevisa det. Punkt och slut.
Citera
2026-03-03, 23:44
Medlem
Vatos.Locoss avatar
Fina Wolves!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in