2026-05-31, 15:16
  #4165
Medlem
Glöm inte av att det regnade in för straffavgörandet och det var det som avgjorde det.
Citera
2026-05-31, 15:18
  #4166
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Riksreptilen
För de som vill ha lite mer Liverpool så sänder BBC f n live på länken neretill firande av både herr och damlaget som verkar ha, vunnit en liga,
var eller något liknande.

Inte så mycket vådligta större fyrverkerier eller misshandla de av poliser än.

https://www.bbc.com/news/live/c5y740nqg8pt

" The streets of north London are filled with Arsenal fans as they watch their team celebrate its first Premier League victory in 22 years - see live scenes above

Hundreds of thousands are expected to attend - here's a look at the five-mile route."

Du glömde tillägga att det är engelska Kajsa Anka som kommenterar...

Vilken jävla röst hon har.
Citera
2026-05-31, 16:04
  #4167
Medlem
Riksreptilens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoktorSmegma
Du glömde tillägga att det är engelska Kajsa Anka som kommenterar...

Vilken jävla röst hon har.
Inkvoterad.

Rejält och härlig accent på reportern vid Eifeltornet där de verkar fira några som är bäst på straffar i Europa.
Citera
2026-05-31, 20:45
  #4168
Medlem
Alex P. Keatons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontepsg
Jag säger redan nu att jag inte har full koll på allt kring Liverpool, utan utgår ifrån vad jag vet(så slipper det komma något larvigt inlägg om okunskap senare idag). Liverpool kommer väl behöva värva en hel del försvarare. Robertson ska väl ersättas om det inte finns någon yngre talang som kan vara reserv åt Kerkez? Minst 2 mittbackar, varav en ska hålla toppnivå och gå rakt in i laget.
Mycket kan hända i sommar men om vi ser till nuläget. Kerkez och Tsimikas som vänsterbackar. VvD given, Gomez (som alltid ryktas bort), Jacquet & Leoni. Om inget händer, definitivt riskabelt.
Citera
2026-05-31, 22:43
  #4169
Medlem
Drickbacks avatar
Kommer engelska PGMOL titta noggrant på detta och ev införa det 26/27?

VAR CHANGES FOR WORLD CUP
"If the offence meets the criteria set out in the clarification, the VAR will recommend an on-field review, following which, if the referee determines that an offence occurred before the ball was in play, the appropriate disciplinary action will be taken and the corner kick or free kick will be retaken."

International Football Association Board
Statement.

Annat att hoppas på de inför är snabbare blåsning av igångsättningar oavsett vilken typ, boll över linjen tex ny signal ganska snart.
Tillåter mindre fysiskt i straffområdet vid fasta situationer.
Håller tränare innanför det tekniska området och bara en uppe i det åt gången, bestraffa med gult direkt för effekt.
Spelare snabbare intag 9.15 även här kan man utdela gult kort för fördröjning av spel för det är uppenbart när spelare ställer sig 5-6 m ifrån bollen även om spelare inte är världens matematiker så vet de att de är för nära vid 5-6 m.
Har bättre insikt när spelare förstärker och twistar sin kropp för att förstärka / lura domaren.

Hoppas PGMOL/VAR/domare har gått igenom varenda beslut och inser nivån och vilka rätt och fel de begick.
Citera
2026-06-01, 02:01
  #4170
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Puss på er. Jag gläds att ni har nåt att glädjas åt.


Absolut ingen hets men du måste medge att vissa av era supportrar var rätt dryga efter PL titeln.
Citera
2026-06-01, 02:04
  #4171
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Absolut ingen hets men du måste medge att vissa av era supportrar var rätt dryga efter PL titeln.

Speciellt en viss person haha
Citera
2026-06-01, 10:32
  #4172
Medlem
Drickbacks avatar
James Milner avslutar karriären..
Citera
2026-06-01, 10:36
  #4173
Medlem
Beaver14s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Absolut ingen hets men du måste medge att vissa av era supportrar var rätt dryga efter PL titeln.

I ärlighetens namn är jag förvånad att vi inte är mer dryga efter att ha sett hur hatare beter sig efter att vi förlorade CL-finalen. På sociala medier då, men även i "stora" poddar. Ligatiteln betyder helt plötsligt inget, Arsenal är bottlers igen. Detta trots att alla är eniga om att PSG just nu är överlägset världens bästa lag.

Rent ut sagt pinsamt.
Citera
2026-06-01, 11:06
  #4174
Medlem
Vad säger ni om att vi fortsätter diskussionerna i den nya 26/27-tråden? Det börjar bli dags
Citera
2026-06-01, 11:29
  #4175
Medlem
Drickbacks avatar
Vore bra om 25/26 saker hamnar i 25/26 och 26/27 slipper få gruset insläpat men om nån vecka eller två blir det nog en naturlig övergång. Det är åtminstone min känsla..
Citera
2026-06-01, 13:03
  #4176
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
I ärlighetens namn är jag förvånad att vi inte är mer dryga efter att ha sett hur hatare beter sig efter att vi förlorade CL-finalen. På sociala medier då, men även i "stora" poddar. Ligatiteln betyder helt plötsligt inget, Arsenal är bottlers igen. Detta trots att alla är eniga om att PSG just nu är överlägset världens bästa lag.

Rent ut sagt pinsamt.

Arsenal bottla inte CL finalen. Det var jämnt och förlora tyvärr på straffar. Ligan vann man och höll ut för en gång skull. Det finns andra klubbar som haft sämre säsonger om man säger så. De fansen borde rannsaka sig själv istället för att sko sig på andras olycka.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in