Citat:
Ursprungligen postat av
Skarparattarn
Absolut ingen hets men du måste medge att vissa av era supportrar var rätt dryga efter PL titeln.
I ärlighetens namn är jag förvånad att vi inte är mer dryga efter att ha sett hur hatare beter sig efter att vi förlorade CL-finalen. På sociala medier då, men även i "stora" poddar. Ligatiteln betyder helt plötsligt inget, Arsenal är bottlers igen. Detta trots att alla är eniga om att PSG just nu är överlägset världens bästa lag.
Rent ut sagt pinsamt.