Citat:
Ursprungligen postat av
Beaver14
Han var bra igår (tyvärr). Han hade en svajig inledning på City-karriären men har spelat upp sig.
Grattis till titeln förresten!
Ja hans tabbe i sin första match mot Chelsea fick andra fans och kommentatorer att snacka om det länge.
Han verkar sjukt blyg dock vilket är gulligt.
Funderar på om det är för tidigt att göra vad man tycker vilka spelare som har varit säsongens lag? Vore kul och se andra på forumet vad dom tycker. Själv vet jag att jag skulle slängt in Igor Thiago i stället för Haaland. Haaland må ha bättre siffror men ingen trodde inför säsongen att en brasse i Brentford skulle göra så mycket mål.
Det är ju inte super kul om laget skulle bestå utav 9 spelare från samma lag heller

Så därför slänger jag in tre City spelare. Nico, Semenyo och Guehi. Hade gärna velat ha med Cherki men blir nog Fernandes... Raya, Rice och hmm Saliba från Arsenal.