Citat:
Ursprungligen postat av
Bullkaka
Men exakt. Hon använder ordet stalker felaktigt, om det nu är så jag tror att det är. Var kanske inte helt tydlig med det. Jag tror ingen här kontaktar henne privat, därav felanvändning av ordet. Tror dock att hon syftar på en person här ifrån som har koll på H och läser av varje ”rörelse” och lägger tid på att anmäla till socialtjänsten. Bara en gissning. Låter ju jobbigt om hon har en stalker som uppsöker henne.
Jag vet inte vem du tänker på då det finns många aktiva i tråden men kanske är det så att Hanna (och kanske du) tror det endast är en person som "stalkar" och anmäler Hanna till varje myndighet. Och det stämmer inte. Tex senast när det gällde Hanna och FK, dök upp minst 5-10 personer här i tråden som, oberoende av varandra, anmält Hanna. Varav vissa skrev sin första kommentar i tråden. Gissar att det är bra många fler än de som skrev här som gjort en anmälan pga oro/misstänker bidragsbrott ,Hanna är inte speciellt populär i andra forum heller.
Dessutom är det inte EN person i tråden som läser av allt Hanna gör och sen diskuterar med sig själv (den dåren som gjorde det är bannad sen länge från fb)
det är ett 20-30 tal aktiva personer som alla har olika åsikter och kommentarstäthet, bland annat du som räknas som en långliggare i denna tråd.