Igår, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bullkaka
När och vad har hon nämnt sin stalker? Har missat det.

Finns inlägg 3/3, inlägg nr 39675 med en länk till en bild.
Citera
Igår, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Finns inlägg 3/3, inlägg nr 39675 med en länk till en bild.

Tack! Läser jag mellan raderna så tror jag att hon använder uttrycket stalker om en viss användare här i tråden.
Citera
Igår, 13:00
Medlem
Citat:
Tack! Läser jag mellan raderna så tror jag att hon använder uttrycket stalker om en viss användare här i tråden.
Haha hon skulle ju till och anmäla hela den här tråden för ett tag sen. Var på stories och frågade sina följare vart man får tag på advokat 🤣
Citera
Igår, 13:18
Medlem
Citat:

Verkligen? Hur? Såvitt jag vet kontaktar ingen Hanna privat härifrån utan bara pratar om henne.
Citera
Igår, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Frågan är nu varför hon raderade storyn om att de ska åka på ”utflykt till Astrid Lindgrens värld” idag…

Som vanligt alltså. Kanske för att folk undrar varför i helvete Lasse inte får gå på förskolan utan hon ska till Astrid Lindgrens värld istället…..
Citera
Igår, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Verkligen? Hur? Såvitt jag vet kontaktar ingen Hanna privat härifrån utan bara pratar om henne.

Men exakt. Hon använder ordet stalker felaktigt, om det nu är så jag tror att det är. Var kanske inte helt tydlig med det. Jag tror ingen här kontaktar henne privat, därav felanvändning av ordet. Tror dock att hon syftar på en person här ifrån som har koll på H och läser av varje ”rörelse” och lägger tid på att anmäla till socialtjänsten. Bara en gissning. Låter ju jobbigt om hon har en stalker som uppsöker henne.
Citera
Igår, 14:03
Medlem
Haha hade hon varit orolig för en *stalker* så hade hon inte exponerat Lasse på detta vis
Citera
Igår, 15:32
Medlem
Idag får H äntligen och återigen återuppleva sin egen barndom… kommer väl ett sånt inlägg snart ang ALV.
Citera
Igår, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Exspektans
Idag får H äntligen och återigen återuppleva sin egen barndom… kommer väl ett sånt inlägg snart ang ALV.

Ja detta är mer för hennes skull än Lasses tror jag🤣 o varför göra det en vardag när Lasse borde va på förskolan?
Citera
Igår, 16:59
Medlem
Citat:
Men exakt. Hon använder ordet stalker felaktigt, om det nu är så jag tror att det är. Var kanske inte helt tydlig med det. Jag tror ingen här kontaktar henne privat, därav felanvändning av ordet. Tror dock att hon syftar på en person här ifrån som har koll på H och läser av varje ”rörelse” och lägger tid på att anmäla till socialtjänsten. Bara en gissning. Låter ju jobbigt om hon har en stalker som uppsöker henne.

Är det någon härifrån som anmält till socialtjänsten ?
Citera
Igår, 17:04
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:

Jag vet inte vem du tänker på då det finns många aktiva i tråden men kanske är det så att Hanna (och kanske du) tror det endast är en person som "stalkar" och anmäler Hanna till varje myndighet. Och det stämmer inte. Tex senast när det gällde Hanna och FK, dök upp minst 5-10 personer här i tråden som, oberoende av varandra, anmält Hanna. Varav vissa skrev sin första kommentar i tråden. Gissar att det är bra många fler än de som skrev här som gjort en anmälan pga oro/misstänker bidragsbrott ,Hanna är inte speciellt populär i andra forum heller.

Dessutom är det inte EN person i tråden som läser av allt Hanna gör och sen diskuterar med sig själv (den dåren som gjorde det är bannad sen länge från fb)
det är ett 20-30 tal aktiva personer som alla har olika åsikter och kommentarstäthet, bland annat du som räknas som en långliggare i denna tråd.
Citera
Igår, 17:09
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surkorv
Är det någon härifrån som anmält till socialtjänsten ?

Det är väl omöjligt att veta då hon, enligt sig själv, fått massvis med anmälningar under åren. Och jag gissar att de flesta är anonyma dvs inte underskrivna med tex Bullkakor_86 från Flashback 😅.

Och vad spelar det för roll vem vart hur nån har anmält, man får hoppas att det är av äkta oro och inte för att jävlas med Hanna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in