2026-05-31, 23:41
  #42925
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Omg ska hon försöka få sympatier gällande den låååånga nålen. Låter som att hon får den direkt i huden hahaha sorry men ja har gjort ivf och den känns inte alls och går in i livmodern liksooom du får ingen bedömning heller. Men åhh tänk hon har gjort det 3 gånger.. nawww lilla gumman

Hon gör ju höna av en fjäder. Blir ju riktigt löjligt. Förstora och dramatisera upp grejer som redan ha hänt. Brist på content deluxe
Citera
2026-05-31, 23:44
  #42926
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krangs
Har tänkt på det varje gång hon säger att hon har "hög smärttröskel." Hon ska få det att låta som att hon tål mycket mer än alla andra när hon får allt vården erbjuder henne. Men de ger alltid "monstersprutor eller hon har så ont som ingen annan i världen har känt sådan smärta som hon. När hon i själva verket har otroooooligt låg smärttröskel. För hon är ute efter uppmärksamhet och starka läkemedel.

Haha ja och undra vad hon baserar det på eller om hon bara anser att hon har hög smärttröskel från ingenstans. Hon höftar med allt bokstavligt och dramatiserar upp allt.
Hon skulle blivit skådis istället.
Citera
2026-06-01, 07:01
  #42927
Medlem
Frågan är nu varför hon raderade storyn om att de ska åka på ”utflykt till Astrid Lindgrens värld” idag…
Citera
2026-06-01, 07:24
  #42928
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Hon har ju otrolig smärttröskel enligt sig själv men hon hade epidural och lustgas samtidigt på förlossningen. Mer sjåpig människa får man leta efter 🙄
Nu har jag bara fött ett barn av fyra med epidural. På mig tog den inte bort krystvärkarna. Innan epiduralen sattes så använde jag lustgas och även under krystvärkarna. Jag skulle nog säga att min smärtgräns ändå är åt det högre hållet trots att jag "sjåpigt" nog använde båda under den förlossningen.
Citera
2026-06-01, 07:26
  #42929
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Frågan är nu varför hon raderade storyn om att de ska åka på ”utflykt till Astrid Lindgrens värld” idag…
Vill väl inte få höra att det låg både fika och festis i packningen🤣.
Citera
2026-06-01, 09:05
  #42930
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Frågan är nu varför hon raderade storyn om att de ska åka på ”utflykt till Astrid Lindgrens värld” idag…

Haha jaså? Hur snabbt hann hon radera?
Citera
2026-06-01, 09:28
  #42931
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Haha jaså? Hur snabbt hann hon radera?
Vet inte men kanske 1 timme max? Såg den vid 06:30 och strax efter 07:00 var den borta.
Hon visade vad hon packade med, det var bland annat en glasflaska med citronläsk/lemonad(?) och caprisun förpackningar.
Citera
2026-06-01, 10:07
  #42932
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2431juli
Nu har jag bara fött ett barn av fyra med epidural. På mig tog den inte bort krystvärkarna. Innan epiduralen sattes så använde jag lustgas och även under krystvärkarna. Jag skulle nog säga att min smärtgräns ändå är åt det högre hållet trots att jag "sjåpigt" nog använde båda under den förlossningen.

Vanligtvis sänker de eller stänger av epiduralen vid krystvärkar av naturliga orsaker, just för att du ska kunna känna när det är dags och få kraft att trycka på så det är inget konstigt. Men kollar man hennes stories om förlossningen tolkar jag det som att hon tar lustgas under hela tiden som hon även har epidural, det tycker jag är sjåpigt. Hon ska inte komma och säga att hon har hög smärttröskel, det blir bara löjligt nu när hon till och med klagar över äggplock där man brukar vara helt bedövad.
Citera
2026-06-01, 10:09
  #42933
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Vet inte men kanske 1 timme max? Såg den vid 06:30 och strax efter 07:00 var den borta.
Hon visade vad hon packade med, det var bland annat en glasflaska med citronläsk/lemonad(?) och caprisun förpackningar.

Det är ju inte så smart av hennes att lägga ut var de ska hela tiden, med tanke på hennes (fiktiva) stalker.
Citera
2026-06-01, 10:24
  #42934
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Det är ju inte så smart av hennes att lägga ut var de ska hela tiden, med tanke på hennes (fiktiva) stalker.
Förra året var det ju någon här som hade sett henne på ALV som har berättat en del om vad HT sysslade med när hon var där!
__________________
Senast redigerad av MissDolphin 2026-06-01 kl. 10:40.
Citera
2026-06-01, 10:31
  #42935
Medlem
Märkligt att lägga upp stories och ta bort lika fort. Visar bara att hon inte tänker längre än näsan sträcker sig.
Citera
2026-06-01, 11:55
  #42936
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Det är ju inte så smart av hennes att lägga ut var de ska hela tiden, med tanke på hennes (fiktiva) stalker.

När och vad har hon nämnt sin stalker? Har missat det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in