Idag, 17:23
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Verkligen? Hur? Såvitt jag vet kontaktar ingen Hanna privat härifrån utan bara pratar om henne.

Det är ju nån/några som kommit in i tråden lite random och som verkar bo väldigt nära Hanna och ser/hör henne irl samt rapporterar om det.
Det skulle jag tycka var lite obehagligt, men det är ju långt ifrån att vara en stalker bara för att man råkar vara en nyfiken granne 🥹.

Tveksamt om någon kontaktar henne privat då hon sällan läser sina pm och blockar allt. Borde man isf har hört mer om då Hanna tog åt sig så otroligt mycket om det där att hon var ful, fattig och snål som nån skickat till henne. Och det var ju uppenbart från ett random troll.
Citera
Idag, 17:28
Medlem
FruKrokodils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Haha hade hon varit orolig för en *stalker* så hade hon inte exponerat Lasse på detta vis

Eller iaf dolt sin adress, men girigheten att få PR bud går före att skydda sig själv/sin familj som offentlig person för förr eller senare kanske hon råkar ut för ett äkta superfan som blir besatt på ett helt annat sätt än några Flashbackare.
Citera
Idag, 18:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Jag vet inte vem du tänker på då det finns många aktiva i tråden men kanske är det så att Hanna (och kanske du) tror det endast är en person som "stalkar" och anmäler Hanna till varje myndighet. Och det stämmer inte. Tex senast när det gällde Hanna och FK, dök upp minst 5-10 personer här i tråden som, oberoende av varandra, anmält Hanna. Varav vissa skrev sin första kommentar i tråden. Gissar att det är bra många fler än de som skrev här som gjort en anmälan pga oro/misstänker bidragsbrott ,Hanna är inte speciellt populär i andra forum heller.

Dessutom är det inte EN person i tråden som läser av allt Hanna gör och sen diskuterar med sig själv (den dåren som gjorde det är bannad sen länge från fb)
det är ett 20-30 tal aktiva personer som alla har olika åsikter och kommentarstäthet, bland annat du som räknas som en långliggare i denna tråd.

Jag tror att det kan uppfattas som en person som sticker ut här, och så använder H ordet stalker för det. Jag har inte sagt nåt eller dragit de slutsatserna. Försökte bara tolka hennes kommentar om stalker. Men du har kanske något annat förslag eller tankar på vem hennes stalker är?
Citera
Idag, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barahartillfalligt
Ja detta är mer för hennes skull än Lasses tror jag🤣 o varför göra det en vardag när Lasse borde va på förskolan?

Fast kebaben är ju troligtvis ledig idag då, och då får ju Lara ändå inte vara på fsk. Hade ju varit guld att kunna åka en vardag än att knö med alla andra en helg.
Citera
Idag, 19:27
Medlem
Bra uppdatering som vanligt 👍🏼
Citera
Idag, 20:05
Medlem
Kunde hon åtminstone inte gjort en vlogg av dagen på alv? Särskilt när hon inte uppdaterat ett skit på hela dagen. Och sen hennes ohälsosamma relation till Astrids låtar, de överanvänder hon hela tiden ändå. Hade varit mycket roligare om hon som sagt vloggat en dag som denna.
Citera
Idag, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kotass11
Fast kebaben är ju troligtvis ledig idag då, och då får ju Lara ändå inte vara på fsk. Hade ju varit guld att kunna åka en vardag än att knö med alla andra en helg.

Hon bryr sig inte om förskoleregler. Men jag håller med, det verkar ju vara folktomt på hennes video och det är skönt att slippa trängas. Får hoppas där ändå var ett par barn till för helt ensam är ju inte kul det heller.
Citera
Idag, 20:21
Medlem
Ser det inte ut som att L har på sig väldigt klumpiga skor? De ser så stora ut på något sätt, kan inte förklara hur, men de kanske ska vara så!
Citera
Idag, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FruKrokodil
Det är väl omöjligt att veta då hon, enligt sig själv, fått massvis med anmälningar under åren. Och jag gissar att de flesta är anonyma dvs inte underskrivna med tex Bullkakor_86 från Flashback 😅.

Och vad spelar det för roll vem vart hur nån har anmält, man får hoppas att det är av äkta oro och inte för att jävlas med Hanna.

Nej jag undrade eftersom Bullkakan skrev att någon härifrån lägger tid på att orosanmäla men har inte sett att någon skrivit att de gjort det
Citera
Idag, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frunilillabyn
Hon bryr sig inte om förskoleregler. Men jag håller med, det verkar ju vara folktomt på hennes video och det är skönt att slippa trängas. Får hoppas där ändå var ett par barn till för helt ensam är ju inte kul det heller.
Det tycker nog Hanna. Kanske därför hon valde just idag eftersom hon är rädd för folk 😅 men synd om Lars, hon hade nog tyckt det varit roligt att se andra barn för en gångs skull.
Citera
Idag, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Ser det inte ut som att L har på sig väldigt klumpiga skor? De ser så stora ut på något sätt, kan inte förklara hur, men de kanske ska vara så!

Jag tror det är skorna från Viking hon har på sig. Inga sommarskor direkt, mer höst/tidig vår.
Citera
Idag, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enlitenkattunge
Ser nästan ut att vara för stora.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in