2026-05-31, 11:15
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MjShamona
Vart är fjanten som försvarade Katja Nyberg och kallade alla för idioter när de sa emot honom? Det måste vara någon väldigt ung hjärntvättad av feminism och vänsterideologi som tror på alla kvinnors ord och att kvinnor aldrig kan göra fel.
Det är möjligt att det var någon hjärnslö SDare också som inte kan acceptera att en Sverigedemokrat begår brott.

Katja var en nyckelspelare i Sverigedemokraterna när hon begick sina brott.
Senast redigerad av ursprungligen 2026-05-31 kl. 11:17.
Citera
2026-05-31, 19:41
Medlem
Mogna-Meloners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polis2010
Hur ni än tänker så har Polisen ett ansvar i detta. Katja kastades ut i kroglivet från Överkalix och rumpan viftade väldigt mycket. Hon kommer att ha väldigt möjliga stora 10 milj skadeståndskrav när hon snart påpekar att det var jobbet som gjorde henne till narkoman. Det kommer så säkert. Ni får vänta ett halvår. Katja vet hur skruvarna skall dras åt.

Hon är född i Övertorneå. Tydligen 50 mil med bil nordost från Överkalix. Men växte upp i Stockholm. Så hon är Stockholmare och är van vid kroglivet där.
Citera
2026-06-01, 07:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 101000111
hon inte längre klarar säkerhetsklassificering som krävs för sin tjänst som kriminalkommissarie på NOA.
Kriminalkommissarie? Drog du den ur röven eller? Hon är (var) polisinspektör.
Citera
2026-06-01, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Nej så funkar det inte längre. Hon får ett omställningsbidrag i max 2 år enligt de nya reglerna.
Nån uppsägningslön från polisen är nog inte heller aktuellt då hon är tjänstledig från polisen.
Hon är avskedad. Vid avsked får man gå på dagen, ingen ersättning utgår.
Citera
2026-06-01, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thinkmachine
Kriminalkommissarie? Drog du den ur röven eller? Hon är (var) polisinspektör.

Du har rätt. Det skulle stått kriminalinspektör. My bad. Saken är dock den samma, avskild för att hon inte längre klarar säkerhetsklassificeringen för sin tjänst.
Citera
2026-06-01, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MjShamona
Vart är fjanten som försvarade Katja Nyberg och kallade alla för idioter när de sa emot honom? Det måste vara någon väldigt ung hjärntvättad av feminism och vänsterideologi som tror på alla kvinnors ord och att kvinnor aldrig kan göra fel.

Vill minnas att han(?) var dogmatisk SD:are.
Dom försvarar sina hjältar i vått och torrt.

Ena dagen är det livsttids fängelse för alla som knarkar, dan efter är det inte så farligt att knarka och köra lite bil
Citera
2026-06-01, 14:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Polis2010
Hur ni än tänker så har Polisen ett ansvar i detta. Katja kastades ut i kroglivet från Överkalix och rumpan viftade väldigt mycket. Hon kommer att ha väldigt möjliga stora 10 milj skadeståndskrav när hon snart påpekar att det var jobbet som gjorde henne till narkoman. Det kommer så säkert. Ni får vänta ett halvår. Katja vet hur skruvarna skall dras åt.
Hon är väl en vuxen människa. Kanske hade funkat om hon var 12 år?
Citera
2026-06-01, 19:32
Medlem
Katja misstänkt: -"Jag är inte åtalad ännu, sjukt att media skriver om det och att SD vill att jag avgår allt!"
Katja åtalad: -"Jag är inte dömd ännu, sjukt att Polisen sparkat mig när de läst förundersökningsprotokollet där det framgår att jag pundat så gott som varje vecka senaste två åren och att jag skiter i indraget körkort och kör ändå!"
Katja dömd: -"Sjukt att jag inte får tillbaka körkortet och att jag inte kan återgå till politiken, jag har ju avtjänat mitt straff!"

Seriöst, hon påminner om den där memen: https://static01.nyt.com/images/2016/08/05/us/05onfire1_xp/05onfire1_xp-superJumbo-v2.jpg
Citera
2026-06-02, 01:29
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av make-love-not-war
Någon hjärnslö SDare? Alla SDare är väl hjärnslöa?!
Pundarkatja är väl ett exempel på en ganska intelligent SDare?

Vänta du bara tills hon börjar prata i tingsrätten så kommer även du att förstå att Pundarkatja är något av ett juridiskt geni.
Citera
2026-06-02, 02:11
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thinkmachine
Katja misstänkt: -"Jag är inte åtalad ännu, sjukt att media skriver om det och att SD vill att jag avgår allt!"
Katja åtalad: -"Jag är inte dömd ännu, sjukt att Polisen sparkat mig när de läst förundersökningsprotokollet där det framgår att jag pundat så gott som varje vecka senaste två åren och att jag skiter i indraget körkort och kör ändå!"
Katja dömd: -"Sjukt att jag inte får tillbaka körkortet och att jag inte kan återgå till politiken, jag har ju avtjänat mitt straff!"

Seriöst, hon påminner om den där memen: https://static01.nyt.com/images/2016/08/05/us/05onfire1_xp/05onfire1_xp-superJumbo-v2.jpg
Den enda domstolen som dömt Pundarkatja än så länge är Folkdomstolen och vad jag kan bedöma är domen helt rättvis.

Pundarkatja är skyldig helt enkelt, enligt en enig Folkdomstol.

Det kommer även SD-knarkarens stackars vuxna barn i USA att få veta, men först när den riktiga domen faller.
Citera
2026-06-02, 18:09
Medlem
50-Cents avatar
Jag kommer aldrig släppa den screenshot när hon och bullätaren justitieministern kommer in på en presskonferens i regeringskansliet.
Katja går före Strömmer eftersom hon bestämmer över honom!

Svenska folket har röstat fram Korrupta snutar narkomaner gamla antisemiter och allmänt obegåvad populas som ska ratta Sverige

Bort
ni är smuts som förfular vårt fina land
Citera
2026-06-06, 04:58
Medlem
Polis2010s avatar
Katja har troligen bestämt för att antingen leva på riksdagens lön eller att ta strid om PANs dom eller att ta strid om uppsägning från polisen. Mitt juridiska råd är att hävda att uppsägning är felaktig då damen i sin yrkesroll under 25 års tid blivit inlurad i missbruk för att upprätthålla sin tjänst gentemot kriminella. Nu är hon narkoman och behöver hjälp. Hon insåg detta vid sin tingsrätts överklagande.."Va fan jag är ju kolatorsk". Det är ju arbetes fel. De skall betala stort skadestånd för att jag vickat på arslet och fått i mig grejer i tjänsten ( koks, mdm och amfet) . HR kommer inte neka för att bli av med skatan. Jag vet fler som av olika anledningar har fått avgång mellan 500.000- 7 miljoner kr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in