Igår, 07:59
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klarlack
Katja Nyberg (fd SD) åtalad för rattfylla, grov olovlig körning och narkotikabrott (maj 2026) (222)
snigelslum
8 865 svar
1 648 030 visningar
-----------------

Om Katja bara anade hur populär hon blivit efter knarkfesten

Katja som innan detta var i det närmaste okänd hos vanligt folk blev också en rikskändis på kuppen.
"- Katja Nyberg säger du? Är inte det den där slitna knarkkärringen som är rasist och körde i diket på fyllan i Nacka och körde olovligen framför Expressens kameror? Ja fy fan, henne känner jag till.

- Ja just hon. Kvinnan som blev folkföraktad i folkdomstolen.

- Precis. Folksjälen har aldrig fel!"
Senast redigerad av ursprungligen Igår kl. 08:10.
Citera
Igår, 12:21
Medlem
Extremeflys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maallgan
Hon har åtalats för flera brott och hon har begått nya brott medan hon väntar på åtal

Det finns det fler som har gjort. Och att vänta åtal är ju inte samma som att vara fälld för.
Citera
Igår, 16:30
Medlem
stentoffels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIAdventurer
Jag tycker hon ser sliten och nedknarkad ut på nytagna bilder. Men riktigt ser hur torr om läpparna hon är

Second that, jag tycker hon ser ut som en typisk tjackis på de flesta bilder. Snea ögon, tjacksmal, allmänt sliten.
Citera
Igår, 20:01
Medlem
Vart är fjanten som försvarade Katja Nyberg och kallade alla för idioter när de sa emot honom? Det måste vara någon väldigt ung hjärntvättad av feminism och vänsterideologi som tror på alla kvinnors ord och att kvinnor aldrig kan göra fel.
Citera
Igår, 21:12
Medlem
Det var nog inte direkt förvånande. Drogtesterna som gjorts. Ett flertal av dem som visar på någon form av återkommande drogmissbruk. Hon kan därmed inte längre vara säkerhetsklassad på en nivå för sin tjänst. Därför kan hon inte längre utföra sitt arbete på NOA. Därför får hon "sparken", eller avskiljs från sin tjänst. Polismyndigheten behöver alltså inte vänta på hon fälls i en domstol för någonting. Misslyckat drogtest i detta fallet räcker för att det inte längre finns förtroende för henne att hon skall kunna utföra sitt arbete.

Det är så att säga inte för den olovliga körningen som hon får "sparken". Men Nyberg verkar i den meningen spela dum och inte förstå eller vill förstå det.
Senast redigerad av 101000111 Igår kl. 21:24.
Citera
Idag, 01:03
Medlem
Det verkar som att många troll som tidigare stod upp för Katja har somnat in nu. Saknar man dom? Svar nej!
Citera
Idag, 01:34
Medlem
Polis2010s avatar
Jag såg Katja rätt ofta i början på 2000-talet. I garaget på väg till sina Rave:s. Tänkte redan då att hur ska detta gå. Flotta bilar, polisradio, makt, knark, mest spaning, ingen dödsångest. Om jag vore henne skulle jag begära skadestånd för att de utsatt henne för risken att bli narkoman. Det är också det jag tror är planen med detta. Ni ska få se.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in