Citat:
Ursprungligen postat av
CS128
Jag har en Spåkula i kristall hemma. På Richtigt!
Kikar i den när mörkret har fallit ikväll. Orkar inte ranta runt på deltagarnas Instagram 😵💫😅
??
Det behöver man inte göra heller… det sköter algoritmen finfint åt en ”utan att man behöver lyfta ett finger”, eller nästan… ett finger, 1 ggn 😅 på en större kommersiell korspost för 3 v sedan. Nästa ggn seglar 2 Robinsonare in som följer kontot. En obetänksam like (andra fingret) på en av dessa för att den ”var ju ganska kul”, sen får man pretty snart hela familjen rullandes förbi…. Att många av deltagarna blivit högaktiva nu när det närmar sig slutet har säkerligen spelat in.
Skadan skedd, försent backa bandet 😱😂. Fast det vet nog du redan…
Faktumet gjorde det ändå rätt intressant (beteendevetenskapligt) att slinka in för att se HUR dom för sig och VAD/HUR dom säger ngt efter passerad tid. Utan klippning el. ev. vinkling av produktion.
Dom är ändå personer som finns IRL och nu får bemöta/ta konsekvenserna i form av både ris och ros från tittarna och hur dom tacklar detta för egen maskin.
Trevligaste insikten ändå är att SAMTLIGA ser ut att stå på god fot med varandra och faktiskt umgås!
Hursom, jag skrev det som en rolig anekdot.
Vid tillfället kunde jag inte skriva ut att det var just Lasse (vem annars 😂 ) pga timingen.
Följer inte Lasse, dök upp idag och såg direkt vad som var på ggn och att han nu typ ”skitit i det blå skåpet”…. Mkt riktigt, många besvikna följare varvades med kärlek och klappar på axeln.
Tyckte det var hysteriskt roligt där och då! Att allas vår ”Robinson-Lasse” och ”IRL-Lasse” nog alltjämt följs åt.
Skrev det ändå med en liiiten hintning, att PLUS:arna nog skulle fatta att det inte var Halil jag syftade på. 😉