Idag, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoppeliLoppan
Nu är det ju inte så att jag inte vet vad EXIT-avsnitt är och innebär. Azas har jag sett. Han åkte ju ur Robinson på ö-råd. Men nu diskuterades det ju att det blir TVÅ kommande EXIT-avsnitt och då blev spekulationen att kanske två röstas ur Robinson nu vid ö-rådet. Någon nämnde dock att det ena rör utslagstävlingen, vilket var min tanke också först. Sedan blev jag osäker på om även dem visas i EXIT-avsnitt eller om det bara är utröstade vid ö-råd.
Ok jag köper resonemanget delvis, dock så var jag själv aldrig i tankarna två kunde åka ut
Citera
Idag, 12:11
Medlem
Men jonas är smart, han tog ut sitt största hot halal, och nu är ju vägen emot segern ännu lättare.

Tjejerna som röstar med jonas är endast röstboskap de har inget med segern i programmet att göra, dock så är det komiskt de finner sig i den rollen utan protestera.

Att lasse åkte ur var ju bara bra, han hade röstat som sin idol jonas så då hade örådet blivit annorlunda.

Dock så spelar dem helt fel här givetvis skulle de försöka få ut jonas här, men som de själva sa brudarna allihopa förutom caroline är för korkade för att förstå han är största hotet och vinner annars, de är noga allihopa förälskade i honom utan veta om det
Citera
Idag, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Är du säker? De som är kvar till finalen (och det har väl varit 3 stycken de senaste åren) är väl knappast med i ett Exit-avsnitt.
Du är efterbliven som vanligt och briljerar med din dumhet, Matteo tex och nutti som kom tvåa förra året hade EXIT avsnitt, är du så dement redan så du inte ens minns det?
Citera
Idag, 12:19
Medlem
Citat:
Du blandar ihop namnen. Det är Ola som är en sektledare. Bestämmer hur allt ska va, t o m att man inte ska använda sina imunniteter, för då är man en fegis. Sedan använder han sin egna. Får Aza att göra en mängd saker som han inte vill och har fått Carro att bli en person som skulle kunna ge bort segern till honom. Och då blir hjan fruktansvärt kränkt när han förlorar en tävling, när inte Melina lyder eller när motståndarna luras.
Nej han bestämde inte över immuniteterna, de andra vara bara följare som gjorde som han sa, smart av han men jättekorkat av de andra göra precis allt han säger snälla.

Jag hade aldrig gått med på det där, men du hade nog gjort det och skyllt på honom ser du skillnaden?
Citera
Idag, 12:21
Medlem
Citat:
Verkar som du har rätt. Kollade just förra säsongen och där hade de ett gäng exit-avsnitt efter finalen.
`Varför tar du upp onödig plats här med sådant alla vet är uppenbart då?

Du kunde desuttom kolla upp det själv, innan du spyr ur dig ditt skitsnack här
Citera
Idag, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Tråkigt att Halil åkte ut utan duell.
Ja det var en besvikelse, vem tror du han hade utmanat? Jag tror starkt på amadeus
Citera
Idag, 14:56
Medlem
Jagerbys avatar
Var det bara jag som i senaste örådsavsnittet noterade att Sonja är piercad i vänster tutte?
Man såg det när hon gick med Marie (?) i skogen iförd en t-shirt utan nåt under.
Citera
Idag, 17:53
Medlem
Sååå sett veckan fram till plankan, läs inte om ni inte har plus! (Men ni som har - vill gärna höra vad ni tror om sista röstningen?!)

Citera
Idag, 18:52
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
Ja det var en besvikelse, vem tror du han hade utmanat? Jag tror starkt på amadeus

Jag tror att han hade valt Jonas. Själv sa han att han skulle tagit Jonas eller Ola.
Citera
Idag, 18:54
Medlem
Äntligen åkte Ola! Bara ut med Carro nu!!!
Citera
Idag, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Jag tror att han hade valt Jonas. Själv sa han att han skulle tagit Jonas eller Ola.
jo men vad halal säger och vad han gör är ju ibland väldigt olika,

Hade dock varit underbart se han ta jonas och slå ut honom.
Citera
Idag, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Segahanden
Äntligen åkte Ola! Bara ut med Carro nu!!!
Du vet om spoiling inte är tillåtet i tråden va?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in