Citat:
Fast de som kritiserar Jonas gör det för att de tycker att han spelar fult. Vi som inte förstår kritiken menar bara på att Ola spelar minst lika fult och också har följare dom lyder honom. (Vilket verkar vara den kritik Jonas fått). Då får man ju skriva ormen Ola och ormen Carro också.
Eftersom det inte nånstans framgått om J är bög eller ej så är det ett onödigt tjat om det, som att det har nån betydelse? (Och ja, jag tror Iki kommer överens med trevliga killar oavsett läggning, hon och Amadeus verkade inte heller komma dåligt överens, men han kanske också är bög när vi ändå är i farten?)
Eftersom det inte nånstans framgått om J är bög eller ej så är det ett onödigt tjat om det, som att det har nån betydelse? (Och ja, jag tror Iki kommer överens med trevliga killar oavsett läggning, hon och Amadeus verkade inte heller komma dåligt överens, men han kanske också är bög när vi ändå är i farten?)
Så är det!
Och när vi ( iaf flera i tråden!) ändå håller på att omskriva var och varannan deltagare för olika sexuella läggningar varav vi intet vet eller har att göra med heller samt är ointressant så kallas vi trådare också för att vara tända/kåta och sugna på varje deltagare vi skriver positivt om. Eller - så är vi idioter som inget begriper osv. 🤪
Det är en väldans fixering just vid det sexuella. Tror dessa trådare skulle ha mer utbyte av att kommentera en sex-podd eller t ex Paradise Hotel, Ex On the Beach och Love Island 😅 Jag fattar bara inte varför det kan vara så intressant ens?!
Inget som har med Robinson som tävling att göra 🙄
Vi har väl alla våra egna favoriter av deltagare eller de som vi ogillar. Även dessa åsikter skiftar bland hos oss trådare vartefter då saker händer hela tiden med tävlingar samt olika twister och hemliga amuletter som förändrar deltagarnas fortsatta taktiker och allianser samt deras reaktioner gentemot varandra. Det är så det är uppbyggt spelet och sedan är alla deltagarna olika förberedda vilket kan bli deras fall eller framgång.
Imorgon är det Öråd. Det sista väl? Sedan kör Finalveckan igång. Ska bli kul att få se 🤗