Idag, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrankFrebin
Produktionen dödsde denna säsongen med dubbel-örådet som tvingade två medlemmar från den svaga pakten att duellera. Fullständigt idiotiskt idé.
enig det beslutet togs på plats
Citera
Idag, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fonder
Schyst röv på Sonja?! Allt som är stort är inte snyggt för det, hon har jättetantig röv. Hela hennes kropp och längd är allt annat än sexig.
helt enig finns inget som är schysst där
Citera
Idag, 19:33
Medlem
santos_devilles avatar
Är det någon som vet om ryktet att Aza jobbar som kypare på en pizzeria i Lindängen är sant? Och att hans fru ville skiljas så fort han kom hem för att hans barn skämdes så mycket?

Låter för roligt för att vara sant men kanske stämmer?
Citera
Idag, 19:42
Medlem
plumba69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Är det någon som vet om ryktet att Aza jobbar som kypare på en pizzeria i Lindängen är sant? Och att hans fru ville skiljas så fort han kom hem för att hans barn skämdes så mycket?

Låter för roligt för att vara sant men kanske stämmer?

Varför skämdes hans barn innan det hade sänts på TV4 ?
Citera
Idag, 19:46
Medlem
fonders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
håller med, men ganska uppenbart jonas vinner nu

Nej, det får han inte göra.
Citera
Idag, 19:47
Medlem
Citat:
Nej, det får han inte göra.
finns ingen som kan stoppa honom, Iki? sonja knappast, halal kunde men han tog han bort skickligt
Citera
Idag, 19:48
Medlem
Exit avsnittet med Halil, Ola och Lasse var ju jäkligt kul !

Nej den här säsongen har varit meeeh. Konstigt att ingen verkar ha rasat i vikt under denna säsongen. De måste fått mer mat i år. Lasse såg ju nästan på pricken ut som när han kom. Minus glasögonen.
Citera
Idag, 19:49
Medlem
fonders avatar
Citat:
finns ingen som kan stoppa honom, Iki? sonja knappast, halal kunde men han tog han bort skickligt

Att de kåta häxorna skulle göra sig av med honom är uteslutet, däremot finns det alltid en chans att han åker ut genom att komma sist.
Citera
Idag, 19:51
Medlem
Citat:
Att de kåta häxorna skulle göra sig av med honom är uteslutet, däremot finns det alltid en chans att han åker ut genom att komma sist.
de som åkt ut nu den senaste tiden är väl de som får rösta, vet ingen där som lägger sin röst på jonas, det ger mig lite hopp.
Citera
Idag, 19:55
Medlem
fonders avatar
Citat:
de som åkt ut nu den senaste tiden är väl de som får rösta, vet ingen där som lägger sin röst på jonas, det ger mig lite hopp.

Jag hatar Sonja och Jonas lika mycket och då önskar jag att någon av dem ska komma sist i en tävling och en av dem ska röstas ut av de övriga. Även den som vinner plankan kommer få rösta, tyvärr.
Citera
Idag, 19:56
Medlem
Citat:
Jag hatar Sonja och Jonas lika mycket och då önskar jag att någon av dem ska komma sist i en tävling och en av dem ska röstas ut av de övriga. Även den som vinner plankan kommer få rösta, tyvärr.
jonas kommer vinna plankan ser allt annat som hopplöst nu
Citera
Idag, 19:59
Medlem
fonders avatar
Citat:
jonas kommer vinna plankan ser allt annat som hopplöst nu

Det är nästan alltid en kvinna som vinner plankan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in