Citat:
(…….)
nej, salemdemonstrationen är inte en maktdemonstration mot "sådana som honom". (…..).
Samlingen anordnades för att hedra minnet av 17-årige Daniel Wretström som mördades i Salem år 2000.
(……)
Manifestationen arrangerades av Salemfonden som angav att syftet var att demonstrera "mot svenskhat och det urskillningslösa svenskfientliga våldet"
Salemfonden.se
Bland motiven till att vissa organisationer, bland annat Nationaldemokraterna, deltog i marschen fanns bland annat missnöje med att mördaren dömdes till rättspsykiatrisk vård istället för fängelse, och att några av dem som misstänktes för medhjälp blev frikända.
nd.se
nej, salemdemonstrationen är inte en maktdemonstration mot "sådana som honom". (…..).
Samlingen anordnades för att hedra minnet av 17-årige Daniel Wretström som mördades i Salem år 2000.
(……)
Manifestationen arrangerades av Salemfonden som angav att syftet var att demonstrera "mot svenskhat och det urskillningslösa svenskfientliga våldet"
Salemfonden.se
Bland motiven till att vissa organisationer, bland annat Nationaldemokraterna, deltog i marschen fanns bland annat missnöje med att mördaren dömdes till rättspsykiatrisk vård istället för fängelse, och att några av dem som misstänktes för medhjälp blev frikända.
nd.se
Jag har upprepat text eftersom olika skribenter har ställt frågor som jag svarat liknande svar på.
Jag får vara tydligare, det är han och andra pedofiler, hbtq-personer och svenskfientliga som bör ha upplevt Salemdemonstrationen som en maktdemonstration eftersom Daniel Wretström, bandmedlem i Vit Legion själv även var emot sådana som honom.
Och eftersom deltagare i Salemdemonstrationen klumpas ihop som grupp, även om deltagarna tillhör olika nationella grupperingar eller är fria nationalister och har olika världsåskådning så blir de ihopklumpade med ord som nazister och rasister och Mys mördare som uthängd och varnad för på Nordfront kan inte veta vilka som går i Salemdemonstrationen men bör logiskt utgå ifrån att de som går i Salemdemonstrationen läst Nordfront, stödjer reportage mot pedofili och vill ha bort pedofiler från samhället och därför blir Salemdemonstrationen som helhet en maktdemonstration mot alla pedofiler, nekrofiler och svenskfientliga i området och till de som ser eller läser medias reportage ifrån Salemdemonstrationen.