Citat:
Ursprungligen postat av
sylla
(…..)
Slumpen är just slumpen!
Han kände till området och kände sig trygg, Samt nära hem det räckte för honom!
Jag skriver för att få fram helheten och förväntar mig inte att andra skribenter ska dela mitt perspektiv, det viktiga är just att alla skriver från sitt perspektiv och tillsammans läggs en bild som kommer så nära sanningen som möjligt.
En slump är ingen slump om samband finns, jag radade upp samband.
Så du anser att det är en slump att han, uthängd i den media som är starkt sammankopplat med Salemdemonstrationen, valde att förfölja den dottern några hundra meter från platsen där Daniel Wretström blev mördad?
Och du tycker det är en slump att det var mindre än två veckor efter Salemdemonstrationen som var den 6 dec?
Och om dottern påminde om den mördade Wilma Andersson tycker du att det är en slump också?
Och du menar att det är en slump att han valde sin jakt på både dottern och My under samma månad som Salemdemonstrationen?
Och du tycker att han skulle vara helt känslomässigt oberörd över att de som hängt ut honom i artikeln och varnat för honom med namn och bild, kommit till hans område och stolt demonstrerat för ett tryggt Salem mot sådana som honom, skulle du vara oberörd?
Kände sig trygg?
Trygg efter att det visat upp sig folk i Salemdemonstrationen som han vet vill ha bort honom från samhället och om de visste att han tänkte på överfall och nekrofili kan han lätt tänka sig hur han skulle bli bemött. Och han vet inte hur många av dom som bor i närheten.
Så trygg tänker jag att han inte kan ha känt sig eller varit i det området eller någonstans egentligen, kanske han till och med därför valde lugna villaområde-sidan och fångade My och inte det mångetniska Salem Centrum och där kring skogen där han (eventuellt ) var den som förföljde den dottern 18 dec.
Det är ju inga slumpar om den dottern påminner om den mördade Wilma Andersson, det kan inte vara en slump att han valde att förfölja den dottern några hundra meter från själva platsen där Salemdemonstrationen har sitt ursprung, det kan inte vara en slump att han hade jakten i dec så nära Salemdemonstrationen som är starkt förknippad med den media som hängt ut honom med namn och bild.
Berätta hur du kommer fram till att det skulle vara slumpar?