2026-05-30, 17:01
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Singoallaa
- - -
Precis. Politiker och de flesta män på 80-, 90- och 2000-talen.

Många av den feministiska politikens fanbärare har varit "män".... homo/trans, låg testo, etc etc - men fortfarande "män".
Citera
2026-05-30, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Du menar att en liten, extremt liten minoritet av kvinnor i #vistårinteut, är representativ för alla kvinnor i Sverige? Ge dig.

Nej, vad får du det ifrån? Det har jag naturligtvis aldrig påstått.

Har du missförstått mina inlägg? Eller låtsas du? Trist i så fall.

Snusktanterna i #vistårinteut är ett högst verkligt fenomen dock, och de är värda att nämnas i den här diskussionen.
Citera
2026-05-30, 18:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buhbye
Åhfan, vanligtvis brukar man ju märka när det är helg, för att någon ny blatte har varit inne på något pensionat och hans polare sitter där och firar för att släkten äntligen lyckats sett sin första fitta?
Tror inte blattarna behöver bry sig om något sådant då brudar, iaf en stor majoritet verkar föredra invandrare, vänstermän och röstar vänster före någon störd nazist.
Men du projicerar väl då svenska kvinnor inte vill ta er nazzar med tång, inte så konstigt då ni också är misogyna.
Citera
2026-05-30, 18:33
Medlem
Citat:
Svenska kvinnor vill som sagt var i regel inte ha MENA-män. Så det blir alltså inte fler män för kvinnor att välja på när det kommer hit MENA-män. Det blir bara som du skriver: större risker. Så. Återigen: källa på att kvinnor vill ha hit just manliga invandrare. Du har ännu inte levererat en enda källa på detta! Snarare är det barn och kvinnor på flykt som svenska kvinnor vurmar för.

Så du menar att konsekvenserna av kvinnors röstande är större risker?

Kanske bäst att ta bort kvinnors rösträtt då? För deras eget bästa menar jag.
Citera
2026-05-30, 18:43
Medlem
Citat:
Alla har att vinna på att det kommer hit skötsamma kvinnor (och män) i arbetsför ålder som med lätthet lär sig språket och integrerar sig och börjar jobba inom tex. bristyrken.

Alla har att förlora på att det kommer hit våldsverkare, kriminella, bidragsutnyttjande, svårintegrerade män (och kvinnor).

Det är alltså inte könstillhörigheten som är viktig. Utan det viktiga är vad de bidrar med och hur väl de integrerar sig. Lär sig språket osv.

Är själv 2:a och 3:e generationens invandrare. Och mina föräldrar var väldigt noga med att integrera sig, kunna språket och att även jag skulle bli en skötsam medborgare. Då bidrar man, oavsett ens könstillhörighet.

Svenska kvinnor har att förlora på att det kommer hit en massa unga ensamma attraktiva kvinnor från andra länder. Så könstillhörigheten är inte alls oviktig.

Du borde lära dig grundläggande koncept som utbud och efterfrågan.
Citera
2026-05-30, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Nej, vad får du det ifrån? Det har jag naturligtvis aldrig påstått.

Har du missförstått mina inlägg? Eller låtsas du? Trist i så fall.

Snusktanterna i #vistårinteut är ett högst verkligt fenomen dock, och de är värda att nämnas i den här diskussionen.

De är en extremt liten minoritet. Som även slåss för Ukrainska flyktingar.

Flertalet kvinnor engagerar sig faktiskt inte i flyktingar.
Citera
2026-05-30, 19:47
Medlem
Att visa upp sitt världssamvete är vad som gäller. Vänsterengagerade kvinnor som boostar sitt godhetsego. Inte specifikt riktat mot män. Ex. Mp Annika Hirvonen som engagerar sig starkt för en äldre kvinna från MENA som riskerar utvisning. En kvinnlig politiker från en stad i norrland som försvarade en invandrarmamma mot beskyllningar om barnmisshandel. Kvinnan fälldes o politikern fick pudla rejält för sitt personliga och missriktade engagemang.
Citera
2026-05-30, 20:19
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
En dam på krogen avslöjade nyligen att: " Det invandrarna (Afrikanerna) har ovanför midjan är ointressant". Say no more...

De kan ju alltid skaffa sig en dildo.
Citera
2026-05-30, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Man-o-Hast
En bonde ute på landsbygden som aldrig har sett snygga somalier eller snygga kvinnor från Mellanöstern och Nordafrika visar sin brist på erfarenhet med hur kåta dessa kan vara när de träffar på en charmig viking.

Det kan de säkert, men generellt tycker svenska män att de kroppsliga bruna tonerna, närmare förklarat huden (och annat såsom slemhinnor), inte är attraktiva över huvud taget. Det hjälper inte att de flesta är överviktiga redan vid 20-års ålder. Kroppen är täckt i slöja samt med heltäckande kläder för att dölja detta. Om de är kåta eller inte är irrelevant. De intresserar mig inte alls.
Citera
2026-05-31, 01:02
Medlem
mlon.eusks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Så är det. Och det framgick ju så tydligt.

Minns ett klipp med en tant som stod och smekte "sin" ensamkommande samtidigt som hon höll tal om "humanism" och "öppna hjärtan". Och han såg ut att rysa av obehag, han såg ut att skämmas över att behöva stå där med tanten och som om han äcklades av hennes beröring.

Minns screenshots ur de olika "Ensamkommande" grupperna där de skrev sådant som:
"Gör jag fel som låter min EK sova i sängen med mig"
"Nej du gör rätt, de behöver närhet, mina sover också med mig"
osv.

Eller när den där Arif som tafsat på konfirmander satt i ett förvar och tanterna visade hur de gjort kuddar med foton av honom på som de låg och kramade och så skrev de "Free Arif"

Jag kan ärligt säga att spektaklet fick mig att omvärdera min syn på den "antirasistiska" rörelsen. Jag hade trott att det handlade om missriktad godhet. Men det visade sig handla om ganska äckliga sexuella motiv. Samma som Bosse, 56 har en kväll i Pattaya, typ.

(De få män som engagerade sig för "ensamkommande" hade nästan samtliga ekonomiska motiv. De försörjde sig som "god man", drev HVB-hem, etc.)
Den gemensamma nämnaren bakom alla dessa sjuka sekter är att ingen vågar ifrågasätta.

Inge än vill få en naziststämpel i pannan. Hellre sexuellt utnyttjade barn och ohyggliga vidrigheter på alla plan än att gå emot grupphetsen om att vara "god", där " godhet" är att släppa in miljoner inkräktare som förnedrimgsrånar och förstör vårt samhälle samtidigt som sexuellt utnyttjande av barn accepteras institutionaliseras.
Citera
2026-05-31, 05:53
Medlem
Sladdarens avatar
Blir så när kvinnor får för mycket inflytande och jämställdhet helt enkelt. De blir knäpp helt enkelt och röstar in horder med främmande invasioner av antikulturella ockupationer som skadar hela systemet som är byggts upp av sina egna närmaste manliga kulturer med mycket slit och arbete som ligger bakom
Citera
2026-05-31, 09:22
Medlem
Citat:
De är en extremt liten minoritet. Som även slåss för Ukrainska flyktingar.

Flertalet kvinnor engagerar sig faktiskt inte i flyktingar.

Visst är de en liten minoritet. Men de existerar. Och de kan ses som symptom på ett större problem.

Se på hur feminister uppmärksammar Andrew Tate och "manosfären" till exempel.
Manosfären är ett litet och marginellt fenomen. De flesta män vet inte ens vem Andrew Tate är.
Men jag förstår ändå varför feminister uppmärksammar dem.

På samma sätt kan #Vistårinteut ses som ett extremt exempel på ett problematiskt mönster hos kvinnor. (Inte ALLA kvinnor....)

Och nej: engagemanget för Ukraina kan inte alls jämföras med deras engagemang för afghanerna. Det var när de stod och höll om sina afghanska unga män klädda i barnkläder och med ansiktsuttryck som utstrålade äckel som de visade vilka de verkligen var.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in