2026-05-30, 13:42
Medlem
StojanVlatkovichs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleskaviare
Ja så är det, dom vill ha många bollar i luften och med många män som går runt letar kvinnor har dem många fördelar så är det finns egentligen inget att debattera om på detta bögforum men nu har ni läst detta iallafall.

Tänk om invandring var bara kvinnor ? Satsen va batik häxorna hade gått nazist läge och stått med sina ut med invandrare plakat

Detta är dessutom en post typ 30 år för sent att ens debattera om det stämmer eller ej är redan passé
De hade i alla fall inte gillat massinvandring lika mycket om majoriteten var snygga och vältränade kvinnor från USA och Australien.
Senast redigerad av StojanVlatkovich 2026-05-30 kl. 13:46.
Citera
2026-05-30, 13:58
Medlem
Man-o-Hasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MpunktM
invandringsituation med vackra kvinnor i överflöd (dvs ej MENA)
En bonde ute på landsbygden som aldrig har sett snygga somalier eller snygga kvinnor från Mellanöstern och Nordafrika visar sin brist på erfarenhet med hur kåta dessa kan vara när de träffar på en charmig viking.
Citera
2026-05-30, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Det går inte att ta dig på allvar om du inte letar rätt på de där twittertrådarna och länkar till dem. Det fattar du väl ändå?

Precis som det inte går att ta några av dina anekdoter på allvar?

Citat:
Du är rejält skev. Hennes värde sätter hon i om hon trivs med livet.

Du fattar inte vad värde betyder. Hur ska hon kunna använda att hon "trivs med livet" som valuta menar du?

Hennes möjligheter att utnyttja och använda män avgörs av hennes SEXUELLA värde. Och det värdet finns i mottagarens huvuden. Det är beroende av reaktionen hos en motpart. Huruvida hon "trivs med livet" eller inte har ingenting med saken att göra. Man sätter inte sitt eget värde. Ens värde avgörs av andra/omgivningen.

Du är verkligen Sveriges trögaste boomer. Folk måste alltid förklara de mest grundläggande av självklarheter för dig.

Citat:
I övrigt kommer männen fortsatt vilja ha sex med henne. De får bara fler de också vill ha sex med. Så hennes "sexuella värde" sjunker inte för att det finns fler snygga kvinnor. Tänk själv: du är kåt på en riktigt snygg kvinna. Det kommer du fortfarande vara, även om det kommer 5 snygga kvinnor till som du också är kåt på. Och du kommer givetvis försöka få till det med alla 6.

Det är endast om du är kär I en av kvinnorna, som du kanske håller de övriga kort.

Nej så fungerar det inte. Hon måste sänka sitt pris när det kommer in nya kvinnor. Hennes sexuella värde sjunker alltså eftersom hon inte längre har lika stor sexuell makt. En annan kvinna kan erbjuda ett lägre pris och vips så har hon skaffat sig en konkurrensfördel. Priset avgörs av utbud och efterfrågan. När utbudet ökar sjunker priset.

Du fattar verkligen ingenting om hur grundläggande ekonomi fungerar. Sånt här fick man lära sig på högstadiet. Men det börjar väl bli så längesen i ditt fall att du har glömt det?

Jag föreslår att du läser på lite om utbud och efterfrågan innan du gör bort dig mer.

https://sv.wikipedia.org/wiki/Utbud_och_efterfr%C3%A5gan
Senast redigerad av Joe88 2026-05-30 kl. 14:02.
Citera
2026-05-30, 14:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bimbodeluxe
Näpp.

Det gör ni ju. Annars skulle ni inte titta snett på mannen.
Citera
2026-05-30, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Intressant att Amerikansk-Asiater fått en egen benämning. De är ju en ganska stor grupp, dock fördgåd inte lika stor som en del andra. Har själv aldrig hört benämningen Wasians under mina 20 plus år som boende i USA. Kul att lära sig någonting nytt.

Jag lärde mig om den för inte så länge sedan, den är ganska ny men har blivit väldigt populär och fått genomslag de senaste åren då det är en av de växande grupperna. Det är kul att se att de har hittat en ny identitet och gemenskap.

Nu har det inte gått så långt ännu att de har fått denna kategori i cencus data utan det är bara inofficiellt änsålänge vad jag vet, men det är mycket möjligt att dessa grupper som just nu kategoriseras som "mixed" med tiden när de växer kommer att få egna kategorier som just "wasian".

De är ju trots allt väldigt olika från varandra de mixade grupperna så att klumpa ihop alla i "mixed" är inte så precist.
Citera
2026-05-30, 14:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heliois
Dock, många av de svenska män som bildar par med asiatiskor gör det för att de inte har något val, de kan inte få en svensk kvinna.

Ja i de flesta fall så stämmer nog detta iallafall när det gäller thailändskor då dessa är lättare att plocka upp än japanskor och kinesiskor som är mer selektiva.

Dessa männen väljer fortfarande östasiater i större utsträckning än andra grupper så mitt budskap stämmer dock fortfarande.
Citera
2026-05-30, 14:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Samma vilseledda skrot och korn... din "Berta" tyvärr sällsynt i den s k verkligheten.

Precis.

Berta i verkligheten är en feminist som älskar massinvandring från MENA. För hon bedömer inte människor utifrån deras kultur eller bagage, hon kan inte koppla ihop dem två tankarna. Hon ser MENA-invandrare som en minoritet, och ett jävla slagträ mot vita män och deras makt. Så hon älskar MENA-invandrare, och även för att några patetiska MENA kommer att försöka ragga på henne. Problemen med MENA-kultur skyller hon på ”bristande integration” vilket tillskrivs som svenskarnas fel.

Om en svensk mördar är han är kvinnohatare och äger ansvaret helt själv.
Om en MENA-invandrare mördar är han offer för systemet, felet är att han inte fick förutsättningar, ett jobb/tillräckligt med bidrag, eller att han inte fick komma in i samhället. Ansvaret blir samhällets.

Så feministen Berta älskar invandrare och ett skifte i maktbalansen. Alla problem med invandringen är inte invandrarnas fel, det är svenskarnas fel. Så dum är Berta i verkligheten,
Citera
2026-05-30, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Kanske för att de zoomar in på 17-åringen och afghanpojkarna så att inga andra får plats i bild?

Jag bodde i Stockholm på den där tiden och såg massor av svenska kärringar på medborgarplatsen i samband med den där demonstrationen.

Den här bloggen gjorde ett bra jobb med att samla material med batikhäxor och deras kärlek för afghanpojkar. Föreslår att du läser den:

https://toklandet.wordpress.com/2017/12/26/det-kryper-i-mig-igen/

https://toklandet.wordpress.com/2018/02/04/da-var-det-dags-for-den-dar-otacka-krypande-kanslan-igen/

https://toklandet.wordpress.com/2018/01/23/1-april-varje-dag-del-43-batikdam-gillar-afghan-mer-an-sin-egen-dotter/

https://www.expressen.se/nyheter/de-9-000-afghanerna--vilka-ar-de-egentligen/
https://static.bonniernews.se/images/b9/c0/b9c0aad44dc340adb415096a3d85e579/1300@90.jpg
mynttorget afghanerna har en helhetsbild längre ner på sidan. man ser att varena kille 0 TJEJER är ca 35år flera har rynkor och en del tidigt flintis. detta var då påstådda 10åringar. ingen kvinna tyckte det var konstigt att sätta vuxna män i samma skola som 14åriga flickor.
man har i 30 års tid maskat med att stoppa gäng eller kriminalitet, man kan inte göra krislagar eller undantag för ISIS
men man kan plötsligt köra över lagrådet då dom sagt till riksdagen detta är uridiotiskt.
https://samnytt.se/skenande-miljardrullning-for-kritiserad-gymnasielag
3 miljarder slösades på kvinnors sex fetish alltså nästan hela stödet för kriget i ukraina år 2025
bara 17 st av 10 000 har fått jobb och assimilerats det är 0.01%
kvinnors kapital förstörelse av svensk välfärd är mer effektivt än ett totalkrig med ryssland.
Citera
2026-05-30, 14:31
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Om TS provade att prata med en kvinna någon gång skulle han förstå hur långt från verkligheten rubriken är. Kvinnor är olika.

Men i snitt är kvinnor är mer omhändertagande och mer Vänster. Särskilt äldre kvinnor kommer att göra massor för flyktingar. Och sist jag tittade var det i princip bara äldre kvinnor som gav tiggarna pengar, dvs i praktiken lurade hit dem från Rumänien. Medans män är mer fokuserade på sig själva och sitt eget liv, och har bättre konsekvenstänk och inser att så fort man slutar ge tiggare pengar så åker de hem och försöker arbeta istället.
Citera
2026-05-30, 16:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Detdundrar
Jo då, både yngre, jämnåriga och och äldre män visar fortfarande intresse för mig fast jag inte är direkt 20 numera. Om detta beror på avsaknad av aids är jag nog inte direkt unik.

När du växer upp ska du se att dina tankar ändras i steg med din livserfserfarenhet. När ryskan har åkt hem till sitt hemland, med eller utan dina pengar, eller när hon fyllt 50 och är en robust babuschka kanske du lär dig något. Då sitter du själv där med din gubbmage och inser att du inte är så hot.
återigen hur är att jag inte vill bli knivhuggen o rånad av någon afghan har att göra med hur sexig jag är eller hur mycket av en hora du är
Citera
2026-05-30, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kalleskaviare
Ja så är det, dom vill ha många bollar i luften och med många män som går runt letar kvinnor har dem många fördelar så är det finns egentligen inget att debattera om på detta bögforum men nu har ni läst detta iallafall.

Tänk om invandring var bara kvinnor ? Satsen va batik häxorna hade gått nazist läge och stått med sina ut med invandrare plakat

Detta är dessutom en post typ 30 år för sent att ens debattera om det stämmer eller ej är redan passé

Vem lockar hit dem och låter horder stanna och har gjort så de senaste 40 åren!?

Precis. Politiker och de flesta män på 80-, 90- och 2000-talen.
Citera
2026-05-30, 16:59
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AKKo-Itachi
Enbart en SD:are som skulle få för sig att våldta en gamling på ett ålderdomshem, enda sättet för de att bli av med sin oskuld. Det är lungt gubben, fortsätt runka du.

OK....så våldtäkterna (alla som hittills dömnts är icke-svenskar) begås alltså av SD;are?

Det är sådana som du som gör att jag föraktar demokratin.

Btw - det stavas "luGnt"...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in