2026-05-30, 00:17
Medlem
Mad monks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Tänk om det hade kommit hit 1 miljon ensamkommande thailändskor imorgon, då kan jag lova att svenska kvinnor hade startat ett politiskt parti och svenska män hade försökt rasistanklaga kvinnorna i media.

En löjlig och absurd tanke det med. Hela iden med massinvandring är helt absurd och verklighetsfrämmande.
Citera
2026-05-30, 00:29
Medlem
jjujjus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Finporslinet
Blir intressant att se vad de säger när det börjar strömma in indiska kvinnor senare eftersom EU och Sverige har tecknat avtal med det landet så nu kommer det bli åka av. Dessa är ofta väldigt aggressiva när det gäller jakt på europeiska män.
Ingenting
Att det luktar curry på bussen
Skoja

Har svårt att se sambandet att männen som faller mig i smaken skulle gilla kvinnor från Indien. No offence men det är små Hitlers hela bunten 🥹🤭
Citera
2026-05-30, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Vilka kvinnor då? Källor på dina märkliga påståenden, tack!

Ska jag be dig om källor på dina otaliga anekdoter också tycker du? Jag har inte sparat några skärmdumpar från den tiden men jag minns hur snacket gick på sociala medier osv. Det var många kvinnor som inte var jätteglada över att det skulle komma en massa unga ukrainska kvinnor till Sverige.

Jag säger bara vad jag minns.

Citat:
Du är rätt skruvad som tror att kvinnor känner sexuell konkurrens från prostituerade. Känner du själv sexuell konkurrens om kvinnor söker sig till Gambia för sex? Eller köper sex av gigolos? Tänk till lite.

Jag förstår inte riktigt vad din poäng är. Eller tycker du på allvar att det är jämförbart? Alla typer av män köper sex. Medan kärringarna som åker till Gambia uteslutande tillhör kategorin 60+, tjock och ful.

Kvinnors värde, eller valuta, sitter till största delen i sex. Med hjälp av detta har de en viss makt att styra män dit dem vill. När de kommer in en massa nya kvinnor i bilden, varesig det är prostituerade, unga invandrarkvinnor, eller sådant som sexdockor och porr, så minskar värdet på valutan sex hos vanliga kvinnor. De kan då alltså inte längre i lika hög grad styra män dit de vill, eftersom män tack vare allt ovanstående då kan få sin sexuella tillfredsställelse på annat håll. Vanliga kvinnor måste då sänka priset på sex för att kunna få det det vill ha av män. Det gillar dem inte att behöva göra. Därför vill de förbjuda män från att köpa sex, kolla på porr, och använda sexdockor.

Lär dig grundläggande ekonomi.

Och att ett gäng kubikformade 60+ kärringar åker till Gambia däremot har noll påverkan på män och deras värde. Mäns värde sitter i deras resurser och status, inte i sex.

Men du förstår inte de grundläggande skillnaderna mellan män och kvinnor, eller hur dynamiken mellan könen fungerar. Hade du gjort det hade du inte kommit på tanken att göra en sån befängd jämförelse som du gör. Och jag förväntar mig inte att du kommer förstå nu heller, trots att jag logiskt och pedagogiskt förklarar för dig hur det ligger till.

Samma fenomen som jag pratar om ovan visar sig förresten när en ung attraktiv kvinna flyttar in i grannskapet. Kvinnan i huset börjar genast känna sig hotad och på sin vakt. Så varför skulle det vara annorlunda om det kommer en massa ensamma invandrarkvinnor in i landet? Varför skulle kvinnor inte ha problem med det?
Citera
2026-05-30, 00:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyepost
Tänk om det hade kommit hit 1 miljon ensamkommande thailändskor imorgon, då kan jag lova att svenska kvinnor hade startat ett politiskt parti och svenska män hade försökt rasistanklaga kvinnorna i media.

Så är det. Kvinnor hade fått panik och gått bärsärkargång.
Citera
2026-05-30, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joe88
Ska jag be dig om källor på dina otaliga anekdoter också tycker du? Jag har inte sparat några skärmdumpar från den tiden men jag minns hur snacket gick på sociala medier osv. Det var många kvinnor som inte var jätteglada över att det skulle komma en massa unga ukrainska kvinnor till Sverige.

Jag säger bara vad jag minns.

Jag förstår inte riktigt vad din poäng är. Eller tycker du på allvar att det är jämförbart? Alla typer av män köper sex. Medan kärringarna som åker till Gambia uteslutande tillhör kategorin 60+, tjock och ful.

Kvinnors värde, eller valuta, sitter till största delen i sex. Med hjälp av detta har de en viss makt att styra män dit dem vill. När de kommer in en massa nya kvinnor i bilden, varesig det är prostituerade, unga invandrarkvinnor, eller sådant som sexdockor och porr, så minskar värdet på valutan sex hos vanliga kvinnor. De kan då alltså inte längre i lika hög grad styra män dit de vill, eftersom män tack vare allt ovanstående då kan få sin sexuella tillfredsställelse på annat håll. Vanliga kvinnor måste då sänka priset på sex för att kunna få det det vill ha av män. Det gillar dem inte att behöva göra. Därför vill de förbjuda män från att köpa sex, kolla på porr, och använda sexdockor.

Lär dig grundläggande ekonomi.

Och att ett gäng kubikformade 60+ kärringar åker till Gambia däremot har noll påverkan på män och deras värde. Mäns värde sitter i deras resurser och status, inte i sex.

Men du förstår inte de grundläggande skillnaderna mellan män och kvinnor, eller hur dynamiken mellan könen fungerar. Hade du gjort det hade du inte kommit på tanken att göra en sån befängd jämförelse som du gör. Och jag förväntar mig inte att du kommer förstå nu heller, trots att jag logiskt och pedagogiskt förklarar för dig hur det ligger till.

Samma fenomen som jag pratar om ovan visar sig förresten när en ung attraktiv kvinna flyttar in i grannskapet. Kvinnan i huset börjar genast känna sig hotad och på sin vakt. Så varför skulle det vara annorlunda om det kommer en massa ensamma invandrarkvinnor in i landet? Varför skulle kvinnor inte ha problem med det?

Och du kan minnas fel. Det du har läst kanske bara är vad en eller två kvinnor tycker. men du vet: det finns betydligt fler kvinnor.

Vilken tragisk och skev verklighetsbild du har. Kvinnors enda värde är inte sex, för det första. Även om det är det enda värdet du personligen tillskriver kvinnor. Kvinnor har ett värde i sig själva, dvs.: tycker de om sina liv så är det där värdet finns för dem. Inte i huruvida de "skulle kunna utöva sexuell makt över män eller inte". Försök att förstå detta. Och om du kan förstå detta, så fattar du även att kvinnor inte konkurrerar med varandra "sexuellt". Finns det konkurrens bland kvinnor så är det snarare om en man som två eller flera kvinnor är kära i/känslomässigt intresserade av. Kvinnor kan tom. konkurrera med varandra om kvinnliga vänner.

Och det är snarare gubb-sexköparen kvinnor föreställer sig när det pratas om sexköp. Att gubben 60+ köper sex av 18 åriga traffickingoffret, typ. Klart kvinnor vill stoppa detta övergrepp!

Ja, det är klart att 33 åriga gifta Berta blir misstänksam om det flyttar in en 27 årig sexbomb i grannhuset. Berta blir väl orolig att maken hennes ska börja intressera sig för sexbomben. Svartsjuka kallas det för! Men om Berta är singel så kommer hon snarare se 27-åriga sexbomben som en eventuell vän att partaja och ha kul med.

Du har väldigt dålig insikt i hur kvinnor fungerar. Du känner väl inga.
Senast redigerad av TomatKungen 2026-05-30 kl. 00:47.
Citera
2026-05-30, 00:46
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mlon.eusk
Kvinnor älskar varken invandring eller invandrare.

De tror däremot att det förväntas av dem att de ska vara på den "goda" sidan och att det goda är att vara för massinvandring av kriminella bidragsparasiter, befolkningsutbyte och etnisk rensning av vita.

En sjukt omfattande och systematisk påverkanskampanj har efter ett par generationer fått ett sektliknande genomslag, men det betyder inte att kvinnor på något sätt tycker om invandrare.

Se Asch conformity experimentet för förklaring av den bakomliggande psykologin.

Ligger nog mkt i vad du säger.

Hade en litet "fling" med en svensk-filippinska för ett tag sedan. Landet (Filippinerna alltså) hemsökt av en vidrig muslimsk gerilla, samtidigt väldigt starka (och vackra! ) kvinnor.

Tänk om "flyktingkrisen" hade inträffat för tio år sedan m en massa "ensamkommande" filippinska flickebarn... och en massa medelålders män som protesterar högljutt "rädda våra baaaaaarn...."

Självklart finns det en sexuell komponent i detta. Hatar de äckliga batik-as till häxor som lät detta ske. Må de dö en plågsam död med den mest hemska cancer tänkas kan.
Citera
2026-05-30, 00:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jjujju
Ingenting
Att det luktar curry på bussen
Skoja

Har svårt att se sambandet att männen som faller mig i smaken skulle gilla kvinnor från Indien. No offence men det är små Hitlers hela bunten 🥹🤭

Det stämmer säkert, det stoppar dock inte dessa kvinnor från att jaga vitvaror.
Citera
2026-05-30, 00:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoggeGogelius
Ligger nog mkt i vad du säger.

Hade en litet "fling" med en svensk-filippinska för ett tag sedan. Landet (Filippinerna alltså) hemsökt av en vidrig muslimsk gerilla, samtidigt väldigt starka (och vackra! ) kvinnor.

Tänk om "flyktingkrisen" hade inträffat för tio år sedan m en massa "ensamkommande" filippinska flickebarn... och en massa medelålders män som protesterar högljutt "rädda våra baaaaaarn...."

Självklart finns det en sexuell komponent i detta. Hatar de äckliga batik-as till häxor som lät detta ske. Må de dö en plågsam död med den mest hemska cancer tänkas kan.

Menar du att det var "batikhäxor" som var EU, statsminister och regering vid flyktingkrisen? För du vet väl att det var EU, statsminister och regering som styrde och ställde till situationen?
Citera
2026-05-30, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
En löjlig och absurd tanke det med. Hela iden med massinvandring är helt absurd och verklighetsfrämmande.

Det är för att det inte finns något som heter "massinvandring", det är ett påhittat ord.

Det finns bara invandring och kolonisering. Det senare är vad som händer i Sverige.
Citera
2026-05-30, 00:51
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mad monk
En del kvinnor gillar onekligen tidelag men man tycker de kunde hålla det för sig själv och inte dra med sig hela landet i skiten.
En dam på krogen avslöjade nyligen att: " Det invandrarna (Afrikanerna) har ovanför midjan är ointressant". Say no more...
Citera
2026-05-30, 00:53
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Menar du att det var "batikhäxor" som var EU, statsminister och regering vid flyktingkrisen? För du vet väl att det var EU, statsminister och regering som styrde och ställde till situationen?

Feminism har varit statsreligion här sedan... långt innan du föddes, gissar jag.
Citera
2026-05-30, 01:02
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
En dam på krogen avslöjade nyligen att: " Det invandrarna (Afrikanerna) har ovanför midjan är ointressant". Say no more...

Den kvinnliga emancipationen ett historiskt misstag. Men hur rulla tillbaka? Avskaffad kvinnlig rösträtt synnerligen befogat, men det skulle inte ens Sd ta i med tång.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in