Citat:
Ursprungligen postat av
Detdundrar
Många unga (ofta WT-) tjejer som växer upp bland invandrarkillar har inte hunnit skaffa sig erfarenhet av andra killar och blandar sig förstås naturligt. Många kvinnor i 20-årsåldern skaffar ju gärna barn med tveksamt laglydiga MENA som de anser vara spännande. Sedan har vi kvinnor som Arbogabruden vilka gärna tar in en ung främmande kille i sitt liv, någon de kan kontrollera genom egen status och ekonomi. Samt 'fritt sex' förstås. Och ander sig lyckligt lottade att få slippa Svenne med ölmagen.
Andra, litet äldre kvinnor kan även tänka sig adoption av sin invandrarkille. Det har jag åtminstone en levande källa till. Och den kvinnan jag här åsyftar här är dock varken WT eller särskilt desperat gällande att attrahera män.
Samtidigt importerar svenska män gärna unga kvinnor från Asien både på gott och ont.
Nya, moderna tider? Eller trender som ihärdigt kommer att fortsätta?
Enligt lite statistik jag har tittat på så har kvinnor dragit ett litet kortare strå här när det gäller import av icke-europeiska motsvarigheter. För männen finns det här ett tydligt förstaval i östasiatiska kvinnor. Denna parbildning är mycket överrepresenterad jämfört med andra icke-europeiska parbildningar.
Kvinnor har vad jag sett ingen motsvarighet till männens östasiater utan här är det mer blandat vad kvinnor väljer när de tar något icke-europeiskt. Detta resulterar i att kvinnor i något större grad håller sig till sina egna än vad männen gör.
Notera dock att i båda fallen så understiger icke-europeiska parbildningar 10%. Det är troligtvis under 5% då andra europeiska länder som Polen och Ryssland också räknas som dessa parbildningar i statistiken.
Så på det stora hela är det fortfarande en ganska liten del av samhället. Men visst övertid blir ju dessa en egen grupp till slut och kanske börjar kalla sig något eget. I USA har avkomman av vita och östasiater börjat kalla sig "Wasians" eller "Vitasiater" för att skapa grupptillhörighet då man i princip har skapat en ny typ av människa med denna parbildning.