Citat:
Ursprungligen postat av
Famlove
Så uppenbart att N el J har varit här inne igen och läst även fast dom satt och sa i podden för ett tag sen att dom ej läser här längre .
Åter igen dessa lögner stå för det ni gör och säger. Skulle trycka på länken igen där N står i duchen och försöker dölja brösten är nu borttaget . Vill bara säga det finns massor om man bara söker på namnet redan för 4 år sen la upp bilder så då får hon jobba ett ex antal år innan allt försvinner . Och tror hon på riktigt att det försvinner vid en granskning. Lägger du upp en bild på nätet så finns den för alltid kvar .
Är fortfarande i små chock fast man redan visste att N la ut naken bilder och filmer på nätet har varit på tal för flera år sedan redan då hon vsr ihop med MG
Såg även att hon lanserat en ny parfym , nästa bomb är väl kläddesmärke för sexiga underkläder.
Och sen någon slags talkshow. Då hon är smått besatt av BI och vill härma henne i allt . Det avslöja J säg i podden att hon gör som B gällande foton lägger upp gamla bilder för att man ej ska veta var personen är .
Även om jag tror det är skitsnack att J gör så .
Håller med, en tvättäkta copy cat. Flertal influensers som släppt musik och parfym nu. Nicci och J känns alltid så "sena" på bollen. Flaskan ser ut som en "exakt" kopia av F*li* D:s parfym. Samma färgställning också, en kopia av flaskan helt enkelt. Var hans parfym jag tänkte på direkt när jag såg den. Hennes ska representera skandinavisk skönhet vad nu det är, det var inte min första tanke kan jag säga när jag såg den. Vem vet kanske doftar gott🤷♀️ Döma av MB:s reaktion så verkade han inte så imponerad.
Som du säger hon vill verkligen vara som B och liknande influensers hon rider gärna på andras våg lik en snyltare och parasit. Nicci för mig idag är som en knockoff kopia från temu🫣 kom på något eget vet jag!
Otroligt naivt att tro att bilder man lägger ut på nätet om så bakom betalvägg inte kommer spridas. De kommer dyka upp om och om igen när hon minst vill det. Även hennes barns bilder utan kläder som är ännu värre. Såg på J:s story förra veckan tror jag där V i badshorts hukandes såg naken ut, smörjer C i bar överkropp. Tänkte detta är verkligen inget för följare att se, hon vet aldrig vem som döljer sig där. Båda två borde lugna sig med sin höga svansföring. Att säga att de inte visste, lite försent med den ursäkten eftersom många påtalat det med resultat av att bli blockerade. De vill man ska säga till dem först, men det funkar inte, hur vänligt och konstruktivt man än gör det.