2026-05-28, 23:04
Medlem
Den kommande "halvnakna" doftlanseringen som det hintades om hos MB.........

https://skadi-collection.com/?utm_source=ig&utm_medium=social&utm_content=link_ in_bio&fbclid=PAb21jcASFjRJleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBm FwcF9pZA81NjcwNjczNDMzNTI0MjcAAaf_52qgQOU8r2B1zJzD WKZssxM fSwQROwMWKk0qgwYm4U4GPKWNDkgLi4Jo_g_aem_VneA3UwFrJ NiPgIqQfLhxA
Senast redigerad av Artmovie 2026-05-28 kl. 23:11.
Citera
2026-05-28, 23:15
Medlem
annsi6s avatar
Jag trodde Nicci skulle mogna efter Chiara men vad är det som händer? Hon sjunker ju bara lägre o lägre.
Jösses vad hon skämmer ut sig!! Och hon ljuger ju för sig själv mer o mer.
Jag är helt säker på att det inte håller länge till med V, dessa sliskiga videos o bilder hon lägger ut för att killar ska betala pengar är så konstigt(?) beteende när man är gift och nyss blivit mamma. Jag har förstått att hon är en bekräftelsesökande fjortis men så här illa trodde jag inte att det var.

Skulle inte förvåna mig heller om hon sagt åt V att han inte får ha sociala medier på ett tag för att hon är så svartsjuk och han ska bara kolla på henne. 😆

Btw, undra om hon någonsin väckt C på morgonen? Ser bara klipp hela tiden från J där hon går o väcker C på mornarna.

Och nej vi ser inte vad som händer hela tiden nej…men vi är ju inte idioter heller.
När N väl är med barnen så lägger J oftast upp ett klipp/bild på dem så vi ska se att hon visst är med dem... (3% av dagen) Så genomskinligt😆
Citera
2026-05-28, 23:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annsi6
Jag trodde Nicci skulle mogna efter Chiara men vad är det som händer? Hon sjunker ju bara lägre o lägre.
Jösses vad hon skämmer ut sig!! Och hon ljuger ju för sig själv mer o mer.
Jag är helt säker på att det inte håller länge till med V, dessa sliskiga videos o bilder hon lägger ut för att killar ska betala pengar är så konstigt(?) beteende när man är gift och nyss blivit mamma. Jag har förstått att hon är en bekräftelsesökande fjortis men så här illa trodde jag inte att det var.

Skulle inte förvåna mig heller om hon sagt åt V att han inte får ha sociala medier på ett tag för att hon är så svartsjuk och han ska bara kolla på henne. 😆

Btw, undra om hon någonsin väckt C på morgonen? Ser bara klipp hela tiden från J där hon går o väcker C på mornarna.

Och nej vi ser inte vad som händer hela tiden nej…men vi är ju inte idioter heller.
När N väl är med barnen så lägger J oftast upp ett klipp/bild på dem så vi ska se att hon visst är med dem... (3% av dagen) Så genomskinligt😆

Tror du inte att J är styrande i det hela gällande barnen. Det är min uppfattning. Får känslan att N är noll engagerade mot sina barn och att det är främst till J.
Citera
2026-05-29, 06:41
Medlem
Så uppenbart att N el J har varit här inne igen och läst även fast dom satt och sa i podden för ett tag sen att dom ej läser här längre .

Åter igen dessa lögner stå för det ni gör och säger. Skulle trycka på länken igen där N står i duchen och försöker dölja brösten är nu borttaget . Vill bara säga det finns massor om man bara söker på namnet redan för 4 år sen la upp bilder så då får hon jobba ett ex antal år innan allt försvinner . Och tror hon på riktigt att det försvinner vid en granskning. Lägger du upp en bild på nätet så finns den för alltid kvar .

Är fortfarande i små chock fast man redan visste att N la ut naken bilder och filmer på nätet har varit på tal för flera år sedan redan då hon vsr ihop med MG

Såg även att hon lanserat en ny parfym , nästa bomb är väl kläddesmärke för sexiga underkläder.
Och sen någon slags talkshow. Då hon är smått besatt av BI och vill härma henne i allt . Det avslöja J säg i podden att hon gör som B gällande foton lägger upp gamla bilder för att man ej ska veta var personen är .
Även om jag tror det är skitsnack att J gör så .
Senast redigerad av Famlove 2026-05-29 kl. 06:56.
Citera
2026-05-29, 08:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Så uppenbart att N el J har varit här inne igen och läst även fast dom satt och sa i podden för ett tag sen att dom ej läser här längre .

Åter igen dessa lögner stå för det ni gör och säger. Skulle trycka på länken igen där N står i duchen och försöker dölja brösten är nu borttaget . Vill bara säga det finns massor om man bara söker på namnet redan för 4 år sen la upp bilder så då får hon jobba ett ex antal år innan allt försvinner . Och tror hon på riktigt att det försvinner vid en granskning. Lägger du upp en bild på nätet så finns den för alltid kvar .

Är fortfarande i små chock fast man redan visste att N la ut naken bilder och filmer på nätet har varit på tal för flera år sedan redan då hon vsr ihop med MG

Såg även att hon lanserat en ny parfym , nästa bomb är väl kläddesmärke för sexiga underkläder.
Och sen någon slags talkshow. Då hon är smått besatt av BI och vill härma henne i allt . Det avslöja J säg i podden att hon gör som B gällande foton lägger upp gamla bilder för att man ej ska veta var personen är .
Även om jag tror det är skitsnack att J gör så .

Håller med, en tvättäkta copy cat. Flertal influensers som släppt musik och parfym nu. Nicci och J känns alltid så "sena" på bollen. Flaskan ser ut som en "exakt" kopia av F*li* D:s parfym. Samma färgställning också, en kopia av flaskan helt enkelt. Var hans parfym jag tänkte på direkt när jag såg den. Hennes ska representera skandinavisk skönhet vad nu det är, det var inte min första tanke kan jag säga när jag såg den. Vem vet kanske doftar gott🤷‍♀️ Döma av MB:s reaktion så verkade han inte så imponerad.

Som du säger hon vill verkligen vara som B och liknande influensers hon rider gärna på andras våg lik en snyltare och parasit. Nicci för mig idag är som en knockoff kopia från temu🫣 kom på något eget vet jag!

Otroligt naivt att tro att bilder man lägger ut på nätet om så bakom betalvägg inte kommer spridas. De kommer dyka upp om och om igen när hon minst vill det. Även hennes barns bilder utan kläder som är ännu värre. Såg på J:s story förra veckan tror jag där V i badshorts hukandes såg naken ut, smörjer C i bar överkropp. Tänkte detta är verkligen inget för följare att se, hon vet aldrig vem som döljer sig där. Båda två borde lugna sig med sin höga svansföring. Att säga att de inte visste, lite försent med den ursäkten eftersom många påtalat det med resultat av att bli blockerade. De vill man ska säga till dem först, men det funkar inte, hur vänligt och konstruktivt man än gör det.
Senast redigerad av DoNotGetItTwisted 2026-05-29 kl. 09:42.
Citera
2026-05-29, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Famlove
Det har jag undrat många ggr hur deras hembesök ser ut i deras fall .
Då något är riktigt skevt .

Det är mkt som talar för As fördel i detta fall . Då N medvetet utsätter inte bara sig själv utan även barnen i fara .
Då du aldrig kan veta vad det är för människor som sitter bakom dessa konton

Nä dom kanske inte går in och läser just här men vid närmare granskning så kommer dom få fram det .
Anser du att ett barn är i fara ska du anmäla . Ju fler som känner så , så kollar dom upp fallet

precis och nu har vi kommit i ett läge att hon utsätter inte bara sig själv utan även barnen . Då hon bjuder in främmande män i hennes privata liv .
Och att hon gör det när barnen är hemma inte tryckt någonstans. Det räcker med att stora C springer förbi el hon visar lilla C av misstag .

Exakt håller 100 % med dej ❤️🙏 hon utsätter dom för fara av denna typ av exponering då barnen badar nakna . Räcker med att någon suddar ut blomman så vips så är C naken .

Vet inte vad hon lever i för värld då föräldrar bli varnade och upplysta att aldrig lägga ut bilder på barnen nakna offentligt

Påminner lite om NF, Microinfluenser som höll på med of samtidigt som barnen var hemma. Nu va väl de kanske lite grövre men det hade inte förvånat mig om någon försökte söka upp N även irl. Och för att inte påtala hur mycket pedofiler det finns på nätet. Stackars stackars barn.

Hoppas A snart får mer umgängestid med C❤️
Citera
2026-05-29, 11:01
Medlem
Jag lider verkligen med N. Att bli bedragen när man väntar ett gemensamt barn... FYFAN. Kan knappt tänka mig något värre.

Det finns tyvärr bara två alternativ efter en otrohet. Antingen separera eller glömma, förlåta och gå vidare. Att "sätta någon på plats", få den att radera sociala medier, inte få ha tjejkompisar etc. DET KOMMER INTE FUNGERA I LÄNGDEN. Det blir destruktivt och för eller senare så kastar någon in handduken.
Citera
2026-05-29, 11:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Valle123
Tror du inte att J är styrande i det hela gällande barnen. Det är min uppfattning. Får känslan att N är noll engagerade mot sina barn och att det är främst till J.

Tycker man ser/hör tydligt hur hela J:s personlighet är dominant och tillrättavisande. Mot N i vissa lägen även nedlåtande/passivt aggressiv.

J visar överlag på rätt stor dominans när det kommer till barnen. Vet inte om det bottnar i att J möjligen inte känner så stor tilltro till N:s föräldraskap utan tar lätt över.
I ett tidigare klipp kunde man höra hur J styr ex. stora C i hur/när hon ska använda napp eller ej, vilket egentligen enbart är en Mammas uppgift, inte Mormors.
Senast redigerad av Artmovie 2026-05-29 kl. 11:47.
Citera
2026-05-29, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notme12
Jag lider verkligen med N. Att bli bedragen när man väntar ett gemensamt barn... FYFAN. Kan knappt tänka mig något värre.

Det finns tyvärr bara två alternativ efter en otrohet. Antingen separera eller glömma, förlåta och gå vidare. Att "sätta någon på plats", få den att radera sociala medier, inte få ha tjejkompisar etc. DET KOMMER INTE FUNGERA I LÄNGDEN. Det blir destruktivt och för eller senare så kastar någon in handduken.

Precis.
Håller med om att otrohet är en vidrig empatilös handling som orsakar så onödigt mycket smärta.
Att "sexchatta" med andra män anser jag också är en form av otrohet och ett stort svek mot sin partner med familj.

Var befinner sig egentligen N & V i den frågan kan man ju undra?

N som tidigare öppet proklamerat för nolltolerans mot otrohet är nu helt plötsligt själv bortom dessa empatiska murar???

Att försöka radera ut V:s vänner, följare osv. blir ytterst kontrollerande och resulterar bara i att V till slut känner sig kvävd och letar upp "nya" andra vägar för fortsatt kommunikation med den/de han önskar ha kvar i sitt liv. Vägar som står utanför N:s kontroll.

De här beteendemönstren kan, i värsta fall vara en början på slutet...... eftersom sanningen alltid förr eller senare kommer fram.
Senast redigerad av Artmovie 2026-05-29 kl. 11:53.
Citera
2026-05-29, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Artmovie
Den kommande "halvnakna" doftlanseringen som det hintades om hos MB.........

https://skadi-collection.com/?utm_source=ig&utm_medium=social&utm_content=link_ in_bio&fbclid=PAb21jcASFjRJleHRuA2FlbQIxMQBzcnRjBm FwcF9pZA81NjcwNjczNDMzNTI0MjcAAaf_52qgQOU8r2B1zJzD WKZssxM fSwQROwMWKk0qgwYm4U4GPKWNDkgLi4Jo_g_aem_VneA3UwFrJ NiPgIqQfLhxA

Tack för denna. Som jag skrev till Famlove, flaskan ser rakt av en kopia av F**ip D:s parfym och den första jag tänkte på. Han gjorde ett enormt jobb med lansering. Han verkar ha varit med från början till slut med att komponera dofterna.

Blir så märkligt att hon ska rida på den vågen med lättklädda bilder. Jag hade definitivt inte fattat parfymen utifrån bilderna, är det en damdoft, en herrdoft, en unisexdoft (som FD:s är)???
Citera
2026-05-29, 13:40
Medlem
Jag hoppas A ställer sig upp o tar mer plats för sin dotters skull och dels kräver delad vårdnad samt mer umgänge för att skapa en trygghet för sitt barn för det hon utsätts för är inte sunt.
Det är inte meningen att J ska uppfostra barnen och att de ska behöva leva i denna destruktiva relation för med V s borttagna sociala medier mm visar det att det ligger ett extremt trasigt djup bakom.
Ett barn ska skyddas.
Citera
2026-05-29, 13:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Danielllleeeeee
Påminner lite om NF, Microinfluenser som höll på med of samtidigt som barnen var hemma. Nu va väl de kanske lite grövre men det hade inte förvånat mig om någon försökte söka upp N även irl. Och för att inte påtala hur mycket pedofiler det finns på nätet. Stackars stackars barn.

Hoppas A snart får mer umgängestid med C❤️

Hoppas också han får mer tid med C❤️🙏 hans genuina glädje att fått träffa henne till slut syns så tydligt. Allt de hånfullt beskriver att C:s möten med A var inte bra (ännu en lögn) faller platt till marken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in