Citat:
Ursprungligen postat av
Artmovie
Verkligen!
Undrar hur mycket socialtjänsten synat denna familj egentligen?!
Känns väldigt desperat och gränslöst av N att "Sexchatta" på DM- Link.
I myndigheters ögon måste detta vara till A fördel och till N:s nackdel.
Det har jag undrat många ggr hur deras hembesök ser ut i deras fall .
Då något är riktigt skevt .
Det är mkt som talar för As fördel i detta fall . Då N medvetet utsätter inte bara sig själv utan även barnen i fara .
Då du aldrig kan veta vad det är för människor som sitter bakom dessa konton
Citat:
Ursprungligen postat av
Dalen78
Tänkte detsamma men tror tyvärr inte att socialtjänsten är här inne o läser o jag vet inte om man kan anmäla det för det är ju inte olagligt. Man kan ju hoppas att det kommer fram till socialtjänsten iallafall.
Nä dom kanske inte går in och läser just här men vid närmare granskning så kommer dom få fram det .
Anser du att ett barn är i fara ska du anmäla . Ju fler som känner så , så kollar dom upp fallet
Citat:
Ursprungligen postat av
notme12
Det man kan anmäla är ju om man tänker att det finns en oro för barnet skull och den miljön som blir etc
precis och nu har vi kommit i ett läge att hon utsätter inte bara sig själv utan även barnen . Då hon bjuder in främmande män i hennes privata liv .
Och att hon gör det när barnen är hemma inte tryckt någonstans. Det räcker med att stora C springer förbi el hon visar lilla C av misstag .
Citat:
Ursprungligen postat av
Danielllleeeeee
Går att orosanmäla om man är rädd att barnet/barnen blir exponerade i samband med detta, typ vid marknadsföring av det, videon där hon pratar om exklusivt innehåll till exempel, hördes inte barnen i bakgrunden då? Vilket jag tycker de blir överlag när hon som för ett tag sen la ut ”kom och chatta med mig” och sen direkt efter en bild på stora C utan kläder med en liten emoji som knappt täckte något.
Även om barnen riskerar bli igenkända, om dom är i hemmet när hon ”jobbar” med det, dock bara om det påverkar omsorgen för barnen eller att dom syns i bakgrunden.
Tror det viktiga är att inte lägga fokus på vad hon gör, utan hur barnen i sig blir drabbade isf om en orosanmälan ska göras.
Jag tycker de blir väldigt konstigt att kombinera det med att sen lägga ut halvnakna/nakna/ vanliga bilder på barnen och jag tycker det är helt sjukt hur hon själv inte kan inse det.
Exakt håller 100 % med dej ❤️🙏 hon utsätter dom för fara av denna typ av exponering då barnen badar nakna . Räcker med att någon suddar ut blomman så vips så är C naken .
Vet inte vad hon lever i för värld då föräldrar bli varnade och upplysta att aldrig lägga ut bilder på barnen nakna offentligt