2026-05-26, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Att Kinesen sympatiserar med NMR och AfS är det enkla "fiendes fiende är min vän". Judehatet annars borde inte NMR ha mycket över för en kriminell chilenare.

Citat:
Ursprungligen postat av DrDenchman
Kasselstrand var inte så jätteimponerad av hans insatser hos Dialog.

Och kinesen har dumpat AFS nu och snackar skit om dem/Gustav

Gurra kunde nog faktiskt inte bry sig mindre
Citera
2026-05-26, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Och kinesen har dumpat AFS nu och snackar skit om dem/Gustav

Gurra kunde nog faktiskt inte bry sig mindre

Kinesen hintar om att han har nått hyss på gång. Som kräver muskler, underrättelse, pengar och vad nu mer var. Han har tydligen allt det där. 2030.
Ska han starta ett nytt parti eller siktar han på någon ortenrevolution av något slag?

Helt schizad snubbe.
Citera
2026-05-27, 10:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrDenchman
Kinesen hintar om att han har nått hyss på gång. Som kräver muskler, underrättelse, pengar och vad nu mer var. Han har tydligen allt det där. 2030.
Ska han starta ett nytt parti eller siktar han på någon ortenrevolution av något slag?

Helt schizad snubbe.

Gubben var inblandad i ett mord för 25 år sen och påstår sig vara värsta kriminella mastermindet.

Hur stor trovärdighhet har en människa som han över tid?

Det är hela tiden det man får återkomma till, han ångrar ju till och med att han var med om att döda en människa.

Jag kan inte tänka mig något mer karaktärslöst. Bestämmer man sig för att döda någon så kan man inte hålla på och ångra sig i efterhand.

Nä. Han verkar vara en pundande mytoman tbh.
Citera
2026-05-27, 10:54
Medlem
soulfly82s avatar
Det känns ju som att många av hans gamla vänner vänt honom ryggen? Eller det är kanske bara jag som fått fel för mig? Tycker också att han svänger rätt hårt i allt han tycker, ena dagen AfS, andra dagen NMR andra dagen nåt annat. Hatar Janne, hatar Nick hatar ja vem det nu är Gura på afs. Hur orkar han?
Citera
2026-05-27, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soulfly82
Det känns ju som att många av hans gamla vänner vänt honom ryggen? Eller det är kanske bara jag som fått fel för mig? Tycker också att han svänger rätt hårt i allt han tycker, ena dagen AfS, andra dagen NMR andra dagen nåt annat. Hatar Janne, hatar Nick hatar ja vem det nu är Gura på afs. Hur orkar han?

Hänger på skolor med ungar.
Citera
2026-05-28, 23:07
Medlem
Haha Aldo Colliander vs Kinesen på Tiktok

Mammaknullare Horunge ,Fitta och luffare nämns nog 100 gr herrarna emellan

Kinesen hotar Aldo med ”mina grabbar” Aldo bara garvar åt Kinesen och säger han ska våldta hans anal

Aldo heter Muhamed Ali official på Tiktok
Senast redigerad av allanmadsen 2026-05-28 kl. 23:10.
Citera
2026-05-28, 23:42
Avslutad
Citat:

Kinesen hotar Aldo med ”mina grabbar” Aldo bara garvar åt Kinesen och säger han ska våldta hans anal

Såg det där klippet på X.

Det är fina killar. Vältaliga. Sveriges framtid. Han stod AfS nära eller?
Citera
2026-05-29, 06:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Såg det där klippet på X.

Det är fina killar. Vältaliga. Sveriges framtid. Han stod AfS nära eller?

Han är inte AFS längre han kallar Kasselstrand för "Mammaknullare" nu och ska skapa ett nytt parti till valet 2030
Citera
2026-05-29, 06:45
Medlem
Citat:
Han är inte AFS längre han kallar Kasselstrand för "Mammaknullare" nu och ska skapa ett nytt parti till valet 2030

Det absolut roligaste är att den dementa gubben Leopoldo faktiskt tror, på fullaste allvar, att han kommer komma in i Riksdagen år 2030. Han är totalt verklighetsfrånvänd. Men vad ska man förvänta sig av en som suttit på livstid? En hjärna likt en potatis som kokat i tre timmar.

Gubben är helt ensam som åker ut till förorter för att "sprida budskapet" bland 15-åriga gymnasieelever på skolgården.
Senast redigerad av Treschow 2026-05-29 kl. 06:51.
Citera
2026-05-29, 07:34
Medlem
Citat:

Positiva exempel på integration, båda två. SD ökar 2%?
Citera
2026-05-29, 08:54
Avslutad
Citat:

Ja men varför inte?

Det där klippet bör bli obligatorisk lyssning för människor som tror på det mångkulturella samhället.

Sverige behöver dödspatruller inom polisen, Pinochet var nog inte så dum ändå.

Herregud.
Citera
2026-05-29, 09:07
Medlem
Vad livnär sig Kinesen på? Förtidspension?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in