2026-05-29, 09:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Det absolut roligaste är att den dementa gubben Leopoldo faktiskt tror, på fullaste allvar, att han kommer komma in i Riksdagen år 2030. Han är totalt verklighetsfrånvänd. Men vad ska man förvänta sig av en som suttit på livstid? En hjärna likt en potatis som kokat i tre timmar.

Gubben är helt ensam som åker ut till förorter för att "sprida budskapet" bland 15-åriga gymnasieelever på skolgården.

Måste man inte vara svensk medborgare för att sitta i riksdagen? Vilket han aldrig kommer bli, lär ju inte klara vandelskrav eller inkomstkrav.
Citera
2026-05-29, 13:31
Medlem
Citat:
Det absolut roligaste är att den dementa gubben Leopoldo faktiskt tror, på fullaste allvar, att han kommer komma in i Riksdagen år 2030. Han är totalt verklighetsfrånvänd. Men vad ska man förvänta sig av en som suttit på livstid? En hjärna likt en potatis som kokat i tre timmar.

Gubben är helt ensam som åker ut till förorter för att "sprida budskapet" bland 15-åriga gymnasieelever på skolgården.

Han har ju tydligen många ”Grabbar” i orten så nog kan han få ihop några 100 röster kanske😂
Citera
2026-05-29, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bremerlyckan
Vad livnär sig Kinesen på? Förtidspension?

Garanterat Bidrag som den parasiten han är
Citera
2026-05-29, 15:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Måste man inte vara svensk medborgare för att sitta i riksdagen? Vilket han aldrig kommer bli, lär ju inte klara vandelskrav eller inkomstkrav.

Är han inte svensk medborgare?
Jag har för mig det.

Om han inte är det är det bara att sätta honom på planet. Brist på vandel personifierat.
Citera
2026-05-29, 15:12
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDenchman
Jag har för mig det.

Om han inte är det är det bara att sätta honom på planet. Brist på vandel personifierat.
Han säger att han inte är det.
Citera
2026-05-29, 15:23
Medlem
Citat:
Jag har för mig det.

Nej, det är han inte så vitt jag har förstått.
Citera
2026-05-29, 18:30
Avslutad
Två vuxna män som skriker att de ska våldta varandra.

Jag ska f-n också börja hota folk med våldtäkt om de säger saker jag inte gillar.
Citera
2026-05-30, 21:17
Medlem
Killen har ju spårat ur fullständigt. Stryker omkring på skolgårdar och groomar barn in i hans värld av paranoida vanföreställningar.
Börjar bli lite otäck faktiskt. Det är inte ett normalt beteende. Det är ju knappast skolorna som bjuder in honom som han säger.

Sjuk människa.
Citera
2026-06-02, 01:43
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Sverige behöver dödspatruller inom polisen, Pinochet var nog inte så dum ändå.

Ja, Pinochet skulle hade gjort sig av med Kines föräldrar då hade vi sluppit denna clown.
Citera
2026-06-02, 06:41
Medlem
Citat:
Killen har ju spårat ur fullständigt. Stryker omkring på skolgårdar och groomar barn in i hans värld av paranoida vanföreställningar.
Börjar bli lite otäck faktiskt. Det är inte ett normalt beteende. Det är ju knappast skolorna som bjuder in honom som han säger.

Sjuk människa.

Mycket sjukt - han påstår (såklart) att det är han som blivit inbjuden av skolorna. Men ingen inbjudan finnas att visa. Det var även konflikt på en av skolorna med en lärare, såg jag. Jaja, det dröjer nog inte länge innan han återigen är polisanmäld.
Citera
2026-06-02, 21:22
Medlem
Citat:
Mycket sjukt - han påstår (såklart) att det är han som blivit inbjuden av skolorna. Men ingen inbjudan finnas att visa. Det var även konflikt på en av skolorna med en lärare, såg jag. Jaja, det dröjer nog inte länge innan han återigen är polisanmäld.

När han såg Gunnar Strömmer på ett apotek gick han in och gormade ”Grishuvud” så att säpovakten kastade ut honom.

Inte långt senare gormar han om landsförräderi, CIA-springis och sionist på Carl Bildt så polis får sätta stopp för honom.

I förrgår tar han sig in på Sturehof där Nick Alinia sitter och äter lunch. Och gormar igen.

Jag tror att han snart kommer åka på ett kontaktförbud.
Citera
2026-06-03, 11:33
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Och kinesen har dumpat AFS nu och snackar skit om dem/Gustav

Gurra kunde nog faktiskt inte bry sig mindre

Okej, inte så konstigt egentligen att de inte kunde samarbeta. Men vad tänkte AfS med att de ville ha något med Kinesen att göra? Han är den siste jag skulle vilja bli förknippad med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in