2026-05-19, 21:24
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av förman
Jag har inte sett något svar. Leo verkar ligga nära Nordiska Motståndsrörelsen åsiktsmässigt. Men ska jag gissa tror jag AfS nonchalerar inviterna. Att associeras med en person som är fd grovt kriminell är nog ingen fördel. Jag tror även AfS skulle missgynnas av en debatt om det framgick att Leo och AfS låg nära varandra i en del frågor.
Han har iaf sagt att han är polare med NMR och ser dem som sina bröder. Stod och såg så jävla glad ut bredvid NMR-Pär. Fy fan. Usch.
Citera
2026-05-19, 21:25
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hoppsasteg
Här kan du läsa mer om Cyril. Han har bland annat en podd med Stig Larsson. (FB) Skvaller om journalisten Cyril Hellman?
Boken var så inihelvete uselt skriven. Påfrestande usel smörja.
Citera
2026-05-23, 21:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Är han renodlad indian eller en sån där blandning med plantageägare? Vad kallas de för ?

Edit. Typ Mestiso. Inte åsna eller Häst men en mix
Han är förmodligen mestis.
Citera
2026-05-24, 00:01
Medlem
GodSosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Han är förmodligen mestis.

Han är förmodligen mest IDIOT.
Citera
2026-05-24, 00:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten
Han har iaf sagt att han är polare med NMR och ser dem som sina bröder. Stod och såg så jävla glad ut bredvid NMR-Pär. Fy fan. Usch.

Uppenbart är NMR j-vla daliter som beblandar sig? Han kan sticka hem till Anderna om han vill göra Sverige bättre.
Citera
2026-05-26, 04:58
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cineasten

Han passar väl in i den gemenskapen. NMR är väl ett sällskap för allmänt trash som blivit tappade i golvet som barn, och därefter i vuxen ålder knarkat och supit bort resterande IQ. De tar säkert in vilken trash som helst, så länge man bara vräker ur sig tillräckligt med hatiska sörja några ggr.
Citera
2026-05-26, 08:00
Medlem
MobbadeJessicas avatar
Att Kinesen sympatiserar med NMR och AfS är det enkla "fiendes fiende är min vän". Judehatet annars borde inte NMR ha mycket över för en kriminell chilenare.
Citera
2026-05-26, 10:24
Medlem
Cineastens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MobbadeJessica
Att Kinesen sympatiserar med NMR och AfS är det enkla "fiendes fiende är min vän". Judehatet annars borde inte NMR ha mycket över för en kriminell chilenare.
Så är det såklart. Sorgligt värre.
Citera
2026-05-26, 16:42
Medlem
Thailand69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Han passar väl in i den gemenskapen. NMR är väl ett sällskap för allmänt trash som blivit tappade i golvet som barn, och därefter i vuxen ålder knarkat och supit bort resterande IQ. De tar säkert in vilken trash som helst, så länge man bara vräker ur sig tillräckligt med hatiska sörja några ggr.

Nej men nu pratar du ju om ALLA vänstermänniskor, gör om och gör rätt
Citera
2026-05-26, 20:47
Medlem
Kasselstrand var inte så jätteimponerad av hans insatser hos Dialog.
Citera
2026-05-26, 20:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av VivaLaMusica
Uppenbart är NMR j-vla daliter som beblandar sig? Han kan sticka hem till Anderna om han vill göra Sverige bättre.
Det minsta han kan göra är att lira lite panflöjt på något torg
Citera
2026-05-26, 22:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Det minsta han kan göra är att lira lite panflöjt på något torg

El condor pasa och trolltrumma iklädd hemvävd poncho.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in