Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-03-31, 13:27
  #301
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Leo sprider antisemitism på instagram och hyllar Putin som ”en kung”. Äckligt värre.


https://skma.se/2023/03/nytt-exempel...sk-rap-profil/

Gulligt att tro att Putin skulle vara en motvikt till zionism ändå. Efterblivet är bra förnamnet
Citera
2023-04-02, 03:56
  #302
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Leo sprider antisemitism på instagram och hyllar Putin som ”en kung”. Äckligt värre.


https://skma.se/2023/03/nytt-exempel...sk-rap-profil/

Nu är han rökt. Anstiftan till mord och grovt rån gör att han får uppmärksamhet i media, men nu när han hackar på judarna och hyllar Putin så kommer han knappast att få vara med i tv-soffor och liknande skit. Lika bra det att han försvinner.
Citera
2023-04-13, 12:14
  #303
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JojjeMeduza
Nu är han rökt. Anstiftan till mord och grovt rån gör att han får uppmärksamhet i media, men nu när han hackar på judarna och hyllar Putin så kommer han knappast att få vara med i tv-soffor och liknande skit. Lika bra det att han försvinner.
Den lilla indianen tillhör väl liksom urtypen av någon som tror den där typen av konspirationsteorier. Vad kan han ha 80-85 någonting i iq och förmodligen minst en diagnos (majoriteten av alla "livsstillskriminella" har diagnoser).
Citera
2023-04-13, 12:35
  #304
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaxbrax
Hmm intressant, vad får dig att tro det? Något speciellt?

Har nämligen också funderat kring det och har hittat en sak jag tycker är märklig.

Här förklarar Leo Arlandarånet i detalj:
https://youtube.com/watch?v=6pra_9kszzU

Ca en timme och 6 minuter in i klippet pratar han om väktarna, jag tycker det låter som att han pratar om 2 manliga väktare.

Har man lyssnat på P3 dokumentär avsnitt: Arlandarånet
https://sverigesradio.se/avsnitt/526284

Så kan man höra klart och tydligt hur ena väktaren som blev utsatt benämner sin kollega "hon" vid flertalet tillfällen. Där låter det alltså som att det var en manlig och en kvinnlig väktare.

Så.. Var det två manliga väktare eller en kvinnlig och en manlig? Varför säger de olika tro?
Det var fyra väktare. Från två olika bolag. En Securitas och en Falck...
En ena bilen är det en man och en kvinna. (Securitas) I den andra två män. (Falck)
Citera
2023-04-13, 12:44
  #305
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Ograst
Leo sprider antisemitism på instagram och hyllar Putin som ”en kung”. Äckligt värre.


https://skma.se/2023/03/nytt-exempel...sk-rap-profil/
Gör man skma uppretade gör man något rätt!
Tidigare har han svamlat kommunistiska poänger som saknar verklighetsförankring.
Bra där kinesen!
Nu får du säkert judeälskande SD:are på dig haha. Dom är äckliga små kryp.
Citera
2023-04-13, 16:37
  #306
Medlem
JojjeMeduzas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Den lilla indianen tillhör väl liksom urtypen av någon som tror den där typen av konspirationsteorier. Vad kan han ha 80-85 någonting i iq och förmodligen minst en diagnos (majoriteten av alla "livsstillskriminella" har diagnoser).
Att han har någon diagnos är inte omöjligt.
Citera
2023-06-24, 20:11
  #307
Medlem
Har kinesen fått någon form av manisk psykos nu kring midsommar? Nu filmar han båtar och bilar och står och skriker på dom. Väääldigt pinsamt.
Citera
2023-07-19, 17:54
  #308
Avstängd
Leo mår bra och är framgångsrik.

Svensken såg jag på en MMA gala i Västerås förra året.

Den 3:e kör sina bolag

Blir intressant att se filmen om rånet.

Ps grym stöt
Citera
2023-07-19, 23:04
  #309
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av STRANDVAGEN15
Leo mår bra och är framgångsrik.

Svensken såg jag på en MMA gala i Västerås förra året.

Den 3:e kör sina bolag

Blir intressant att se filmen om rånet.

Ps grym stöt

Har du namn på "Svensken" och "den 3:e"?

Ska det bli en film om arlandarånet? När kommer den?
Citera
2023-07-19, 23:13
  #310
Medlem
laddsteffes avatar
Leo verkar ha börjat knarka rätt duktigt igen. Jag stötte på honom för ett tag sedan och såg att han då hade skadat handen i o.m. att han hade någon form utav bandage/gips, detta p.g.a. att han hade runkat hög på amfetamin under flera timmar om inte dagar och då skadat/tröttnat ut handen rejält.
Det sjukaste är att jag stötte på Sebastian Staxx och visst fan hade han också skadat handen, vet att detta berodde på samma sak. Låter helt galet men men.. vet inte om de maratonrunkat tillsammans?
De båda har uppenbarligen börjat knarka igen i vart fall, någon som vet ifall de börjat umgås igen och drifta tillsammans? Ute på rånkupper eller bara knarkar tillsammans?
Sorgligt.
Citera
2023-07-19, 23:18
  #311
Medlem
laddsteffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STRANDVAGEN15
Leo mår bra och är framgångsrik.

Svensken såg jag på en MMA gala i Västerås förra året.

Den 3:e kör sina bolag

Blir intressant att se filmen om rånet.

Ps grym stöt
Då har vi fått helt olik uppfattning om honom. Allt framstår som frid och fröjd på hans sociala medier och den coola machoimagen håller han fortfarande uppe. I själva verket har han fallit djupt ner i träsket, knarkar och är riktigt äcklig, tappat majoriteten av sina vänner p.g.a. hans rätt så störda beteende med mera.. Listan kan göras lång. Läser man mitt föregående inlägg så kan man väl få en rätt bra bild utav vart han just nu befinner sig i livet.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback