2026-05-27, 11:39
Medlem
jag ångrar att jag som barn höll käften om allt, jag önskar jag bett om hjälp men jag var för stolt. Jag har ett bra liv och lyckats med en hel del, men barndommen har satt sina spår, kanske därför jag som vuxen har återkommande ångest och extrem aggressivetet när någon säger till mig på ett dåligt sätt.
Citera
2026-05-27, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Entrekat
Att jag inte ha studerat och skaffat mig en utbildning. Jag fyller 44 år i år men jag vet fortfarande inte vad jag vill bli när jag blir ”stor”

bland de som utbildat sig så är det många runt 40-50 som börjar fundera på göra något annat. av dessa kanske en promille verkligen gör något åt det
Citera
2026-05-27, 11:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustAUser
Är i mina 20-årsåldern.

Att jag var otrogen. Vi har blivit tillsamans 2 år sammanlagt och även efter hon fick veta men tillslut lämna hon för vi bråkade hela tiden. Nästan 3 år efter det och jag tänker om henne varje dag fortfarande. Lyckades fortfarande inte hitta någon tjej jag kunde tänka att dejta med.
Att jag har slösat så mycket tid för värdelös universitet utbildning som har inte ens slutat än, fast det är redan jävla dags att skaffa någon normal karriär för ganska länge sedan.
Att jag var så delulu i mina tonårsåldern och tyckte att mitt liv var kass pga jag levde i ett “skitland” men inte för att jag hade inga kompisar och pluggade i skolan med totala idioter. Nu har jag ganska låg socialförmåga, således kan inte riktigt skaffa vettiga vänskaper, och har inte ens några typ barndomsvänner att ha kul med, så är jag mestadels en ensamvarg hela livet.

Men å andra sidan fattar jag att jag är ganska ung än och det är inte värd att ångra dessa saker för mycket.

under min tonårstid så var jag en ensamvarg, jag kan lova dig att inga bra ideer kommer från att vara ensamvarg, nu lever jag totalt tvärtom och det är mycket bättre
Citera
2026-05-27, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ankan-mannen
Kan bli svårt att få kompisar om man slåss för mycket.
stämmer, även vänner blir rädda för en,
Citera
2026-05-27, 11:51
Medlem
At jeg ikke fulgte mine egne drømme i stedet for andres.
Citera
2026-05-27, 12:25
Medlem
Alla mina timmar på Hearthstone ångrar jag faktiskt, även om att ångra sig inte riktigt är min grej. Svårt att veta bättre ibland, och ibland har man inget val.
Citera
2026-05-27, 13:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
under min tonårstid så var jag en ensamvarg, jag kan lova dig att inga bra ideer kommer från att vara ensamvarg, nu lever jag totalt tvärtom och det är mycket bättre

Jo det känns så här, jag känner sig så mycket vettigare när jag har en nära social kontakt med någon, men ibland så det är att jag tvingas bli en ensamvarg
Citera
2026-05-27, 14:00
Medlem
santos_devilles avatar
Jag ångrar att jag inte som ung valde att bli bög så att jag slapp vara attraherad av dumma egocentriska emotionella jävla kvinnor!
Citera
2026-05-27, 14:10
Medlem
Custom_mades avatar
Att jag föddes!
Citera
2026-05-27, 14:36
Medlem
Livet är en läxa som man lär sig lagom tills livet är slut.

Tycker därför inte att jag ångrar något. Val man gjorde tidigare var baserade på vad man kunde och visste då.
Citera
2026-05-27, 14:55
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4YYX
bland de som utbildat sig så är det många runt 40-50 som börjar fundera på göra något annat. av dessa kanske en promille verkligen gör något åt det
Det är riktigt många som provar att ha iallafall två helt olika yrken i livet, inklusive jag som var konsult i 20 år och sedan har hemsida i 20 år. Finns massor med kul artiklar på nätet om bank-chefer som köpt en cykelverkstad och blivit fullständigt lycklig.

Så prova på två jobb.
Citera
2026-05-27, 14:57
Medlem
trewqs avatar
Ångrar att jag inte fokuserat på att odla och förfina en machiavellisk personlighet till perfektionens gräns. "Nice guys finish last" brukar man säga, och det stämmer, oavsett om det rör karriären eller kvinnor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in