Citat:
Ursprungligen postat av
JustAUser
Är i mina 20-årsåldern.
Att jag var otrogen. Vi har blivit tillsamans 2 år sammanlagt och även efter hon fick veta men tillslut lämna hon för vi bråkade hela tiden. Nästan 3 år efter det och jag tänker om henne varje dag fortfarande. Lyckades fortfarande inte hitta någon tjej jag kunde tänka att dejta med.
Att jag har slösat så mycket tid för värdelös universitet utbildning som har inte ens slutat än, fast det är redan jävla dags att skaffa någon normal karriär för ganska länge sedan.
Att jag var så delulu i mina tonårsåldern och tyckte att mitt liv var kass pga jag levde i ett “skitland” men inte för att jag hade inga kompisar och pluggade i skolan med totala idioter. Nu har jag ganska låg socialförmåga, således kan inte riktigt skaffa vettiga vänskaper, och har inte ens några typ barndomsvänner att ha kul med, så är jag mestadels en ensamvarg hela livet.
Men å andra sidan fattar jag att jag är ganska ung än och det är inte värd att ångra dessa saker för mycket.
under min tonårstid så var jag en ensamvarg, jag kan lova dig att inga bra ideer kommer från att vara ensamvarg, nu lever jag totalt tvärtom och det är mycket bättre