Citat:
Ursprungligen postat av
ghsw1
Det är lite tråkigt i en sån här turnering där det kan gå nästan en vecka utan att två bättre lag möts så när det äntligen sker så sker det på samma tid som ikväll:
20.20:
Schweiz-Finland
Tjeckien-Kanada
Men så är det ju. Man borde ha en turnering för dom fyra bästa nationerna Kanada,Finland,USA och Ryssland (när kriget är över)
2 möten vardera lag. Gruppettan möter grupptvåan i Final
3-4 spelar om bronset. 4an möter vinnaren av BVM likt en kvalmatch bäst av 3.
så världens toppskift "4" alltid är "current"
BVM med 10-12 lag som vi ser nu
Sverige,Tjeckien,Slovakien, Schweiz,Tyskland,Norge,Danmark
Lettland m.m
Så slipper man se dessa tempofattiga matcher