Citat:
Ursprungligen postat av
Souless
Lol!
lägg upp bild på att du spelat över 1000 kr på Slovakien! Lol
Just ja, det kan du inte för du har inte gjort det.Lol!
Jävla luffare!
Haha!!
Emedan ni sitter här och hoppas på ett jävla piss X. Så skiter jag i detta totalt. Jag däremot vill gärna att Sverige vinner matchen här. Emedan ni hoppas på att få kunna köpa en frys pizza på Ica Maxi Lol!! Vadå lägga upp bild. Isf skulle det bli jävligt mkt bilder som jag är tvungen att spamma tråden med. Naturligtvis kommer jag inte göra det.Då jag har extremt många betting på G jämt. Och jag är inte desperat likt er, jag har redan cashat in 9500 kr. Jag hade nämligen ett spik X i Matchen: Carolina - Montreal. Som gick natten till idag.
Samt spelade 2 - 2 , och 3 - 3 resultat. I samma match. Jag kör stenhårt på X i full tid i hockey.. eller dubblar i fotboll X.X. med jävla bra odds.
Samt oavgjort i resultat spel. Ligger + 19 000 denna månad. Tjo hooo!
Hoppas Sverige vinner för faan. I don't need anything right now. Lol.