2026-05-26, 12:13
  #733
Medlem
Det är lite tråkigt i en sån här turnering där det kan gå nästan en vecka utan att två bättre lag möts så när det äntligen sker så sker det på samma tid som ikväll:

20.20:
Schweiz-Finland
Tjeckien-Kanada
Citera
2026-05-26, 12:49
  #734
Medlem
Jaså, gänget ska lira lite hockeybockey idag, säkert några som kommer kolla! Lagom avslaget med svensk hockey kan man säga, ingen bryr sig längre, trist.

Kommer ihåg en gång i tiden när det blev bild på uppslaget i aftonbladet och expressen om tex foppa eller sudden kom loss till ett VM. Tur man fick uppleva det!
Citera
2026-05-26, 15:00
  #735
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IceEyes
Hellberg är för dålig. Laget skulle behöva en Pekka Lindmark eller Tommy Söderström.

Avsåg de målvakter som är uttagna och där på plats.
Citera
2026-05-26, 15:35
  #736
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tavastehus
USA och Sverige missar slutspel? Eller någon av dem. Det är väl där det kan fela för dig.

Ser ju inte hur Tre kronor kan ta Leijona.

Luktar bronsmatch för Norge. Blir nog en snöplig fjärdeplats.
I en Swe - Fin i kvarten ligger verkligen ALL press på Finland att ta sig vidare.
Citera
2026-05-26, 16:07
  #737
Medlem
Kedoxs avatar
Kanada har gjort minst 5 mål i fem av sex matcher än så länge.
Vet inte vad målrekordet totalt sett är i ett VM. Säkert Sovjet som slog konkurrenterna med tvåsiffrigt när de var ostoppbara.

Men i modern tid måste väl Kanada ligga bra till?

Edit: Okej, jag såg att Kanada slog Danmark med 47-0 i en vm-match 1949. Bara det kan bli svårt att ta ikapp på hela turneringen. Men modern tid somsagt..

Edit 2: Kanada gjorde 66 mål VM 2015. Det blir nog för svårt att nå.
__________________
Senast redigerad av Kedox 2026-05-26 kl. 16:20.
Citera
2026-05-26, 16:22
  #738
Medlem
Lag la 100 kr på X.
Sam Hallam ska fan komma ihåg för att han är Sveriges sämsta coach genom tiderna!
Citera
2026-05-26, 16:37
  #739
Medlem
Actuallysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Souless

Du vet inte vad du pratar om,
Svenska spel köper
Det finns några stora oddssättare
Det är därför man ser att flera olika spelbolag har exakt samma odds!
Tror du att dessa oddssättare som säljer sina odds till hela världen skulle bry sig om hur svenskar spela?
Att då skulle tappa all trovärdighet!
Jävla

Uppenbarligen vet jag vad jag pratar om.
Ni som är den största desperata gråtande jolliga fjanten här som halkar omkring i denna tråd likt en ragglande full schizo zombie!
Ser ni vad bra Sverige spelar!? Lol!
Vem är det som egentligen var rätt ute! Lol.
Dessutom glömde ni bort det viktigaste jag skrev om odds: VM historiken som de främst går efter. Sedan så spelar den inte roll ett jävla förbannade dugg. Men en nolla som ni som aldrig sett knappt en hockey match irl fattar såklart inte sånt Lol! Så gå hem igen till mamma och gråt.
__________________
Senast redigerad av Actuallyso 2026-05-26 kl. 16:40.
Citera
2026-05-26, 16:45
  #740
Medlem
Actuallysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Souless
Lag la 100 kr på X.
Sam Hallam ska fan komma ihåg för att han är Sveriges sämsta coach genom tiderna!
Lol!!
Såklart ni läste tråden vad jag skrev och plötsligt plankade direkt och tog mitt tips Lol. Att spela X. Ni blev extremt skitnödig, då ni insåg att ni var totalt jävla fel ute. Men ni missade spel på 2a också såklart. Lol!
Själv kommer jag casha in 8 lax ikväll! Lol. Emedan ni får gå till Ica Maxi och köpa en fryst pizza. Lol
Citera
2026-05-26, 16:53
  #741
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Actuallyso
Lol!!
Såklart ni läste tråden vad jag skrev och plötsligt plankade direkt och tog mitt tips Lol. Att spela X. Ni blev extremt skitnödig, då ni insåg att ni var totalt jävla fel ute. Men ni missade spel på 2a också såklart. Lol!
Själv kommer jag casha in 8 lax ikväll! Lol. Emedan ni får gå till Ica Maxi och köpa en fryst pizza. Lol

Lol!
lägg upp bild på att du spelat över 1000 kr på Slovakien! Lol
Just ja, det kan du inte för du har inte gjort det.Lol!
Jävla luffare!
Citera
2026-05-26, 17:45
  #742
Medlem
Actuallysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Souless
Lol!
lägg upp bild på att du spelat över 1000 kr på Slovakien! Lol
Just ja, det kan du inte för du har inte gjort det.Lol!
Jävla luffare!
Haha!!
Emedan ni sitter här och hoppas på ett jävla piss X. Så skiter jag i detta totalt. Jag däremot vill gärna att Sverige vinner matchen här. Emedan ni hoppas på att få kunna köpa en frys pizza på Ica Maxi Lol!! Vadå lägga upp bild. Isf skulle det bli jävligt mkt bilder som jag är tvungen att spamma tråden med. Naturligtvis kommer jag inte göra det.Då jag har extremt många betting på G jämt. Och jag är inte desperat likt er, jag har redan cashat in 9500 kr. Jag hade nämligen ett spik X i Matchen: Carolina - Montreal. Som gick natten till idag.
Samt spelade 2 - 2 , och 3 - 3 resultat. I samma match. Jag kör stenhårt på X i full tid i hockey.. eller dubblar i fotboll X.X. med jävla bra odds.
Samt oavgjort i resultat spel. Ligger + 19 000 denna månad. Tjo hooo!
Hoppas Sverige vinner för faan. I don't need anything right now. Lol.
Citera
2026-05-26, 17:48
  #743
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Actuallyso
Haha!!
Emedan ni sitter här och hoppas på ett jävla piss X. Så skiter jag i detta totalt. Jag däremot vill gärna att Sverige vinner matchen här. Emedan ni hoppas på att få kunna köpa en frys pizza på Ica Maxi Lol!! Vadå lägga upp bild. Isf skulle det bli jävligt mkt bilder som jag är tvungen att spamma tråden med. Naturligtvis kommer jag inte göra det.Då jag har extremt många betting på G jämt. Och jag är inte desperat likt er, jag har redan cashat in 9500 kr. Jag hade nämligen ett spik X i Matchen: Carolina - Montreal. Som gick natten till idag.
Samt spelade 2 - 2 , och 3 - 3 resultat. I samma match. Jag kör stenhårt på X i full tid i hockey.. eller dubblar i fotboll X.X. med jävla bra odds.
Samt oavgjort i resultat spel. Ligger + 19 000 denna månad. Tjo hooo!
Hoppas Sverige vinner för faan. I don't need anything right now. Lol.
Skryt efteråt om du vinner och ge fan i att skriva lol hela tiden. Du låter som en tönt då.
Citera
2026-05-26, 17:50
  #744
Medlem
Actuallysos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fjodor1000
Skryt efteråt om du vinner och ge fan i att skriva lol hela tiden. Du låter som en tönt då.
Lol.
Jag har redan skrutit. . Jag cashade in 9500 .Eller är ni blind!? Lol!

Lol.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in