Citat:
Ursprungligen postat av
Actuallyso
Och???
Säger inte ett jävla skit!
Vad du eller dem tror. Eftersom av prestationerna hittills så är Slovakien favoriterna. Och spel bolagen sätter ofta extremt låga odds på Sverige. Varför!? Jo för att de flesta svenskar spelar på, vem? Sverige såklart. Och VM historik genom åren. Men den betyder inte ett jävla skit. Spelar Sverige lika dåligt som mot Norge. Så har de noll chans mot Slovakien. Att vinna inom full tid dvs 3 poäng. Så Sverige är inte nåra jävla favoriter hära.
Undrar om du är den största idioten i den här tråden?
Du vet inte vad du pratar om, bara svammlar nåt om vad du tror.
Svenska spel köper in sina odds!
Det finns några stora oddssättare och nästin till alla spelbolag köper in oddsen.
Det är därför man ser att flera olika spelbolag har exakt samma odds!
Tror du att dessa oddssättare som säljer sina odds till hela världen skulle bry sig om hur svenskar spela?
Att då skulle tappa all trovärdighet!
Jävla lallande fåne!