Ville bara säga att jag inte var rättvis när jag kallade Tidö för nazister och dylikt på forumet, ber om ursäkt om jag kränkte någon. Känslorna kan göra en förbannad och då kanske man uttrycker saker i affekt, man blir irriterand på partier som lovar en sak men gör motsatsen sen.
Alla människor som röstar höger är annorlunda och inte likadana, precis som att alla som röstar vänster är individuella individer.
Citat:
Ursprungligen postat av
JeppeNil
Det tjänar inget syfte att ha makten om man inte kan genomföra eller stå upp för sin egen politik. Tror du att M skulle gå med på att höja skatterna för att Kristersson ska få vara kvar som statsminister? Aldrig. Det är bara S som är beredda att sälja ut sin egen politik.
Har inte påstått något du verkar fått för dig.
Tidöpartierna har alla sålt ut sin politik till förmån för SD, kasta inte sten i glashus. Ni börjar bli desperata när ni ser att folket vaknat och synar tidös bluff där man smutskastar S(och ofta är det en projicering), låtsas "hålla ihop" etc etc.
Tidö lovade innan SDs populism att man aldrig skulle samarbeta med SD. Sedan när SD blev större än alla andra högerpartier så blev det helt annat ljud i källan.