2026-05-23, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnAnnanManniska
Den är det nog. Jag missuppfatta förmodligen
Det gjorde du inte. Alla som inte vet hur han manipulerar skulle tolka det som att han gått bort.

Jag säger inte att han inte har gått bort. Det kan vara vilket som.
Citera
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
På riktigt! Hur långt är lagligt för att uppnå bra content.

Han borde få böter.
Nej. Han borde få fängelse. I flera år. Den blonderade mytomanen, tillika dvägen Lundell.
Citera
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Rask är inte med i diskussionen. Varför dumpar han inte den fjollan, han förstör.
Antingen är Rask redan dumpad, men då är det konstigt att Jockiboi i januari 2025 skriver meddelanden till familjen Rask förtalade och dömdes för förtal mot. Eller så håller Jockiboi Rask lååångt på avstånd men utnyttjar honom när det passar. Eller så är Rask helt dumpad nu av Jockiboi och gör allt för att bli vän med fanskapet igen.
Citera
2026-05-23, 15:03
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Det gjorde du inte. Alla som inte vet hur han manipulerar skulle tolka det som att han gått bort.

Jag säger inte att han inte har gått bort. Det kan vara vilket som.
Schrödingers fosterpappa.
Citera
2026-05-23, 15:03
Medlem
Crabby88s avatar
Citat:
Rask är inte med i diskussionen. Varför dumpar han inte den fjollan, han förstör.

För rask gör ändå lite nytta.
Lasanjo den fete gör grovjobbet och går ut med info direlt från jockiboooi( så som Olof k säge det) och hans följare tror på honom, och han håller sig oftast nära sanningen.
Sen har vi rask som ljuger, förvränger och får sina följare att tro det är sant. På så sätt får boi mer spridning. Självklart kan inte boi förknippas med den avarten till människa, så när någon frågar boi om raks, så skrattar han och säger dom inte är vänner. Men den lilla publik som rask når ut till, det räcker för boi ska få föer som tror på hans historia.

Hade boi inte velat rask skulle göra videos om honom så hade han slutat..
Så lasanjo sprider "sanningen", rask förvriden och ljuger om sanningen, och hänvisar till Lasanjos video.
Som ett kretslopp av avföring helt enkelt.
Citera
2026-05-23, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blandadajente
Fosterpappan är inte registrerad som avliden på Ratsit, för vad det är värt, det är inget som alltid uppdateras snabbt.
Jag vet. Det kan ta allt mellan en dag och upp till flera veckor så det är svårt att avgöra och det är kanske inget man ska gräva vidare i. Det visar sig.
Citera
2026-05-23, 15:05
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
För rask gör ändå lite nytta.
Lasanjo den fete gör grovjobbet och går ut med info direlt från jockiboooi( så som Olof k säge det) och hans följare tror på honom, och han håller sig oftast nära sanningen.
Sen har vi rask som ljuger, förvränger och får sina följare att tro det är sant. På så sätt får boi mer spridning. Självklart kan inte boi förknippas med den avarten till människa, så när någon frågar boi om raks, så skrattar han och säger dom inte är vänner. Men den lilla publik som rask når ut till, det räcker för boi ska få föer som tror på hans historia.

Hade boi inte velat rask skulle göra videos om honom så hade han slutat..
Så lasanjo sprider "sanningen", rask förvriden och ljuger om sanningen, och hänvisar till Lasanjos video.
Som ett kretslopp av avföring helt enkelt.
Så går nog kedjan. Och trollkarlen/skoförsäljaren bara hakar på för att försöka pusha sin egen kanal och få sluta behöva sälja skor någon gång.
Citera
2026-05-23, 15:08
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Jockiboi har skrivit i DMs till folk att han inte ens är vän med Rask xD
Stackars Rask ändå. Visst han är en malande idiot men han är inte genuint ond såsom Jockiboi och Anjo är. Rask är liksom bara en pervers byfåne som sitter och upprepar allt alla andra gjort eller sagt. Och så runkar han. Eller städar hörnen med en tandborste (som han kanske sedan använder i munnen på kvällen).

Han har inget eget att komma med eftersom han inte har någt liv, har ingen hjärna att tala om och kommer att dö ut så snart JB och Punkterade Badbollen är borta. Och det kommer nog gå fortare än vad jag först vågades hoppas på!

Tycker att det är lite elakt av Boi att skriva i DM:s till folk att de inte är vänner! Till randoms?!
Citera
2026-05-23, 15:11
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Stackars Rask ändå. Visst han är en malande idiot men han är inte genuint ond såsom Jockiboi och Anjo är. Rask är liksom bara en pervers byfåne som sitter och upprepar allt alla andra gjort eller sagt. Och så runkar han. Eller städar hörnen med en tandborste (som han kanske sedan använder i munnen på kvällen).

Han har inget eget att komma med eftersom han inte har någt liv, har ingen hjärna att tala om och kommer att dö ut så snart JB och Punkterade Badbollen är borta. Och det kommer nog gå fortare än vad jag först vågades hoppas på!

Tycker att det är lite elakt av Boi att skriva i DM:s till folk att de inte är vänner! Till randoms?!
Nu är väl det Jockibois svar på när folk frågar han över Rask. Men det är bara detaljer i sammanhanget.
Citera
2026-05-23, 15:12
Medlem
Citat:
Den är det nog. Jag missuppfatta förmodligen

Tror det är så Jocke vill att man ska läsa det. Men tagit farväl behöver inte betyda att han även dött.
Han tog kanske farväl och sa hejdå och sen ville närmaste familjen vara ifred med honom sista tiden. Så det blev sista gången för Jocke att träffa honom.

Har inte han sagt massa hemska saker om fosterföräldrarna? Eller minns jag fel?

Skulle egentligen inte ge mig in i denna diskussionen men ville lägga upp bilden.
Citera
2026-05-23, 15:14
Avstängd
EnAnnanManniskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LagomTveksam
Tror det är så Jocke vill att man ska läsa det. Men tagit farväl behöver inte betyda att han även dött.
Han tog kanske farväl och sa hejdå och sen ville närmaste familjen vara ifred med honom sista tiden. Så det blev sista gången för Jocke att träffa honom.

Har inte han sagt massa hemska saker om fosterföräldrarna? Eller minns jag fel?

Skulle egentligen inte ge mig in i denna diskussionen men ville lägga upp bilden.
Jo, han körde hårt åt mot fosterfamiljen först innan morsan blev boven när han skulle släppa Monster.
Citera
2026-05-23, 15:24
Medlem
Ludans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLUTSPEL1
Anjo läser ur sitt förhör: https://youtu.be/O5HMedmMXUo?t=473

Utdrag ur förundersökningen av laddades upp här av trollfabriken när innehållet fortfarande var konfidentiellt. Här är brevet Jocke fick hem om stämplingen, han skickade det till 400Ben och Summer24 (skriver hen). https://ibb.co/nCTZjmg

Ursprungligen postat av Ebbe040
Jocke lade upp i tisdags på Story att nåt hemskt skett så ingen video idag. Det handlar om att Jocke varit på polisförhör, fått ett målsägarbiträde i den kända EMF och att hans bror Christopher är misstänkt för stämpling till grov misshandel på Jocke. Detta är så klart väldigt chockade och tar allt till en ännu högre nivå än det redan är med alla hot, förtal osv. Det ska finnas en till målsägande till stämpling. Vet inte exakt vem men säkert nån man kan gissa sig fram på i detta drama. Åklagaren kollar på att ändra från stämpling av grov misshandel till stämpling av mordförsök. Denna brottsrublicering kommer nog bli offentligt senare då EMF ska försöka få Åklagaren att yrka på det på nästa häktning.

Kolla länk: https://ibb.co/nCTZjmg

Jocke är sekretess A. Detta uppdagades när Christophers mobil tömdes. Hans mobil han hade sista 3 månaderna eller vad det var ska också tömmas.

Nån kan gärna länka detta inlägg i hans brors tråd.

Det är själva texten i luren som är intressant. Hur allt är stavat och formulerat
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in