Citat:
Ursprungligen postat av
HudHertiginnan
Stort tack för utomordentligt utfört gräv! Det där skulle ju medviktarna kunna ta rakt av som ett avsnitt i sin dokumentär. För jag hoppas på en tio avsnitt lång denna gång eftersom det finns så sjukt mkt material!
Jockiboi framstår bara som sjukare och sjukare. Helt störd i huvudet! Tänk vad mycket han dessutom gjort som vi inte har en aning om!
Skulle allt kunna bevisas så skulle han behöva sitta flera år i fängelse!
Grävet är gammalt, jag ville bara upplysa eventuellt nytillkomna kritiker till böien om det. Tack själv för att du tog dig tiden att läsa igenom allt, jag sprände taket för teckenantal.

Alla får sno det rakt av, jag är bara tacksam för alla som vill förmedla sanningen. Jag tycker att indiciekedjan är tillräckligt stark för att det ska klassas som utom rimligt tvivel att Joakim är den som stageat stämplingen.
Än finns det några lösa trådar i det men jag har inte haft suget att gräva något mer i det och att medmisstänkt redan var känd av Jocke råkade jag snubbla över när jag läste igenom chatten. Alla som vill får gärna gräva vidare i eventuella kvarstående frågetecken i stämplingsdebaclet.