2026-05-22, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Minns inte om det var Carro eller Marie som sa det i synken. Kommer inte ihåg vilken avsnitt.

Har inte sett en enda synk där ngn nämnt att ”någon” har haft ihop det med ”någon” ö h taget!
Föga överraskande med tanke på det vanliga konspiratoriska BS-dravlet här inne!
Senast redigerad av MzMoneyPenny 2026-05-22 kl. 17:37.
Citera
2026-05-22, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Någon nämnde det i tråden. Inget jag sett eller märkt. Kan det komma från någon intervju av någon deltagare i en skvallertidning kanske?

Var i podd med typ Anna tror jag när de frågade om det inte gick att få över Halil till nord när de fortfarande var två lag.
Citera
2026-05-22, 19:06
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loikkari
Minns inte om det var Carro eller Marie som sa det i synken. Kommer inte ihåg vilken avsnitt.

Så kan det vara. Själv minns jag inte hur jag fick veta det faktiskt 😂 Kan bero på att det inte har upprepats kanske?
Citera
2026-05-22, 19:10
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kveikja
Var i podd med typ Anna tror jag när de frågade om det inte gick att få över Halil till nord när de fortfarande var två lag.

Ok. Så orsaken skulle vara just det? 😅 Kanske kan förklara hans metod av "att stå med ett ben i varje lag" och det 3e någon annanstans 🙄🫣😂
Citera
2026-05-22, 19:26
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
ok, du får hålla på vem du vill så länge du inte drar in mig i dina fantasier

End of stoory

Så generöst av dig att jag får Hejja på den jag vill. Alldeles själv. Tackar så mycket för det 👍

Du behöver inte vara orolig (och ingen annan heller för övrigt) att jag skulle komma på tanken ens att fantisera om vare sig någon deltagare eller här i tråden. Jag har inte det behovet när jag ser på TVprogram eller pratar med inkognito människor 🤗
Citera
2026-05-22, 19:33
Medlem
Du är en idiot som spoilar och en ännu större eftersom du har fel i inlägget.
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det verkar vara många i tråden som inte uppfattat hur många röster Jonas fick, och av vem.
Därför kommer facit här: Jonas fick 3 röster, från Aza, Ola och Amadeus.
Citera
2026-05-22, 19:38
Avstängd
Citat:
Så generöst av dig att jag får Hejja på den jag vill. Alldeles själv. Tackar så mycket för det 👍

Du behöver inte vara orolig (och ingen annan heller för övrigt) att jag skulle komma på tanken ens att fantisera om vare sig någon deltagare eller här i tråden. Jag har inte det behovet när jag ser på TVprogram eller pratar med inkognito människor 🤗
Det sista du förmedlar förstår jag precis ? av men det blir säkert bra.
Citera
2026-05-22, 20:21
Medlem
Inte ett dugg vad jag kommer ihåg. Det är bara käften som går.
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Aza och Carro, har de vunnit någon individuell tävling eller gjort något avgörande för sitt lag i någon lagtävling?
Citera
2026-05-22, 21:10
Medlem
kastabollens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida

Citera
2026-05-23, 01:47
Medlem
trattfans avatar
Ola är ett rakt psykfall. Skulle inte förvåna mig om han är en sektledare om 10 år. Oerhört obehaglig individ.

Aza också en rutten människa. Dessa två placerar sig högt in på en topp 10 av vidrigaste deltagarna de säsonger jag sett.

Imponerad hur framförallt Jonas och Halil håller sig så lugna (som visas)
Citera
2026-05-23, 02:16
Medlem
Citat:
Någon nämnde det i tråden. Inget jag sett eller märkt. Kan det komma från någon intervju av någon deltagare i en skvallertidning kanske?
Det nämndes tidigare under programmet, minns inte vem som sa det dock
Citera
2026-05-23, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MzMoneyPenny
Har inte sett en enda synk där ngn nämnt att ”någon” har haft ihop det med ”någon” ö h taget!
Föga överraskande med tanke på det vanliga konspiratoriska BS-dravlet här inne!
Jag minns också att det har sagts i programmet.

Det var möjligen något om lagen och vilka som var med vem om det nämndes i förbifarten att "Sonja försvinner ju med Halil 2 timmar varje kväll" typ.

Tror det var när det var Iki, Marie och Anna mot Lasse, Sonja och Jonas i nord-lägret
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in