2026-05-19, 21:47
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av enlevandeman
Jag tycker du spammar lika jävla mycket skit. Aza är smartare än dig. Kan inte kännas bra?
Låt han va det, jag överlåter tjuvandet till aza.
Citera
2026-05-19, 23:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Roger Flink tog livet av sig efter att ha blivit lurad in i rollen som hackkyckling av TV4-produktionen och sedan utfryst och mobbad tills han hoppade av Robinson för bara något år sedan så det släpps definitivt fram olämpliga personer även i dessa tider.
Det hade jag missat. Trist. Trodde de lärde sig något det första året.
Citera
2026-05-19, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FedorEmelianenko
nej hon sabbade för sitt lag ifrån början tillslut dvs var en börda, vilket du nekat till
Jaha, då får du lära dig läsa.

Jag har skrivit att hon var absolut sämst i år och en av de sämsta någonsin. Och givetvis är det svårt att vinna tävlingar med henne i laget.

Sedan har jag skrivit att de andra i lag syd är sopor de också. Förlorar även fast Melina står över. Samt att knappt någon åkt ut pga henne. Visst, han från Milano skickades ju hem men han grävde ju sin egen grav. Han hade varit väck nu även om de inte hamnat i det öråd där han skickades hem.
Citera
2026-05-19, 23:38
Medlem
Citat:
ja man vill tex ge utvecklingsstörda överviktiga feminister som pissar på sig någon identifiera sig i, och det verkar ju lyckats med dig
Och du har fått Ola och Aza att runka till.
Citera
2026-05-20, 00:40
Medlem
Känns som att Lasse liksom växt in sig lite i tävlingen och blivit lite bättre än han först verkade. Han är faktiskt ganska tuff och resonlig ibland. Egentligen är han ju ganska gnällig och småsint, men efter ett tag ganska tolerabel.
Aza och Ola finns inte så mycket att säga om, förvånansvärt att de lyckas ha familj med sina vidriga personligheter, riktiga varbölder både socialt och spelmässigt. Jag har svårt att se att de ens får en tankeställare av hela upplevelsen. De är liksom färdiga med att anpassa sig till någon.

Aza är ju ganska lätt att genomskåda, ungefär som ett barn med sina nycker och anfall. Men Ola är ju lurigare på så sätt att han försöker visa en sorts falsk moral som han själv skall styra in andra på. Ett handslag som han mer eller mindre tvingar in, och sen besviken när det inte hålls. På sätt och vis vidrigare typ än Aza eftersom man han ger en otrolig yta som är i grunden falsk och oberäknelig.

Halil och främst Jonas är för mig de jag vill se i final. De kämpar hårt och är båda av god personlighet.
Bland tjejerna tycker jag det var tråkigast när Nathalie fick lämna, bra fighter som aldrig fick visa sig helt, även hon med god personlighet.
Sen är det ju ett spel och de är tärda allihop, alla har de kanske en strategi ifrån början som snabbt bryter ihop och så måste de sen göra något där kanske deras sanna sida inte visar sig.

Själv hade jag haft mest svårt med näringsbristen, efter det att kunna dyka och simma bra.
Citera
2026-05-20, 01:25
Medlem
1754s avatar
När fan ska Lasse lära sig tugga med stängd mun?

Och varför röstade dom inte ut tjuvidioten i Söndags istället för Ola ( som körde iväg Sonja till Gränslandet )?
Citera
2026-05-20, 04:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tylenol
Roger Flink tog livet av sig efter att ha blivit lurad in i rollen som hackkyckling av TV4-produktionen och sedan utfryst och mobbad tills han hoppade av Robinson för bara något år sedan så det släpps definitivt fram olämpliga personer även i dessa tider.

Detta är ganska sjukt, det finns ingen information någonstans om detta. På minnessidan känns det uppenbart att han avslutade sitt eget liv men det finns inte något att läsa om att ex. TV 4 tagit något "ansvar" eller motsvarande.

I denna säsongen känns det iofs. inte som de haft lika "själviska" spelmekanismer, eller skapat situationer där man kan tjäna på att sabotera för laget. Kanske är det en lärdom, och ger bättre TV också. Jag hatade när ex. Aron gjorde så att alla tävlingar var uppgjorda och inte ens spännande att se.
Citera
2026-05-20, 05:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av notlostintheworld
Så tänker väl de flesta idag? I smyg eller öppet. Precis som i Robinson. Det kommer att visa sig även där, är helt säker på det. Så har det alltid varit och skylls på spelet med stort S
Nä men guskelov inte😂😂😂😂!!
Skenheliga människor, som Ola, står ganska ensamma på ålderns höst, och kanske snabbare än så med tanke på hur hans videosamtal hem vibbade, hade dito varit ett öråd vet en inte om han hade överlevt, om en säger så?!
Citera
2026-05-20, 05:59
Medlem
WeWuzKangsNshiets avatar
Citat:
likaledes min vän, har du möjligen samma sexuellaläggning som dina idoler jonas och halal?
Att du kallar dom du inte håller på/med för fikusar i var och varannan mening - utan belägg - gör att du inte kan tas seriöst.
Citera
2026-05-20, 06:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Jaha, då får du lära dig läsa.

Jag har skrivit att hon var absolut sämst i år och en av de sämsta någonsin. Och givetvis är det svårt att vinna tävlingar med henne i laget.

Sedan har jag skrivit att de andra i lag syd är sopor de också. Förlorar även fast Melina står över. Samt att knappt någon åkt ut pga henne. Visst, han från Milano skickades ju hem men han grävde ju sin egen grav. Han hade varit väck nu även om de inte hamnat i det öråd där han skickades hem.
du gjorde ju tom en lista och visade hon inte orsakat någon skada allas för sitt lag, ganska pinsamt du ändrar dig nu
Citera
2026-05-20, 06:07
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 2.3
Och du har fått Ola och Aza att runka till.
jag är inte likt dig och går in och ser mig själv i folk i robinson eller försvara deras betendee i min värd får man stå för sina handlingar själv, prova det du med.

men det är ju svårt då du försvarar varenda brud på forumet som gör bort sig
Citera
2026-05-20, 06:08
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av WeWuzKangsNshiet
Att du kallar dom du inte håller på/med för fikusar i var och varannan mening - utan belägg - gör att du inte kan tas seriöst.
var ju kul du tycker det, din åsikt är inte noterad av mig

Men fint av dig du går in försvara dina fikusar, gör det de tar dig mera seriöst menar du?

fö så är jonas och halal bögar på riktigt, men det får jag inte skriva för dig altsså
Senast redigerad av FedorEmelianenko 2026-05-20 kl. 06:13.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in