Det verkar vara många i tråden som inte uppfattat hur många röster Jonas fick, och av vem.
Därför kommer facit här: Jonas fick 3 röster, från Aza, Ola och Amadeus.
Bra att spoila och dessutom ha fel!
Aza hade ingen röst. Amadeus och Ola+ en till(gissningsvis Halil)
Kung Jonas blir sur så fort pöbeln inte går ner på knä för honom. Obehaglig typ. Grov besvikelse att han är gunner.
Jonas en obehaglig typ? Tycker han är en av de mest sansade. Tycker det var bra att han konfronterade sin pakt om var de står. Sen är det såklart inte konstigt att folk vill ha ut honom, med tanke på hur mycket han vinner. Klantigt av honom att inte berätta om immuniteten för Halil och Lasse, han borde bara bett om ursäkt istället för att försvara det för att vinna tillbaka deras förtroende.
Fy fan vad skönt att slippa den där psykopaten Aza. Herre god vilken jävla mupp han är. Han försöker pakta som fan, men blir hela tiden lurad för att han är så jävla dum. Sedan blir han arg för att andra paktar emot honom och sektledaren karategubben.
Nej Lasse, Jonas eller Sonja är värdiga vinnare. Resten kan dra dit pepparn växer. Jag tyckte ändå Amadeus verkade vara hyvens men han är en kappvändare av rang.e
Precis kollat alla veckans avsnitt. Ola ger mig verkligen sektledar vibbar. Samtalet med sin familj, vad fan händer? Grabbarna kommer in lite slappt i bild och tittar på pappa med rådjursögon och säger någon slentrianmässigt hej medans hans fru skrattar nervöst.
Och hur han och aza är sånna jävla dåliga förlorare. Pekar finger och skriker fuck you och nu ska du åka ut Lasse osv. Även om det är skämt så är det så jävla ruttet beteende. Jag förstår att dom är i underläge, men kom igen.
Fy fan. Dom gör ju bra tv men det är verkligen människor som dom som jag aktivt tar avstånd från i verkligheten.
Fy fan vad skönt att slippa den där psykopaten Aza. Herre god vilken jävla mupp han är. Han försöker pakta som fan, men blir hela tiden lurad för att han är så jävla dum. Sedan blir han arg för att andra paktar emot honom och sektledaren karategubben.
Nej Lasse, Jonas eller Sonja är värdiga vinnare. Resten kan dra dit pepparn växer. Jag tyckte ändå Amadeus verkade vara hyvens men han är en kappvändare av rang.e
Jag är beredd att hålla med dig. Jag höll på Ola ett tag, men efter hans och Azas ojande så ser jag bara Lasse, Jonas och Sonja som värdiga vinnare.
Det verkar vara många i tråden som inte uppfattat hur många röster Jonas fick, och av vem.
Därför kommer facit här: Jonas fick 3 röster, från Aza, Ola och Amadeus.
Du kan inte ens spoila ordentligt. Detta är helt hel.
Ola, Amadeus och Halil röstade på Jonas. Aza saknade rösträtt