Citat:
Ursprungligen postat av
Drickback
Skojar du? City är under ombyggnad och kastade bort några resultat och därmed ligaguldet.
Och City var det enda laget som kastade bort resultat menar du? För jag antar att när Arsenal inte dödade sina matcher och kastase bort poäng i matcher som mot: Wolves i 94e = -2p, Nottingham total dominans men värdelösa avslut = -2p, Sunderland i 94e = -2p m.m.
Om alla lag slutade "kastade bort några resultat" så hade det ju varit intressant att se hur toppligornas tabeller hade sett ut..