2026-05-22, 12:20
  #4045
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beaver14
Antar att Henderson är med för att vara nån sorts maskot/lagpappa. För spela fotboll kan han inte längre.

Det var längesen han spelade fotboll.
Citera
2026-05-22, 12:55
  #4046
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Officiellt: Pep lämnar Man City
https://www.mancity.com/citytv/mens/pep-guardiola-step-down-as-manager-in-his-own-words-63915040

Respekt att han lät Arteta besegra honom först!
Citera
2026-05-22, 13:01
  #4047
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xowodim
Respekt att han lät Arteta besegra honom först!
Skojar du? City är under ombyggnad och kastade bort några resultat och därmed ligaguldet.
Citera
2026-05-22, 13:42
  #4048
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Skojar du? City är under ombyggnad och kastade bort några resultat och därmed ligaguldet.

Vad menar du?
Citera
2026-05-22, 13:57
  #4049
Medlem
Drickbacks avatar
Lyckas City fylla arenan?

Manchester City confirm that the newly-expanded North Stand at the Etihad Stadium will be named ‘The Pep Guardiola Stand’.

The stand will be fully open for the first time for Pep’s final game against Aston Villa on Sunday.
Citera
2026-05-22, 17:24
  #4050
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Lyckas City fylla arenan?

Manchester City confirm that the newly-expanded North Stand at the Etihad Stadium will be named ‘The Pep Guardiola Stand’.

The stand will be fully open for the first time for Pep’s final game against Aston Villa on Sunday.

Haha fyfan vad själlöst.

Bättre namn vore "Oljearabläktarn".
Citera
2026-05-22, 18:28
  #4051
Medlem
Generalanderssons avatar
Hur mäktig tror ni att AFCs redan legendariska 25/26 säsong vill bli om vi även tar hem Europacupen?
Citera
2026-05-22, 18:31
  #4052
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Hur mäktig tror ni att AFCs redan legendariska 25/26 säsong vill bli om vi även tar hem Europacupen?

Att vinna FA cupen smäller högre det har jag läst på Flashback efter att Arsenel vann 2019/2020.
Citera
2026-05-22, 18:40
  #4053
Medlem
TilhelmWells avatar
Michael Carrick har alltså 11-3-2 med en ligamatch kvar (Amorim 8-7-5 och Fletcher 0-1-0) den här säsongen i PL. Laget hade ändå inte slagits om titeln med den starten som nu Carrick avslutar säsongen med. Jag vet inte om det är björntjänst som inträffat sedan mitten av januari. Det gick väl ganska bra i början som manager för Middlesbrough 2022-2023 och sedan sämre och sämre 2024-2025. Kan han skapa en stark rekryteringsgrupp, scouter m m? Kan han sälja och köpa spelare? Får han ens det ansvaret? Jag vet ärligt talat inte. Jag har ingen aning. Det man ändå kan säga är att det har gått bättre för United i ligan med en brittisk manager.
Citera
2026-05-22, 18:41
  #4054
Medlem
skogsburkans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogsburkan
Att vinna FA cupen smäller högre det har jag läst på Flashback efter att Arsenel vann 2019/2020.

Ovan var såklart skribenten jag citera som hävdade så ni inte tror det var en gemene åsikt från Arsenal fansen.
Citera
2026-05-22, 19:04
  #4055
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xowodim
Haha fyfan vad själlöst.

Bättre namn vore "Oljearabläktarn".
De tänkte anställa dig och låta dig putsa statyn av Pep de ska ställa utanför Pep stand.
Citera
2026-05-22, 19:12
  #4056
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
De tänkte anställa dig och låta dig putsa statyn av Pep de ska ställa utanför Pep stand.

Jag accepterar inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in