Byt jobb för i helvete. Jobba inom vården, LSS eller personlig assistent med 24 timmars jour. Man hjälper iaf människor och slipper "ekorrhjulet" en aning.
Jag respekterar folk som arbetar inom vården, och tanken har slagit mig. Jag hade nog blivit en jävligt skön personlig assistent, men då krävs det rätt brukare.
Överlag hatar jag folk och vill ha så lite med folk att göra som möjligt.
Jag är glad över att inte ha ett jobb. Ingenting jag tänker skaffa heller. Lever luffarliv och samlar lite skrot då och då, som jag sedan säljer. Pantar en del burkar. Snor en påse nötter ibland.
det finns inget som tyder på att det skulle ha med bögar att göra, vad jag känner till.
men dt finns böghatare som ser bögeri i varenda hörn.
Vi får ha överseende med deras förvridna hjärna
det finns inget som tyder på att det skulle ha med bögar att göra, vad jag känner till.
men dt finns böghatare som ser bögeri i varenda hörn.
Vi får ha överseende med deras förvridna hjärna
"Bög" är ett skällsord som funkar i de flesta sammanhang, så det fick bli så även här.
Verkliga bögar arbetar väl knappt. Antingen är de psyksjuka eller kränkta.
Visst känns det skönt med lite fritid, men pengarna sinar fort. Och med dem självständigheten.
Att sitta med negrer och albaner i gruppterapi ledd av en svensk islamistisk konvertit i slöja eller någon kriminell babbe från Albanien tär på självkänslan.
Visst känns det skönt med lite fritid, men pengarna sinar fort. Och med dem självständigheten.
Att sitta med negrer och albaner i gruppterapi ledd av en svensk islamistisk konvertit i slöja eller någon kriminell babbe från Albanien tär på självkänslan.
Till slut sitter man på Samhall.
Rusta och matcha verkar intressant.
Jag har hört stories där folk har tvingats pendla 4-5 mil till ett möte för att titta på ett 14 år gammalt YouTube-klipp.