Citat:
Ursprungligen postat av
skogsburkan
Att vinna FA cupen smäller högre det har jag läst på Flashback efter att Arsenel vann 2019/2020.
Ovan var såklart skribenten jag citera som hävdade så ni inte tror det var en gemene åsikt från Arsenal fansen.