2026-05-18, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
oh shit har du rökt på med snoop dogg också? frågan är ju fan legitim
Nä jag föredrar bara att röka cannabis hahahah
Citera
2026-05-18, 19:58
Medlem
Gjorde misstaget att handla från Dr Herbals, trots alla dåliga recensioner... ville testa en indica vape, men det var en totalblåsning.
Muntorrhet var allt man fick för pengarna, svarar inte på support heller.

Aldrig mer Dr Herbals...
Citera
2026-05-19, 06:36
Medlem
Pripps0.0s avatar
Godis är väl kanske inte helt optimalt i det här fallet, och en onödig anledning att ge till de som vill förbjuda thca?

"När gränsen mellan godis, nätdrog och narkotika suddas ut hamnar den största risken hos de unga som möter reklamen först.

Riskbilden blir särskilt svår att överblicka för ungdomar när produkter marknadsförs med godissmaker, färgstarka förpackningar och korta videoklipp i sociala medier".

https://nyadagbladet.se/inrikes/polisen-varnar-cannabisgodis-unga-tiktok/

Skickar med lite länkar från artikeln om det kan vara av intresse:
https://www.folkhalsomyndigheten.se/contentassets/23593f19f3e84792bc4a823f8240894c/delta-9-thc-syra-a-03662-2025.pdf
https://www.folkhalsomyndigheten.se/vara-amnesomraden/andts/det-har-gor-vi-inom-andts/vart-arbete-inom-omradet-narkotika-och-halsofarliga-varor/substanser-under-utredning/
Citera
2026-05-19, 14:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oggethedogg
Nej EU tillåter inte det, dom är överstatliga tack gud

Nja, EU regler tolkas olika. Spanien har förbjudit alla cannabinoider HHCo, Hhcpo, Thcp och andra varianter med ett pennstreck 2025. Ingen diskussion om varianter. BARA CBD är ok. Trots att THC tolereras genom SC - social clubs och personligt bruk accepteras.
Citera
2026-05-19, 16:18
Medlem
MDMAbles avatar
Sugen på nästa beställning av buds eller hasch, någon som kan rekomendera någon bra? Alternativ ni som kör vapes, övertyga mig att testa det och hur prisvärt det är i jämnförelse?
Jag röker i snitt typ 1g i veckan eller mindre, oftast i en ganska liten mängd rent i bong 2-3 gånger per kväll

Bonusfråga, någon av hemsidorna där man kan köpa nu, betala vid löning?
Citera
2026-05-19, 19:15
Medlem
Någon som vet en bra sida med grundad thca, såg att de fanns på upgrade natural är den sidan legit
Citera
2026-05-19, 21:26
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MDMAble
Sugen på nästa beställning av buds eller hasch, någon som kan rekomendera någon bra? Alternativ ni som kör vapes, övertyga mig att testa det och hur prisvärt det är i jämnförelse?
Jag röker i snitt typ 1g i veckan eller mindre, oftast i en ganska liten mängd rent i bong 2-3 gånger per kväll

Bonusfråga, någon av hemsidorna där man kan köpa nu, betala vid löning?
Enligt mig så är det just nu bara Upgrade som har vettiga THC-A-vapes.

Citat:
Ursprungligen postat av Julux
Någon som vet en bra sida med grundad thca, såg att de fanns på upgrade natural är den sidan legit
Ja, Upgrade är too legit to quit.
Citera
2026-05-20, 10:54
Medlem
Har köpt en Faraoh vape ifrån p*rty bolaget och gräs ifrån Swiz*le.
Återkommer med hur det är när jag testat och fått grejerna levererade.

Såg någon skriva att Faraoh vape är bortkastade pengar, återstår att se och lär bli första gången jag testar THCA.
Citera
2026-05-20, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zephyr
Det beror väl helt på HUR personen rökt?. Förstår att han somnar inom 5 minuter om han vapar som på en cigg. Om det är upgradeds hybrid eller indica räcker 1 bloss vänta 30 minuter fyll på några timmar senare. Oerhört dryg produkt
Nej det behöver man faktiskt inte göra. Jag kanske överdrev lite när jag sa "inom 5 minuter" men det sker enligt min vän väldigt snabbt. Kanske några bloss inom loppet av 20 minuter och så vaknar man 7-8 timmar senare. Enligt min vän som sagt. Men fan vad men lider dom första två veckorna utan alltså. Väldigt stor skillnad från gatucannabis faktiskt.

Citat:
Ursprungligen postat av Cipodipo
Har köpt en Faraoh vape ifrån p*rty bolaget och gräs ifrån Swiz*le.
Återkommer med hur det är när jag testat och fått grejerna levererade.

Såg någon skriva att Faraoh vape är bortkastade pengar, återstår att se och lär bli första gången jag testar THCA.

Japp. Det var jag som skrev det och tycker att det är konstigt att du köpte ändå. Nu kan ju samma produkt variera beroende på batch och annat men testar du en från Cookies eller för den delen upgradenatural så förstår du direkt att Faraoh är lika med att ta ut 700 spänn ur fickan och slänga dom.
Citera
2026-05-20, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fanten
Enligt mig så är det just nu bara Upgrade som har vettiga THC-A-vapes.

Ja, Upgrade är too legit to quit.

Köpte från Upgrade för första gången en dryg vecka sedan, någon av deras supermix vapes som skulle vara 60% thc-a. Extremt mycket bättre än Sw*zzles "99%" jag körde på hittills. Men när jag tänkte lägga en seriös beställning nu så har dom bytt ut dem med 1ml carts på 30% THC-A som inte bara är betydligt mindre prisvärt än deras dispo vapes var, men också behöver batteri för drygt 150kr. Vet du om dom byter runt ofta? Någon chans dessa 1/2ml vapes kommer tillbaks? De var sinnessjukt sköna, hade omedelbart fyllt på med en massa.
Citera
2026-05-21, 00:12
Medlem
Fantens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inuteroo
Köpte från Upgrade för första gången en dryg vecka sedan, någon av deras supermix vapes som skulle vara 60% thc-a. Extremt mycket bättre än Sw*zzles "99%" jag körde på hittills. Men när jag tänkte lägga en seriös beställning nu så har dom bytt ut dem med 1ml carts på 30% THC-A som inte bara är betydligt mindre prisvärt än deras dispo vapes var, men också behöver batteri för drygt 150kr. Vet du om dom byter runt ofta? Någon chans dessa 1/2ml vapes kommer tillbaks? De var sinnessjukt sköna, hade omedelbart fyllt på med en massa.
Du, jag är bara kund så vet lika lite som du.
Citera
2026-05-21, 07:21
Medlem
KillingSpres avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inuteroo
Dom har ju carts på 60% oxå. Välj Indica för 60% hybrid för 30%
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in